نوشته شده توسط : علی

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام کاش

Download New Music Reza BahramKash

هم اکنون ، موزیک جدید و شنیدنی رضا بهرام به نام کاش با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ از سایت موزیک من

پخش به زودی … + تیزر صوتی و تصویری

آهنگ کاش رضا بهرام

 

متن آهنگ کاش

●—♩–

:: بازدید از این مطلب : 368

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 5 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

برخورداری از مزایای تحصیل در اتریش موجب شده تا افراد بسیاری خواهان مهاجرت به این کشور اروپایی باشند. اتریش به عنوان یکی از کشورهای ثروتمند اروپایی شناخته می شود که از اقتصاد آلمان تاثیر پذیرفته و سعی کرده آسایشی به مانند سوئیس را برای مردم خود فراهم کند. افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی را دارند می توانند تحصیل در اتریش و این کشور را به عنوان مقصد مهاجرتی مناسبی درنظر داشته باشند.

تحصیل در اتریش درحال حاضر نیز رایگان بوده و دانشجویان باید هزینه بسیار اندکی را پرداخت نمایند. جمعیتی که در کشور اتریش زندگی می کنند بسیار اندک است که این مساله موجب شده تا متقاضیان مهاجرت به اتریش از شرایط مناسبی برخوردار باشند. البته کلیه متقاضیان باید درنظر داشته باشند جهت اخذ اقامت تحصیلی اتریش باید به زبان آلمانی تسلط کافی داشته باشند چراکه زبان اصلی این کشور بوده و در اغلب دانشگاه های آن مورد استفاده قرار می گیرد.

تحصیل در مقطع کارشناسی اتریش

دانشجویان ایرانی که در آزمون سراسری قبول شده باشند درصورتی که گواهی اشتغال به تحصیل خود را در مقطع کارشناسی ارائه دهند می توانند برای تحصیل در مقطع کارشناسی اتریش نیز پذیرش شوند. البته باید به این موضوع نیز توجه داشت که اخذ پذیرش در برخی از رشته های دانشگاهی اتریش مانند هنر نیازمند شرکت متقاضیان در آزمون ورودی است. باید به این نکته نیز توجه داشت که قبولی در این آزمون ها بادرنظر گرفتن موارد امتحانی و زبان آلمانی کمی سخت و دشوار بوده و افراد نباید انتظار داشته باشند به راحتی در آزمون ورودی این دانشگاه ها قبول شوند.

نکته ی دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که برخی از دانشگاه های اتریش مدرک دانشگاه آزاد را قبول ندارند اما برخی دیگر از دانشگاه های اتریش مدرک دانشگاه آزاد را قبول دارند. در ضمن اگر می خواهید در مقطع کارشناسی در اتریش تحصیل کنید می توانید با ارائه ی نامه ی پذیرش از سوی دانشگاه های اتریش و با مراجعه به سفارت اتریش برای همراهان خود ویزا بگیرید.

تحصیل در مقطع کارشناسی اتریش

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اتریش

دانشجویان متقاضی باید به این نکته توجه داشته باشند که تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اتریش رایگان بوده و دانشجویان تنها باید مبلغ ۷۲۰ یورو را برای هر ترم پرداخت نمایند. آن دسته از دانشجویانی که قصد دارند تحصیلات خود را در دانشگاه های برتر اروپایی ادامه داده و اقامت یک کشور اروپایی را دریافت کنند بهترین گزینه برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اتریش به شمار می روند. دانشجویانی که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد اتریش به اتمام رسانده باشند می توانند پس از فارغ التحصیلی اجازه اقامت یک ساله ای را دریافت کنند که به آن ها امکان یافتن شغلی مناسب در اتریش را می دهد. پس از پیدا کردن شغل مناسب می توانند ویزای تحصیلی را به ویزای کاری اتریش تغییر داده و اقامت این کشور را دریافت کنند.

منبع : koohenoor



:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 5 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آموزش امنیت شبکه

هر زمانی که شبکه و ارتباطات مطرح است امنیت شبکه نیز به همراه آن مطرح می شود. در حالت کلی امنیت شبکه به مجموعه اقداماتی گفته می شود که به منظور جلوگیری از بروز مشکلات امنیتی در بستر شبکه صورت می گیرد. این مجموعه اقدامات می تواند بصورت راهکارهای متعددی در غالب سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری پیاده سازی شوند.

 

دوره های امنیت شبکه

 

دوره CEH (هکر قانونمند)

هکر قانونمند CEH، متخصص کامپيوتر و شبکه است که امنيت سيستم‌ها را بررسي مي‌کند و به دنبال يافتن آسيب‌پذيري‌هايي است که ممکن است هکر شرور از آنها براي نفوذ، استفاده کند. براي اين منظور، هکران قانونمند، از همان روش‌هاي هکر شرور استفاده مي‌کند اما به جاي آسيب زدن به آنها، يافته‌هاي خود را درباره ضعف‌هاي امنيتي سيستم‌ها و شبکه، به مالک آن گزارش مي‌دهد. گاهي اوقات از هکرهاي قانونمند، به عنوان هکرهاي کلاه سفيد نيز ياد مي‌شود که اشاره به استفاده از دانش آنها در جهت افزايش امنيت سيستم‌ها و شبکه‌ها دارد.

 

دوره ECSA

توانايي برنامه‌ريزي و طراحي شبکه‌ها، تحليل ريسک‌ها و تهديدات امنيتي، و نيز پياده‌سازي راه حل‌هاي امنيتي ويژگي‌هاي تحليلگران امنيتي است که براي سازمان‌ها و شرکت‌هايي که درباره امنيت داده‌ها نگران هستند، کار مي‌کنند. آنها براي انجام کار خود به عنوان يک تحليلگر امنيتي، بايد در موضوعات امنيتي از قبيل برنامه نويسي، تحليل سيستم، و ارتباطات، تجربه داشته باشند.

 

دوره PWK

دوره تست نفوذ با Kali (Penetration Testing With Kali)، اولين دوره از شرکت معتبر Offensive Security است. اين دوره براي متخصصان شبکه و امنيتي که قصد دارند در زمينه تست نفوذ مهارت بيشتري کسب کنند طراحي شده است. اين دوره بر اساس استفاده از سيستم عامل محبوب Kali جهت انجام سناريوهاي مختلف تست نفوذ مي‌باشد.

 

دوره AWAE

دوره حملات پيشرفته برنامه‌هاي تحت وب (Advanced Web Attack Exploitation)، يکي ديگر از دوره‌هاي شرکت Offensive Security است که در زمينه تست نفوذ برنامه‌هاي تحت وب است. اين يک دوره مقدماتي نيست. اين دوره براي متخصصان تست نفوذ و بازرسان امنيتي طراحي شده است تا با حملات برنامه‌هاي تحت وب آشنا شوند و بتوانند ارزيابي مناسبي از آنها داشته باشند.

 

دوره CISSP

مدرک CISSP (Certified Information Systems Security Professional) اولين مدرک در زمينه امنيت اطلاعات بود که اعتبار آن در سازمان استانداردهاي ملي آمريکا (ANSI) و سازمان استاندارهاي جهاني (ISO) تصويب شد. همچنين در زمينه دانش فني و مديريتي تضمين اطلاعات، توسط وزارت دفاع آمريکا (DoD) تائيد شده است.

 

دوره CISA

با توجه به افزايش تقاضا براي متخصصين داراي مهارت‌‌هاي بازرسي، کنترل و امنيت سيستم‌هاي اطلاعاتي، کسب مدرک CISA (Certified Information Systems Auditor) در سرتاسر دنيا براي شرکت‌ها و افراد شناخته شده است. اين مدرک، به عنوان استانداردي براي افرادي است که فناوري اطلاعات و سيستم‌هاي کسب و کار سازمان‌ها را بازرسي، کنترل، مانيتور، و ارزيابي مي‌کنند.

 

مباحث مهم در کنترل امنیت شبکه های کامپیوتری

 

Access control  به معنی کنترل دسترسی

Antivirus and antimalware software  به معنی نرم افزارهای مقابله با ویروس و بدافزار

Application security  به معنی امنیت نرم افزار

Behavioral analytics  به معنی تحلیل عملکرد و تعیین معیارها

Data loss prevention  به معنی جلوگیری از دست رفتن اطلاعات

Email security  به معنی امنیت ایمیل

Firewalls  به معنی دیوار آتش (نرم افزاری و سخت افزاری)

Mobile device security  به معنی امنیت دستگاه تلفن همراه

Network segmentation  به معنی تقسیم بندی شبکه

Security information and event management  به معنی اطلاعات امنیتی و مدیریت رویداد

VPN مخفف Virtual private network به معنی شبکه خصوصی مجازی

Web security  به معنی امنیت وب

Wireless security  به معنی امنیت شبکه بی سیم

علاقمندان به دوره های امنیت شبکه و مقابله با نفوذ می توانند از دور های آموزشی گروه فرزان استفاده کنند و مهارت زیادی در این زمینه کسب کنند.



:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 5 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آیا تبلیغات رایگان در گوگل امکان پذیر است؟

وقتی ما در گوگل واژه تبلیغات در گوگل  را جستجو می کنیم عبارت تبلیغات در گوگل رایگان جز پیشنهادهای گوگل برای جستجوی جدید است و این یعنی کاربران بسیاری این عبارت را برای یافتن خدمات تبلیغات Google Ads جستجو می کنند. در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که آیا کاربرانی که این عبارت را جستجو می کنند، به نتیجه درستی می رسند و آیا تبلیغات رایگان در گوگل اصلا امکان پذیر هست یا نه؟ و اگر هست از چه طریقی و اگر نیست راه جایگزین چیست؟

 

گوگل سالانه میلیاردها دلار برای توسعه زیرساخت‌ها و افزایش قدرت موتور جست‌وجوی خود هزینه می‌کند. آیا از خود پرسیده اید درآمد گوگل از کجاست که این هزینه های کلان را جبران می کند و گوگل را تبدیل به یکی از سودآورترین شرکت های دنیا نموده است؟ ۹۳ درصد از درآمد گوگل از تبلیغات است. اگر شما جای مدیر گوگل بودید، آیا اجازه تبلیغات رایگان در گوگل را می دادید؟ قطعا نه!! شاید در برخی موارد برای تشویق مشتریان و اهداف بازاریابی بلندمدت برخی تخفیف ها را برای برخی از مشتریان تدوین می کردید ولی تبلیغات رایگان همیشگی هرگز!

تعبیرهای مختلف از تبلیغات رایگان در گوگل

در اینجا برخی تعبیرهایی که از عبارت تبلیغ رایگان در گوگل می شود را بررسی می کنیم.

  • سئو: در سئو و لیست نتایج ارگانیک شما بابت نمایش در گوگل و کلیک هایی که بر روی لینک سایت شما می‌شود، هیچ پولی به گوگل پرداخت نمی کنید. ولی این به این معنا نیست که شما دارید به صورت رایگان در گوگل تبلیغ می‌کنید. در واقع شما اولا برای اینکه سایت تان درنتایج اولیه گوگل ظاهر شود باید کلی هزینه کنید. مثلا هزینه تولید محتوا، هزینه برنامه نویسی برای بهبود پارامترهای مرتبط با سرعت سایت، تجربه کاربری و … و همچنین هزینه های بک لینک سازی و … .
    نکته ای دیگر که در مورد سئو وجود دارد این است که شما با بهینه سازی سایت‌تان و رعایت نکات سئویی در جهت پاسخ صحیح به سوال کاربران، در واقع به موتور جستجوی گوگل اعتبار می بخشید و گوگل از این مورد سود می برد.
    اگر نتایج سئو در موتور جستجوی گوگل وجود نداشت و فقط تبلیغات ادوردز بود، آیا کاربران دیگر از موتور جستجوی گوگل استفاده می‌کردند؟ بنابراین سئو تبلیغات رایگان در گوگل نیست! در واقع سئو پاداشی است برای سایت هایی که با بهینه سازی سایتشان به گوگل اعتبار می بخشند!
  • تبلیغات رایگان برای خیریه ها: گوگل در شرایط خاصی اجازه تبلیغات رایگان را در موتور جستجوی گوگل می دهد. تبلیغات رایگان تنها برای بعضی خیریه ها و با شرایط خاص امکان پذیر است که متاسفانه در ایران به دلایل تحریم های گوگل علیه ایران این امکان به هیچ عنوان وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه Google Grants  مراجعه کنید.
  • کوپن های تخفیف و یا پروموشن های گوگل: گوگل برای ایجاد انگیزه برای استفاده از خدمات ادوردز، به برخی مشتریان تازه وارد پروموشن هایی به مبلغ های مختلف و حداکثر تا مبلغ ۱۵۰ یورو ارایه می دهد. در همه پلن های پروموشن، مشتریان تازه وارد ابتدا باید مبلغی را برای تبلیغات هزینه کنند و بعد این پروموشن گوگل را دریافت کنند. بنابراین باز دریافت این پروموشن به معنای تبلیغات رایگان در گوگل نیست چرا که اولا شما باید ایتدا برای فعال شدن پروموشن مبلغی را پرداخت کنید و در ثانی گوگل فقط و فقط یک بار به هر مشتری پروموشن یا کوپن تخفیف می‌دهد و پس از اتمام مبلغ دریافتی پروموشن شما راهی جز پرداخت هزینه تبلیغات گوگل ندارید.

روش های تبلیغات ارزان در گوگل

تا اینجا با بررسی توجیهات مختلفی که برای تبلیغات رایگان در گوگل وجود دارد، نشان دادیم که این امر به هیچ وجه امکان پذیر نیست! حال که ما نمیتوانیم به صورت رایگان در گوگل تبلیغ کنیم، آیا راهی وجود دارد که حداقل با هزینه کمتری در گوگل تبلیغ کنیم؟ اگر شما بتوانید با هزینه ی کمتری در گوگل تبلیغ کنید، با سودی که از دریافت مشتریان جدید از طریق گوگل ادز بدست می‌آورید، می توانید بدون نگرانی هزینه های گوگل را بپردازید.

 

  1. استفاده ازسئو در کنار گوگل ادز:
    سئوی سایت شما با کلمات کلیدی هدف از دو جهت می تواند در کاهش هزینه های تبلیغات شما تاثیر گذار باشد.
    الف: دریافت کلیک رایگان از طریق نتایج ارگانیک گوگل
    ب: سایت های سئو شده از آنجایی‌که پاسخ بهتری به سوال کاربران می دهند، در مقایسه با سایت های دیگر هزینه کمتری بابت تبلیغات ادوردز پرداخت می‌کنند.
  2. استفاده از خدمات سایت پارس ادوردز برای تبلیغات گوگل:
    همیشه در کنار ارزان بودن، باید به دنبال کیفیت نیز بود. سایت پارس ادوردز در کنار این مورد که جز ارزان ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ادوردز است، با حفظ کیفیت خدمات توانسته است رضایت بیش از ۹۸% مشتریان را بدست آورد.
    دسترسی مستقیم به اکانت ادوردز در همه پلن ها، کاهش هزینه های مشتریان از طریق بهینه سازی تبلیغات در پلن های مدیریت شده، آموزش گوگل ادوردز و همچین شارژ اکانت ادوردز بدون تحمیل هزینه های مدیریت از جمله خدمات شاخص این شرکت است.
  3. استفاده از کوپن های تخفیف گوگل برای کاهش هزینه های تبلیغات:
    همانطور که قبلا گفته شد استفاده از کوپن های تخفیف (Promotion Code) یکی از راه های کاهش هزینه تبلیغات گوگل است. کوپن های تخفیف معمولا در اختیار پارتنرهای گوگل در زمینه گوگل ادز گذاشته می شود و این پارتنرها کوپن ها را دراختیار مشتریان قرار می دهند. پارس ادوردز به عنوان پارتنر گوگل به صورت رایگان این کوپن ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

برای شروع تبلیغات در گوگل با ما تماس بگیرید



:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 4 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نفسم به نفست بنده از محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ محبوب گرداب از محسن ابراهیم زاده

Singer: Mohsen Ebrahimzadeh | Song : Gerdab

↓ متن آهنگ + پخش آنلاین از حنا موزیک ↓

اهنگ نفسم به نفست بنده

دانلود آهنگ نفسم به نفست بنده محسن ابراهیم زاده

 

متن گرداب محسن ابراهیم زاده

نفسم به نفست بنده دیگه بسه غم چشماتو نبینم واسه من مقدسه
دل من به دل تو هنوز احساس داره به چشات هنوزم علاقه ی خاص داره
اونی که میمونه واسه من دل ناب داره اونی که میمونه مث من تب و تاب داره
موج موهات داره منو میکشونه چون گرداب داره

دانلود اهنگ نفسم به نفست بنده محسن ابراهیم زاده



:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 1 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آئودی یک شرکت خودروساز آلمانی است که درخصوص طراحی، مهندسی، تولید، بازاریابی وتوزیع خودرو به بازارهای داخلی و خارجی فعالیت دارد.آئودی پروژه های جهانی خود را از دفاتر مرکزی اش که در شهرهای اینگولشتات و باواریا وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شدهاست هدایت میکند. خودروهای  شرکت در 9كارخانه در سراسر جهان تولید می شوند.در ادامه با وبلاگ ماشین و خودرو همراه باشید تا به معرفی تاریخچه کمپانی آئودی بپردازییم.

خودرو

آئودی از سال 1966 یکی از بزرگترین زیرمجموعه های طایفه خودروسازی فولكس واگن با سهمی بالغ بر 99.55 درصد بودهاست.  سهم تولید نیز شفاعت یکی از شرکت هایی که در نوین فعالیت داشته است؛ یعنی اتویونیون n از دایملربنز خریداری شدهاست. شرکت فولکس واگن اولین سری مدل های تولیدی آئودی اف 103 را در سال 1965 روانه بازارگه کرد. نام  شرکت بر اساس برگردان لاتین نام خانوادگی اصل گذار آن یعنی اوت هورش انتخاب شده است.

 

 

 

هورش در زبان آلمانی به معنای گوش تحویل دادن است که در تعبیر لاتین "آئودی " برگردان می شود. چهار حلقه موجود در آرم آئودی، هر یک نشانگر یکی از چهار شرکت خودروسازی است که با یکدیگر ادغام شده اند و شرکت بنیانگذار آن آئودیی ونیون را معرفی می کنند. شعارتبلیغاتی آئ ودیVorsprung durch Technikبه معنای پیشرفت از طریق فن آوری است. آئودی به همراه دو ابرخودروساز دیگر آلمانی یعنی بام و و مرسدس بنز یکی از اعضای خودروسازان لوکس و تراز اول جهان3 German Big -- است که هرسه،پرفروش ترین سازندگان خودروهای لوکس و گران قیمت جهان محسوب می شوند.

خودرو

این انبازی سال 1972 خودروی مدل 80 FOX و سال 1974 خودروی مدل آئودی 50 را عرضه كرد. پس از آن خودروهای ورزشی 6 S و 8 Sرا تولید كردند كه در مسابقات رالی به موفقیت‌های چشمگیری نیز دست یافتند.

سال 1986 شریكی آئودی خودروی مدل 80 خود را بهبود بخشید و نمونه جدید و پیشرفته‌ای از آن ارائه كرد كه با استقبال خوبی مواجه شد و سال 1982 تا 1987 خودروهای سری آئودی 5000 را روانه بازاركرد.

در سال 1991 شركت آئودی برای سومین سال پی‌درپی دربازارهای آمریكا به بالاترین میزان معامله خود دست یافت و این رشد و افزایش فروش مشاركت تا سال 2008 با دستیابی به بازارهای آسیا ادامه داشت. به‌طوری كه ثغور 60 درصد رسته آسیا را به دست گرفت. شركت آئودی اولین تولیدكننده خودروهای تمام گالوانیزه در جهان است، همچنین صاحب خودروی A8 با بدنه تمام آلومینیومی است.

خودرو

این همكاری همچنین دارای خودروهایی با بالاترین قدرت موتور نیز هست. علاوه براین آئودی از بزرگ‌ترین تولیدكنندگان خودروهای ورزشی، همچنین درتولید خودروهای الكتریكی نیز مبرز است.

آئودی در نظر دارد تا با همکاری شرکت الکترونیکی ژاپنی سانیو، یک خودروی برقی را درعوض جهت خلق خودروسازی فولکس واگن تولید کند.  همکاری دو جانبه شامل به کارگیری باتری و تجهیزات الکترونیکی ساخت شرکت سانیو بر روی محصولات ملت خودروسازی فولکس واگن است. خودروهای مفهومی الکتریکی که شامل آئودی آ 1 و آ 4 هستند نتیجه همکاری بین  دو شرکت است.  مدل های مفهومی که سوخت همیشگی آن ها برق است اولین بار در نمایشگاه خودروی 2012 دهلی نو در هندوستان رونمایی شدند.  خودروها قادر هستند که مدت 54 کیلومتری را با حداقل شارژ پیمود.



:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 12 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

بهترین تفریحات و جاهای دیدنی آنتالیا

اين شهر به عنوان مركز گردشگري و تفريحي در آنتالیا تركيه محسوب مي گردد داراي جاذبه هاي فراوان و مناظر حيرت انگيزي مي باشد. در اين شهر بلوارهاي زيبا با درختان نخل و لنگرگاهها خود نمائي مي كند. در اين شهر و در بخش قديمي و تماشائي آن منطقه كاله ايجي قرار دارد. بافت خاص منطقه كه شامل خيابانهاي كم عرض و پيچ در پيچ بوده به همراه خانه هاي قديمي كه توسط ديوارهاي قديمي محصور شده ، بسيار جلب توجه مي كند.

 

سواحل آنتالیا

 

شهر آنتاليا در همان ابتدا يعني از سال 159 قبل از ميلاد كه توسط آتالوس بنا نهاده شد محل سكونت و زندگي مردم بوده است. آتالوس بود كه نام اين شهر را آنتاليا ناميد. اين شهر قبل از اينكه بدست عثماني ها بيفتد تحت تصرف رومي ها ،بيزانسيها و سلجوقيان بوده است.معناي لغوي آنتاليا، سرزمين آتالوس مي باشد و در زمان آتالوس دوم بنا شده است. اين شهر پس از پايان پادشاهي «برقها»براي مدتي مستقل بوده و بعدها هم به دست دزدها افتاده است. اين شهر در زمان بيزانسها مرکز کليساي جامع بوده و نامش آتالئيا بوده و بعد از تصرف ترکها پيشرفت بزرگي داشته است. يکي از اين آثار به جاي مانده از اين دوره ديوار بلندي مي باشد که قسمتي از آن به عنوان موج شکن بوده و شهر را از طوفانهاي سهمگين حفظ مي‌کرده است. دروازه مرمت شده هادريان اين ديوار از اثرهاي بسيار زيباي عهد عتيق محسوب مي شود که در تور آنتالیا می توانید از این جاذبه ها دیدن کنید. علي رغم اين که شهرهاي عهد عتيق داراي معبد آگورا و آمفي تئاتر مي‌باشد اما تاکنون ثبت مکانهاي اين نوع اثرها امکان پذير نبوده است

 

1. تفریح در مرکز آبی آکوالند (Aqualand)

این مجموعه یکی از زیباترین مراکز آبی تفریحی ترکیه می باشد که در محوطه بزرگی از منطقه ساحلی کنیا آلتی قرار گرفته است . پاموک کاله (پاموک قلعه): پاموک کاله از شگفتی های بسیار عجیب و دیدنی تور آنتالیا محسوب می شود. آب های کالسیوس با حرارت 35 درجه از ارتفاع 100 متری فرو می ریزد و استخر های بزرگ و متعددی را تشکیل می دهد. آب روح معماری این تشعشعات زیبا بوده و این مکان به نام قصر پنبه ای مشهور شده است . استخر های آبگرم این ناحیه خواص درمانی دارند.

 

پارک آبی آنتالیا

 

2. تورکشتی (KEMER YACHT TOUR)

در تور آنتالیا این تور شامل گشت دریایی بر روی آب های مدیترانه می باشد. شما از هتل خود توسط اتوبوس به بندر زیبای شهر کمر در 45 کیلومتری آنتالیا حرکت کرده و پس از سوار شدن به کشتی ضمن تماشای طبیعت زیبای اطراف، می توانید در توقف های کوتاه در دریا به شنا پرداخته و لذت ببرید. صرف ناهار بر روی عرشه کشتی می باشد .

 

تور کشتی آنتالیا

 

2. شب ترکی شهر آنتالیا (TURKISH NIGHT)

این تور ویژه در تور آنتالیا که شب ترکی یا افسانه هزار و یکشب نامیده می شود شامل برنامه های فولکوریک ترکی و اجرای شیوه ازدواج نمودن در زمان عثمانی ها که توسط گروهی هنرمند به نمایش در می آید می باشد.در تور آنتالیا این تور به همراه صرف شام و نوشیدنی از امکانات ویژه آمیتیس می باشد. لیست قیمت بهترین تورهای آنتالیا را اینجا ببینید. 

 

شب ترکی آنتالیا

 

رافتینگ. رودخانه كوپروچای در تور آنتالیا: اين رودخانه از كوه های توروس سرچشمه گرفته، بعد از گذر از تنگه های باريک و پر پيچ و خم بسيار طبيعی و زيبا از مسير جنوبی سريک به دريای مديترانه می ریزد. دو طرف رودخانه عمود و قائم است كه بالا رفتن از آن تقريباً غير ممكن است، رودخانه كوپروچای كه از آب های زير زمينی گودال های باريک تغذيه می‌شود دارای يكی از زيبا ترين مناظر تركيه را تشكيل می دهد.

 

3. رافتینگ (RAFTING)

در كنار اين خصوصيات، قرار گرفتن شهر تاريخی (Zerk) در غرب رودخانه و در بين اراضی زيبا، قلعه های كنار رودخانه، برآمده‌گی ها، پل های متعلق به دوران روم باستان و راه های قديمی اهميت رودخانه را در تور آنتالیا بيشتر كرده است.شهر آنتاليا مهمترين مرکز توريستي ترکيه مي باشد. طول ساحل هاي آنتاليا با در نظر گرفتن ناهمواريهايش 650 کيلومتر و طول مستقيمش 500کيلومتر مي باشد عمق دريا در بخش هاي غربي ساحل آنتاليا به خاطر شيب تند کوههاي مشرف به اين قسمت ها بيشتر مي باشد. علي رغم اين در ساحل هاي قاش ، دمره ، فينيکه ، کوملوجا، تکيراوا و کمر پلاژهاي طبيعي بسيار خوبي وجود دارد.

 

رافتینگ آنتالیا

 

4. گردش در سواحل آنتالیا (ANTALYA BEACH)

علاوه بر اينها در سواحل گوينوک ، کمر، تکيراوا، اولمپيوس، از کاره کولين دنيا تا کستانتوس و پلاژهاي بل ديبي عناصر طبيعي لازم وجود دارد. پلاژهاي رشيدآوا و کونيا آلتي در غرب آنتاليا قرار دارد. در بخش هاي شرقي استان يک جلگه در ميان موازات کوه و دريا تشکيل شده است و به اين ترتيب در سواحل شني از آنتاليا تا نزديکي هاي قاضي پاشا کشيده شده پلاژهاي باشکوهي تشکيل گشته است.

در شرق آنتاليا هم پلاژهاي کونوو، بلک، لارا،کارپوزکالديران قرار دارد. در آنتاليا تعداد زيادي از پلاژهايي که برنده پرچم آبي شده اند وجود دارد.پرچم آبي نام جايزه اي است که از سوي اوقاف آموزش محيط زيست اروپا از اوايل سال 1987 براي بالا بردن کيفيت خدمات رساني پلاژها، تميزي آبهاي دريا و درياچه ها و سواحل به کشورها اعطا مي شود.

وجود خليج هاي کوچک ديدني و پلاژهاي طبيعي شني و نرم آنتاليا در کنار گرم شدن دريا و آب و هواي منطقه در ميان ماههاي مارس تا دسامبر باعث افزايش فصل توريسم دريا شده است.

ساحل غربي آنتاليا :

  • ساحل نور

سواحل شرقي آنتاليا :

  • سواحل ماسه هاي طلايي

پلاژها:

  • پلاژ کلئوپاترا
  • پلاژ اينجه کوم
  • پلاژ دئو
  • پلاژ اولاش
  • پلاژ سورقون
  • کورو پلاژ
  • پلاژ لارا

 

ساحل های آنتالیا

 

5. كسيك مناره Kesik Minare

به معنای مناره های بریده شده می باشد که در گذشته به عنوان کلیسا از آن استفاده می شده است. این اثر در واقع نمایانگر تاریخ کهن شهر که زمان رومی ها، بیزانس، سلجوقیان، عثمانی ها تا به امروز را شامل می شود، می باشد. هنگامی که امپراتورها دریان در سال 130 بعد از میلاد در شهر (فاسیلین) از استان آنتالیا دیدن کرد بافتخار او دروازه ای با سه طاق و ستونهای تزئین شده بنا گردید. در آن زمان این دروازه تنها راه ورودی به شهر به شمار می آمد. امروزه دو برج دروازه و قسمتهایی از دیوار مربوطه را می توان در کنار بندرگاه مشاهده نمود

منبع

 



:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 10 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

عسل یکی از مقوی ترین خوراکی ها است. تشخیص طبیعی بودن عسل همواره یکی از دغدغه های مصرف کنندگان این ماده غذایی است. با روش های زیر می توانید عسل طبیعی را به راحتی تشخیص دهید.

نایب رییس هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان در خصوص تشخیص عسل طبیعی از صنعتی به روش آزمایشگاهی اظهار کرد: برای اطمینان صددرصدی از اصل و طبیعی بودن عسل باید چند نکته از جمله میزان ساکاروز، قند قبل و بعد هیدرولیز و دیاستاز (تست عسل حرارت ندیده) در آزمایشگاه ها آنالیز شود و بر اساس استانداردهایی که وجود دارد، مشخص شود که عسل در چه رده ای قرار دارد.


وی افزود: در جواب آزمایش ها مشخص می شود که عسل آزمایش شده در رده عسل کاملا خالص، عسل تغذیه نشده از زنبور، کم تغذیه شده و زیاد تغذیه شده قرار دارد یا اینکه تمام عسل، صنعتی است و بدون زنبور تولید شده است و تنها شکل عسل را دارد.

عسل طبیعی را با 3 نکته زیر تشخیص بدهید
عسل طبیعی شل است
وی در مورد روش های خانگی تشخیص عسل طبیعی اظهار کرد: توجه به مواردی از جمله شل بودن عسل طبیعی می تواند در هنگام خرید این ماده غذایی به مردم کمک کند؛ عسل طبیعی که بدون شکر است و بیشتر برای درمان بیماری ها استفاده می شود، برخلاف تصور مردم، نسبتا شل است.


وی با بیان اینکه مردم تصور می کنند عسلی طبیعی است که سفت باشد، افزود: عسلی که زنبور تولیدکننده آن شکر نخورده باشد، شل است؛ از لحاظ علمی نیز این شل بودن به این دلیل است که قندهای اصلی عسل طبیعی، گلوکز و فروکتوز (قندهای کوچک مولکول) است و زمانی که ظرف عسل طبیعی را کج می کنیم این قندها به راحتی روی هم حرکت می کنند، در صورتی که اگر به زنبور عسل شکر بدهند، قند شکر که ساکاروز و ایساکارید (قند پیچیده تر) است به دلیل نوع مولکول ها به هم گیر می کنند و به همین دلیل عسل یک مقدار سفت تر از حالت عادی می شود.

عسل طبیعی به سختی در آب سرد حل می شود
وی با اشاره به اینکه این موارد نسبی است، گفت: آزمایش آب سرد از دیگر راهکارهای تشخیص عسل طبیعی از صنعتی است؛ یک قاشق عسل را اگر در درون یک لیوان آب سرد بریزیم، به ته لیوان رفته و ته نشین می شود و به سختی در آب سرد حل می شود؛ اما عسل های صنعتی قبل از رسیدن به ته لیوان از هم باز می شود.

عسل طبیعی شکرک می زند
وی یکی دیگر از نشانه های طبیعی بودن عسل را شکرک زدن عسل عنوان کرد و گفت: عسل طبیعی حتما شکرک می زند اما عسل غیرمرغوب شکرک نمی زند؛ البته این به آن معنا نیست که عسل بلافاصله پس از خارج شدن از کندو شکرک بزند، بلکه شکرک زدن شرایطی دارد.


وی افزود: در شکرک بستن عسل زمان و شرایط نگهداری بسیار مهم است؛ به عنوان مثال عسل طبیعی گل جعفری، یک ماه بعد از خارج شدن از کندو شروع به شکرک زدن می کند و برخی از عسل های جنوب کشور مانند عسل گل قنقال بعد از 2 سال و به صورت آهسته، شروع به شکرک زدن می کنند.


وی با بیان اینکه این موارد می تواند به مردم در خرید عسل طبیعی کمک کند، گفت: علاوه بر این موارد، عطر و طعم گل های طبیعی باید در عسل وجود داشته باشد، هر چند اضافه کردن اسانس در عسل های صنعتی رایج است.

 

وی یادآور شد: عسل طبیعی بر اساس نوع گل، دارای خواص مختلفی است و در حال حاضر از عسل طبیعی برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود؛ بنابراین لازم است مردم برای حفظ سلامتی مصرف این ماده غذایی را در رژیم غذایی خود بگنجانند.
 
منبع : بیتوته


:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 10 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

در این مقاله سعی شده است ده کتاب فروشی اینترنتی  برتر معرفی گردد. البته در نظر داشته باشید معرفی سایت های  مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست و سایت بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند.

  1. کتاب فردا

کتابفروشی فردا با هدف ایجاد یک سیستم منسجم و تخصصی فروش کتاب در سال ۱۳۸۹ به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرد تا خرید کتاب را به صورت اینترنتی میسر کند. این سیستم بر پایه یک پروژه کارشناسی ارشد در حوزه مدیریت بازاریابی و فروش، پس از بررسی کامل و همه جانبه نمونه های موفق در دنیا از جمله آمازون دات کام، کتابفروشی های زنجیره‌ای بارنس اند نابل و بوردرز طراحی و پیاده سازی گردید.

در حال حاضر بیش از ۸۷ هزار عنوان کتاب در این سیستم معرفی شده و امکان خرید کتاب ها به صورت اینترنتی به آسانی میسر است. بسیاری از ناشران و مراکز پخش کتاب توزیع کتاب های منتشر شده خود را از طریق این سیستم انجام می دهند.

تفاوت کتاب فردا با دیگر مراکز و مؤسسات فعال در فروش کتاب، در دو بخش قابل بررسی است:

  • کتاب فردا بر پایه تحقیقات جامع علمی و بر پایه تجربیات موفق پروژه‌های بزرگ دنیا در این حوزه پیاده سازی شده است.
  • این سیستم توسط یک مجموعه تخصصی نشر و پخش کتاب با عنوان انتشارات کتاب دانشگاهی به فعالیت می‌پردازد و از اینرو با مراکز و مؤسساتی که به صورت غیر تخصصی وارد حوزه کتاب شده‌اند تفاوت دارد.

www.fardabook.com

۲ . مژده بوک

مژده بوک با بیش از ۳۰۰۰۰ عنوان کتاب شامل مجموعه ای بالغ بر ۱۹۰۰۰ کتاب از نویسندگان داخلی و خارجی و ۷۰۰۰ مترجم و پدیدآورنده و نیز کتب متنوع دیگر مفتخر به همکاری با بیش از۱۷۰۰ ناشر جهت ارائه آثار می باشد و این وسعت فعالیت سبب گشته تا بتواندمجموعه کاملی از کتاب ها را در اختیار کتاب دوستان قرار دهد.

در این سایت دوستداران کتاب از سراسر کشور می توانند کتب مورد نیاز خود را در حوزه های گوناگون علوم انسانی ، علوم تجربی و پایه ، علوم ریاضی و فنی ، علوم کشاورزی و هنر به صورت الکترونیکی جستجو ، خریداری و در نشانی دلخواه تحویل گیرند.

www.mojdehbook.com

۳ . جیحون

فروشگاه اينترنتي جيحون فعاليت خود را از سال ۱۳۸۶ با هدف تسهيل خريد كتاب آغاز كرد. از آن زمان تا به امروز جيحون همواره در تلاش است تا در كنار كتاب، با تكميل محصولات فرهنگي خود‏ پاسخ‌گوي نياز مخاطبان باشد.

خدمات جيحون در راستاي باور به ارزشمندي زمان شماست. کتابفروشی جیحون امیدوار است در كنار آن ها  يك گام جلوتر باشيد و از تجربه‌ي خريد آنلاين و آسان محصولات فرهنگي لذت ببريد.

www.jeihoon.net

۴ . قاصدک

فروشگاه اینترنتی قاصدک در سال ١٣٩٥ تحت اشراف انتشارات انوار الهدی و کتابفروشی هدایت، با استفاده از پورتال شاپرک، توسط تیم قاصدک راه اندازی شد.

 هدف از راه اندازی فروشگاه:

ایجاد شبکه فروش وتوزیع مستقیم وبدون واسطه بین ناشران و خوانندگان کتاب میباشد. اطلاع رسانی در حوزه کتاب و معرفی آثار منتشر شده مهم و خواندنی

گسترش فروش و توزیع محصولات فرهنگی اعم از کتاب ، نرم افزار های مرتبط به کتاب ، نشریات و سرگرمی.

عرضه کتاب با موضوع های مختلف و زبان های گوناگون

ارسال به سراسر کشور برای نیاز جویندگان علم و فرهیختگان و اهل قلم

www.qps.ir

۵ . کتاب رایا

کتاب رایا در سال ۱۳۸۸ کار خود را در قالب پخش و توزیع کتب کمک آموزشی شروع کرد. این مجموعه در راستای ارائه هرچه بیشتر خدمات مستقیم به مردم، پس از شش ماه فروش تلفنی کتاب در همه زمینه ها و ارسال به تمامی نقاط تهران را در دستور کار قرار داد. چهار سال تلاش مستمر، پیگیری صادقانه و خدمت رسانی به مشتریان تهرانی عزیز، اینک شور و انگیزه رایا را برای خدمت رسانی به همه هموطنان عزیز در سراسر کشور را برانگیخته است. کتابفروشی اینترنتی رایا با تیمی مجرب از پرسنل کارآمد با هدف تامین کتابهای موردنظر کاربران عزیز در کمترین زمان ممکن و پوشش دهی تمام نقاط کشور در خدمت شما دوستان است.

www.rayabook.net

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 10 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

جزیره کیش یکی از مهمترین و جذابترین مقاصد گردشگری ایران است که با مساحت کم جاهای دیدنی بسیار زیادی دارد. اگر قصد سفر به کیش دارید خوب است که قبل از شروع سفر برای بازدید از جاذبه های کیش برنامه ریزی کنید. در این مطلب قصد داریم 10 جاذبه گردشگری کیش را به شما معرفی کنیم.

زیبایی ها و جاهای دیدنی کیش باعث شده اند که این جزیره لقب مروارید خلیج فارس را به خود اختصاص دهد و شما نیز فرصت خیلی خوب و ویژه ای دارید تا با خرید تور کیش نوروز 98 از این جزیره بسیار زیبا دیدن کنید همچنین. در این مطلب که به نوعی راهنمای سفر به کیش محسوب میشود، جاهای دیدنی کیش را به شما معرفی خواهیم کرد.

جاهای دیدنی کیش - پارسلینگ

1. تفریحات آبی

اگر به تفریحات آبی علاقه مندید، در کیش میتوانید به گزینه های متنوعی، از آب چترسواری (پاراسیلینگ) و غواصی گرفته تا موج سواری و جت اسکی، دسترسی داشته باشید. خدمات مربوط به این فعالیت ها توسط جوانان مهمان نواز بومی به گردشگران ارائه میشوند.

اما اگر علاقه ای به این قبیل هیجانات ندارید، حداقل لذت قایق سواری با قایق های کف شیشه ای و تماشای دنیای رنگی زیر آب را از خودتان دریغ نکنید!

جاهای دیدنی کیش - دوچرخه سواری

2. مسیر دوچرخه سواری

مسیر دوچرخه سواری کیش یکی از طولانی ترین و خوش منظره ترین مسیرهای دوچرخه سواری کشورمان است. در سرتاسر این مسیر 75 کیلومتری، هیچ ماشینی جلوی راه تان نخواهد بود و می توانید با خیال راحت هرجا که دلتان خواست ترمز کنید و از آب های نیلگون خلیج فارس عکس های هنری بگیرید.

نیازی هم نیست که حتما خودتان دوچرخه داشته باشید! به راحتی می توانید از ایستگاه های مخصوصی که در نقاط مختلف جزیره تعبیه شده اند، دوچرخه کرایه کنید. سه چرخه، دوچرخه دونفره و اسکوتر نیز برای کرایه وجود دارند که میتوانید ساعتی یا روزانه کرایه شان کنید.

جاهای دیدنی کیش - کشتی یونانی

3. کشتی یونانی

در سال 1345 کشتی «خولا اِف» در سواحل جنوب غربی کیش به گِل نشست. این کشتی در بریتانیا ساخته شده بود و در طول عمرش مالکان مختلفی داشت، اما آخرین مالک آن یک یونانی بود. تلاش های بسیاری برای نجات کشتی انجام شد که البته هیچکدام شان به نتیجه نرسیدند و کشتی در نهایت همان جا رها شد.

کشتی یونانی یکی از زیباترین جاهای دیدنی کیش است. این کشتی عظیم‌الجثه به ویژه هنگام غروب منظره عکاس پسندانه ای دارد و یکی از جاهای دیدنی کیش به حساب می آید و گردشگران زیادی برای دیدنش به این نقطه از جزیره می آیند.

جاهای دیدنی کیش - ساحل مرجانی

4. ساحل مرجانی

بی شک یکی از مهمترین جذابیت های هر جزیره ای سواحل آن محسوب میشوند. جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست. ساحل مرجانی کیش در بخش شرقی جزیره واقع شده است و یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جاذبه  های آن به شمار میرود.

در نوار ساحلی، آلاچیق ها و درختان نخل را می بینید که در پس‌زمینه منظره ای چشم انداز ردیف شده اند. تماشای غروب آفتاب از اینجا تجربه ای فراموش نشدنی است! این ساحل به کلوب های ورزش های آبی نیز مجهز است و از قبل میتوانید برای فعالیت های موردعلاقه تان جا رزرو کنید.

جاهای دیدنی کیش - شهر زیر زمینی کاریز

5. شهر زیر زمینی کاریز

ایرانیان قدیم برای مقابله با بحران آب قنات حفر میکردند. قنات به چاهی عمودی میگویند که در سطحی شیب دار حفر میشود. کاریز یکی از جاهای دیدنی کیش نیز نمونه ای از قنات‌های قدیمی است که 2500 سال قدمت دارد. میتوانید در این تونل های زیرزمینی قدم بزنید و چگونگی سیستم قنات را از نزدیک ببینید.

طول این تونل ها به بیش از 8 کیلومتر میرسد و به همین‌خاطر وقتی در اینجا قدم میزنید، انگار در شهری زیرزمینی هستید. در این سازه باستانی برای جذب گردشگر غرفه های صنایع دستی و یک چایخانه سنتی نیز برپا شده است.

برای مشاهده ادامه مطلب و جاذبه های دیگر کیش روی لینک زیر کلیک کنید ..!

https://zoomlife.ir/travel/451-tourism-attraction-kish-island.html

 



:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 10 / 1397 | نظرات ()