برترین تلویزیون های پیشنهادی بر اساس قیمت
نوشته شده توسط : علی

به دنبال بهترین تلویزیونی هستید که می‌توانید بخرید؟ مدت‌هاست به دنبال لیستی بروز و معتبر از بهترین تلویزیون‌های بازار هستید؟ بهترین تلویزیون‌های پیشنهادی نسبت به قیمت تلویزیون و بودجه خود را همیشه در شهر سخت‌افزار ببینید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

 

مطلب پیش روی شما، یکی از پربازدیدترین راهنماهای خرید شهر سخت‌افزار است که با استقبال بالای کاربران روبرو شده است. تمام تلاش ما بر این است که شایسته‌ترین گزینه‌های خرید تلویزیون را بر اساس شرایط بازار ایران به شما معرفی کنیم. خریداران زیادی هستند که بودجه زیادی را صرف خرید یک تلویزیون می‌کنند؛ به‌طوری که بخشی از خرید خود بسیار راضی بوده و بخشی به دلیل انتخاب غلط و نابجا ضرر می‌کنند. به بیان خلاصه هر گزینه‌ای که در بازار مشاهده می‌کنید نمی‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای خرید باشد؛ پس قبل از خرید کمی دست نگه دارید و لیست پیشنهادی ما و گزینه‌های معرفی شده را مرور کنید.

در این مقاله همانند دیگر مقاله‌های راهنمای خرید در شهر سخت افزار، یک لیست شامل چندین گزینه که از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب شده است به شما تقدیم خواهیم کرد تا بتوانید بر اساس بودجه خود اقدام به خرید تلویزیون کنید. توجه داشته باشید مهم‌ترین عامل مد نظر ما برای انتخاب گزینه‌های معرفی‌شده، فاکتور قیمت به کارایی است.

در لیست تلویزیون‌های پیشنهادی شهر سخت افزار یک رتبه بندی بر اساس 6 فاکتور در قالب نمودار تنظیم شده است. این 6 فاکتور شامل مواردی همچون طراحی، قابلیت‌ها، ورودی‌ها، مالتی مدیا، تصویر و ارزش خرید است. در زیر پارامترهایی که ما بر اساس آنها به این 6 فاکتور امتیاز داده‌ایم را مشاهده می‌کنید:

  • قابلیت‌ها: شامل مواردی نظیر رابط کاربری شکیل و کاربرپسند، سیستم عامل و ویژگی‌های هوشمند، امکان پخش تصویر دستگاه‌هایی نظیر گوشی هوشمند یا لپ‌تاپ به صورت بی‌سیم و سایر موارد مشابه است.
  • ورودی‌ها: تنوع و تعداد ورودی‌های دیجیتال و آنالوگ، محل قرارگیری و چیدمان درگاه‌ها و سهولت در دسترسی به آن‌ها از جمله مواردی هستند که امتیاز این بخش را مشخص می‌کنند.
  • مالتی مدیا:امکان پخش محتوای 4K یا HDR از درگاه یو‌اس‌بی، پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی و تصویری، پشتیبانی از قابلیت‌هایی نظیر Miracast، DLNA و... از جمله فاکتورهای امتیازدهی این بخش هستند.
  • تصویرعملکرد کلی تلویزیون در نمایش تصاویر، فیلم‌ها و بازی‌ها است. در این بخش عوامل متعددی نظیر دقت رنگ، حجم رنگ، رزولوشن، حداقل و حداکثر میزان روشنایی، پشتیبانی از استاندارد HDR، نرخ نوسازی تصویر و سایر مواردی که مربوط به کیفیت تصویر می‌شوند تاثیرگذار هستند.
  • طراحی: کیفیت ساخت و زیبایی ظاهری دو فاکتور اصلی این بخش هستند که با توجه به جنس بدنه و پایه تلویزیون و زیبایی کلی در طراحی آن سنجیده می‌شوند.
  •  ارزش خرید: این فاکتور تمامی فاکتورهای بالایی را نسبت به قیمت محصول می‌سنجد و نشان‌دهنده کارایی کلی محصول در برابر قیمت آن است.

ما 6 پارامتر ذکر شده را برای هر تلویزیون امتیازدهی کرده و در آخر نیز امتیاز نهایی را بر اساس میانگین آنها برای هر  تلویزیون آورده‌ایم. امتیاز میانگین به خوبی جایگاه محصول را نشان می‌دهد و می‌تواند معیار خوبی برای سنجش آن در مقابل دیگر گزینه‌ها باشد.

پیش از هر موردی در نظر داشته باشید که قیمت‌های اعلام شده در لیست زیر مربوط به زمان بروزرسانی مطلب یعنی تاریخ 1399/07/01، میانگین بازار و از منابع معتبر هستند و ممکن است زمانی که شما عزیزان این مطلب را مطالعه می‌کنید در قیمت‌های اعلامی تفاوتی با قیمت بازار وجود داشته باشد.

اکنون به سراغ معرفی بهترین تلویزیون‌ها از قیمت‌های پایین به بالا می‌رویم.

بهترین تلویزیون‌های 32 اینچی

SAM Electronic 32T4100
نلویزیون 32 اینچ سام

قیمت حدود 2.650.000 تومان با گارانتی سام‌سرویس

 

به عنوان اولین مدل پیشنهادی سراغ یکی از تلویزیون‌های مقرون به صرفه و اقتصادی بازار رفته‌ایم. تلویزیون 32 اینچی T4100 سام را می‌توان مناسب افرادی دانست که قصد دارند تلویزیونی ساده را بدون صرف هزینه زیاد تهیه کنند. از جمله ویژگی‌های این مدل می‌توان به مواردی نظیر رزولوشن HD، بلندگوهای 5 واتی، کیفیت تصویر مناسب و ارزش خرید بالا اشاره کرد.

 


Philips 32PHT4002
تلویزیون 32 اینچ فیلیپس

قیمت: حدود 3.100.000 تومان با گارانتی شکوفا الکتریک

 

تلویزیون 32PHT4002 فیلیپس یکی دیگر از مدل‌های مقرون‌به صرفه ۳۲ اینچی بوده که برای محیط‌های کوچک طراحی شده است. تلویزیون 32PHT4002 با کیفیت ساخت و عملکرد بالا ارائه شده و ویژگی مهم آن، کیفیت تصویر بسیار خوبی است که در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در بخش درگاه‌های ورودی، نیازهای کاربران کاملا برطرف شده و در بخش صدا نیز شاهد وضوح و کیفیت خوبی هستیم. این تلویزیون بسیار خوش‌ساخت بوده و اگر به دنبال یک تلویزیون ۳۲ اینچی برای محیط‌های کوچک هستید؛ می‌توانید به کیفیت تصویر این تلویزیون فیلیپس اعتماد کنید.

 


بهترین تلویزیون‌‌‌های 40 تا 43 اینچی

Philips 40PFT5063
تلویزیون 40 اینچ فیلیپس

قیمت: حدود 4.750.000 تومان با گارانتی شکوفا الکتریک

 

تلویزیون 40pft5063 یک مدل ۴۰ اینچی از فیلیپس بوده که در میان تلویزیون‌های این رده، یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. این تلویزیون برای اتاق‌های متوسط، یک انتخاب عالی بوده و کیفیت تصویر این تلویزیون رضایت‌بخش است. از ویژگی‌های جالب این تلویزیون ۴۰ اینچی فیلیپس، می‌توان به نمایشگری با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۹ اشاره کرد.

درگاه‌های متعدد HDMI، USB و کامپوننت، امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف را به این تلویزیون خواهد داد. این تلویزیون فیلیپس هوشمند نبوده اما با توجه به کیفیت تصویر و وضوح صدا، ارزش خرید بالایی در بین تلویزیون‌های ۴۰ اینچی خواهد داشت.





:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 10 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: