پنل اس ام اس چیست؟
نوشته شده توسط : علی

پنل اس ام اس چیست؟

اگر می خواهید ساده ترین و بهترین راه برای انجام موفقیت آمیز بازاریابی پیامکی را بشناسید، این مقاله به سوال شما پاسخ می دهد.

بگذارید داستان را با بازگشت به سال ۲۰۰۸ آغاز کنیم، وقتی مری میکر، یک تحلیلگر مشهور اینترنت، با جسارت پیش بینی کرد که تا سال ۲۰۱۴ استفاده از اینترنت موبایل به استفاده از اینترنت رومیزی در سطح جهانی غلبه خواهد کرد. حال، از منظر سال ۲۰۱۹ می توانیم بگوییم: او درست می گفت! به طور کلی تلفن های هوشمند و دستگاه های تلفن همراه در آمار اتصال به اینترنت و درصد زمان صرف شده برای خرید از کسب و کارها و خرده فروشی آنلاین از رایانه های شخصی رومیزی و لپ تاپ ها پیشی گرفته اند!

اس ام اس یا پیام کوتاه نیز بخش قابل توجهی از آمار استفاده از تلفن های همراه را به خود اختصاص می دهد. دستگاه های تلفن همراه در حال تبدیل شدن به بخش عظیمی از “آینده اینترنت” هستند. مشتریان هم اکنون از تلفن های هوشمند خود به عنوان وسیله اصلی خرید استفاده می کنند و در نتیجه مشاغل و کسب و کار های مختلف باید بازاریابی موبایل را به عنوان بخش اساسی در استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود در نظر بگیرند. همچنین در صورتی که کسب و کارها بخواهند با پیشرفت مداوم موبایل همگام باشند، باید بخشی از سرمایه گذاری های خود را در بخش بازاریابی موبایل متمرکز و اولویت بندی کنند.

منبع : https://www.amootsms.com/





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 5 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: