مبل تخت خواب شو چیست؟
نوشته شده توسط : علی

مبل تخت خواب شو چیست؟ بعضی‌ها بر این باورند که "وسایل چندکاره معمولا کیفیت کمتری نسبت به وسایل تک‌کاره دارند و هر وسیله‌ای باید کاربری خودش را داشته باشد". اگر شما هم به فکر خرید یکی از این وسایل چندکاره مثل انتخاب مبلمان تخت خواب شو یک نفره یا 2 نفره باشید، احتمالا با این طرز تفکر در میان اطرافیان‌تان و به خصوص بین قدیمی‌ترها رو به رو شده‌اید. نظر خودتان چیست؟ آیا شما نیز برای خرید مبل تخت خواب شو تردید دارید؟ یا از خودتان می‌پرسید که کیفیت و دوام مبل تختخواب شو 1 نفره و 2 نفره چگونه است؟ اگر شما هم در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکل کوچک بودن فضای خانه و نوع چیدمان وسایل منزل‌تان هستید، با این مقاله از چیدانه همراه ما باشید تا با همراهی شرکت تولیدی مبلمان مدرن و تختخوابشو سیب به شما بگوییم که چرا انتخاب مبلمان تخت خواب شو، یک راهکار معجزه‌گر برای شماست و چگونه می‌توانید با اطمینان کامل بهترین انتخاب را داشته باشید.

 


آیا مبلمان تخت خواب شو زود خراب می‌شود؟

باید یه شما بگوییم که این مسئله صد در صد به کیفیت و مرغوبیت جنس محصولی که می‌خرید بستگی دارد. آنچه مسلم است مبلمان تخت خواب شو در واقع برای‌تان حکم یک دست مبلی را دارد که قرار است مثلا به جای 3 سال به اندازه 5 سال کار کند. چرا؟ چون در طول شبانه‌روز هم برای نشستن و هم برای خوابیدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین مقاومت و دوام این نوع محصول از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اجازه دهید تا در ادامه یک مثال ساده بزنیم:

 

 قبل از اینکه ادامه مطلب را بخوانید به شما پیشنهاد میکنیم برای خرید مبل تخت خواب شو یک نفره به سایت http://bit.do/sofabed-one مراجعه کنید.

 


اسفنج و فوم سرد از جمله متریال‌های مورد استفاده در ساخت مبلمان تخت خواب شو هستند. متخصصین مبلمان تخت خواب شو سیب می‌گویند که عمر مفید فوم سرد بیش از دو برابر عمر اسفنج ۳۰ کیلویی می‌باشد، آن‌ها می‌گویند که عمر اسفنج درجه یک مصرفی در محصولات این تولیدی چیزی در حدود ۳ تا ۴ سال در نظر گرفته شده است در صورتی که عمر مفید فوم سرد مابین ۸ تا ۱۰ سال می‌باشد.

 

 


حالا تصور کنید شما تصمیم بگیرید که به دلیل قیمت مناسب‌تر اسفنج، مبلمان تختخواب شو ارزان تر را به همراه ست مبلمان منزل‌تان بخرید. با یک دو دو تا چهارتای ساده متوجه خواهید شد که چون از مبلمان تختخواب شو در مدت زمان بیشتری نسبت به مبلمان منزلتان استفاده می‌کنید، پس ضروری است که به سراغ محصولی با کیفیت و دوام بیشتر بروید.

 

 


جالب است بدانید که اغلب مدل‌های تختخواب شو این شرکت به گونه‌ای طراحی شده که برای استفاده از تخت و مبل، اسفنج‌های جداگانه‌ای کار شده است و این امر تاثیر چشمگیری در افزایش عمر اسفنج و در نتیجه طول عمر مبلمان تختخواب شو دارد.

 

 


 

آیا می‌دانید که تولیدی مبلمان تختخوابشو مدرن سیب اولین تولیدکننده و طراح مکانیزم‌های موجود در بازار در زمینه مبلمان تخت خواب شو در ایران است؟ این شرکت همچنین اولین تولیدی مبلمان تخت خواب شو در ایران است که تمام تولیداتش در اداره ثبت صنعتی به ثبت رسیده است.

 

 


چه کسانی از مبلمان تخت خواب شو استفاده می‌کنند؟

بعضی از خانواده‌هایی که در خانه‌های کوچک تک خواب زندگی می‌کنند و نشیمن منزل‌شان کوچک است اغلب گله می‌کنند که اگر برای چند روز مهمان داشته باشند، دیگر جایی برای استراحت و خوابیدن مهمان‌ها ندارند. آیا شما هم از جمله افرادی هستید که این مشکل را دارید؟ پس فکر کنید که چه خوب می‌شد اگر مبلمان منزلتان تخت خواب هم بودند!





:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 11 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: