نوشته شده توسط : علی

در سال 2022 ، بازار املاک و مستغلات ترکیه دوباره احیا می شود!

تقاضا برای املاک در ترکیه که بعلت همه گیری کووید-19 به تعویق افتاده بود، با افزایش جمعیت و ازدواج ها روند رو به رشدی می گیرد. همچنین باعث شده است  پروژه های عمرانی که مدتی راکد مانده بودند دوباره فعال شوند.

تصور می شود که در سال 2022 ، بخش املاک و مستغلات، ارزش طلا داشته باشند. علیرغم همه اینها، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در طول دوره کووید-19 واردات بیشتری به دست آورد. مردم شروع به بررسی مجدد خواسته هایی کردند که قبلا به تعویق انداخته بودند و شروع به  انجام تحقیقات قیمتی کرده اند.  

شرکت ها به دلیل عدم ثبات(قطعیت های) اقتصادی، در یک دوره انتظار بوده اند. با افزایش ازدواج، تولد و مهاجرت، فروش املاک و مستغلات ترکیه که به دلیل ابهامات و تردید های اقتصادی متوقف شده بود، شروع به احیا کرد. سالانه، تقاضای 1 میلیون خانه ی جدید در ترکیه وجود دارد. سال 2022 ، سال طلایی برای بازار املاک و مستغلات خواهد بود.  

با وجود همه اینها، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در طول دوره بحران، اهمیت بیشتری پیدا کرد.  چون مانند طلا، خریدهایی که در زمان کاهش تقاضا انجام می شود باعث سود شما می شود، نه زمانی که تقاضا افزایش می یابد.

 

بنابراین اکنون در زمان مناسبی قرار دارید تا خرید ملک در ترکیه را انجام دهید.  سرمایه گذاران خارجی املاک و مستغلات، تقاضای زیادی برای ترکیه دارند  و هر سال، فروش مسکن به خارجی ها افزایش می یابد.  شهروندان سایر نقاط اروپا و آسیا، زمان و هزینه خود را صرف خرید املاک و مستغلات می کنند تا از یک زندگی آرام در شهر، با آسودگی و  راحتی لذت ببرند.  

برای شهرهای دیگر در سراسر جهان، غلبه بر این شهر به عنوان یک ارزش تاریخی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، دشوار است.  امروزه بسیاری از خریداران عرب، ایرانی و چینی علاقه زیادی به خرید ملک در استانبول برای خرید خانه یا ویلا در این شهر دارند.

بهترین املاک ترکیه، با کیفیت بالا و  بسیار لوکس به خریداران اروپایی، خاورمیانه و کشورهای عربی و همچنین سرمایه گذاران املاک چینی و ایرانی ارائه می شود.  سازندگان در حال آماده شدن برای پروژه های بزرگ مسکن جدید در سراسر ترکیه هستند. مشاهده می شود که آماده سازی عالی و پروژه های بزرگ جدید برای ساخت و ساز آغاز شده است. شرکت های سازنده املاک و مستغلات در ترکیه می گویند که در سال 2022 سهام بزرگی از مسکن وجود خواهد داشت.  

در واقع تفاوتی با سال های گذشته ندارد و حقیقت اینجاست که آپارتمان های فروشی در ترکیه در سال 2022، پیشرفت آن را از رونقی که به دست می آورد متوقف نمی کند، بلکه گام های آن را تسریع می بخشد.  سال 2022 طرحی برای ترکیه در نظر گرفته می شود، زیرا این کشور دروازه چشم انداز خود برای سال 2023، سال صدمین سالگرد آن است. این بدان معناست که دولت به دلیل موفقیت هایی که از دست داده و به دلیل شرایطی که قبلا نتوانسته بود  به آن دست یابد، تلاش های خود را تا حد امکان تشدید خواهد کرد. ترکیه به خوبی از کاهش ارزش لیر آگاه است،

بنابراین برای مبارزه با تورم و کاهش ارزش ارز به ویژه در سال جاری، موانع غیرممکن را از بین خواهد برد.  همانطور که همیشه می بینیم دولت با سود بالای بانکی نیز مبارزه می کند، زیرا می خواهد سرمایه گذاران را در پروژه های حیاتی کشور جذب کند و نمی خواهد سرمایه گذاران پول خود را به عنوان سرمایه گذاری در بانک ها بگذارند.  

بسیاری از سرمایه گذاران ترجیح میدهند با سپرده گذاری پول خود در بانکها و کسب سود بالا، پایههای سودآوری را برای خود ایجاد کنند که باعث کاهش ارزش سرمایه گذاری در پروژه های حیاتی می شود که بیشتر به نفع شهروندان ترکیه است تا بانکها.  

در اینجا ما هنوز نظر خود را بیان نکرده ایم، اما موضوع را توضیح می دهیم. اما تاثیر همه اینها بر بازار املاک در سال آینده چیست؟ .

 

 

فروش آپارتمان در سال 2022  در ترکیه

بازار املاک و مستغلات در ترکیه گسترده ترین بازار در بین سایر زمینه های سرمایه گذاری است، از زمانی که خارجی ها در سال 2012، اجازه مالکیت در ترکیه را پیدا کردند، سالانه هزاران سرمایه گذار را جذب می کند .

بر این اساس، ترکیه با وجود مالیات های پایینی که دولت از فروش املاک و مستغلات در ترکیه به دست می آورد، سالانه سود بالایی به دست می آورد تا به نوعی تشویق سرمایه گذاران خارجی باشد.  با این وجود، از یک سو، تقاضای زیاد برای املاک و مستغلات باعث افزایش سود برای دولت و مردم و از سوی دیگر برای سرمایه گذاران خارجی می شود.  از آنجایی که رابطه اساسی در این فرآیند، فروش بین خریدار خارجی و فروشنده ترکیه ای است، سرمایه گذار خارجی از بازده سود امیدوار کننده ای که ترکیه برای سرمایه گذاران خود تضمین می کند، سود می برد و فروشنده، یکی از طرفین معادله سود است.  همانطور که می بینیم، فعال ترین بازار، بازار املاک و مستغلات است. هیچ طرف بازنده ای در این معادله وجود ندارد.

ترکیه سالانه حتی در سال گذشته  با وجود اینکه حجم سرمایه گذاری های آن تحت تاثیر آسیب های ناشی از ویروس کرونا در جهان قرار گرفته بود، به رکوردهایی دست یافت.  اما فروش املاک و مستغلات به دلیل سیستم محبوب فروش  در ترکیه که سیستم فروش آنلاین دارد، اصلا کاهش نیافته است.  در حالی که ترکیه، امسال با فروش املاک و مستغلات بیش از 50000 ملک برای خارجی ها، نسبت به سال 2021 ، در حال رسیدن به یک رکورد منحصر به فرد است.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

Kaleb Brayden Harris popularly known as Kaleb Harris is an American developer born on December 2, 1998 in Lawton, Oklahoma, United States. Kaleb has been captivated by computers since a very young age. He has always been intrigued by programs and operating systems and looked for ways to understand them better. He became obsessed to a point where his parents sought to limit his time on the computer by implementing a time limiter. Unfortunately for his parents, young Kaleb had more than one trick up his sleeve and successfully bypassed the program, marking his first project, Today, the young man is a prominent figure in technology and is attending college for a degree in computer science. 

source : https://www.imdb.com/name/nm13210911



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نمای کرتین وال | نمای لامل

نماهای مدرن ساختمان با طرح‌ها و مواد اولیه متفاوت هرروز با جلوه‌ای خاص خودنمایی می‌کنند که برخی از آن‌ها چنان زیبایی مدهوش کننده‌ای را به نمایش می‌گذارند که در میان نماهای دیگر ساختمان مانند شاخص می‌درخشند. نمای شیشه ای یا نمای کرتین وال یا نمای لامل نمونه‌ای از آنچه ذکر نمودیم می‌باشد که صرف‌نظر از ویژگی‌های خود به علت اینکه زیبایی چشم‌نوازی را پدید می‌آورد خارق‌العاده و دیدنی است. ترکیب مصالحی چون سرامیک خشک، آلومینیوم کامپوزیت، سنگ‌های قیمتی، مصالح نمای مدرن و… با شیشه باعث شده این سازه خود ایستا بهترین نمای شیشه‌ای ساختمان به لحاظ مسائل سازه در ارتفاع محسوب شود. به همین دلیل نمای کرتین وال ( Curtain Wall) در بسیاری از پروژه‌های مطرح ساختمانی کشور طبق استانداردها و دتایل های اجرایی صورت می‌گیرد و حتی در سطح بین‌المللی جایگاه خاصی پیداکرده است.

نمای کرتین والنمای کرتین وال

ویژگی‌های نمای کرتین وال

ازآنجاکه نمای شیشه‌ای کرتین وال بسیار منحصربه‌فرد بوده و مصالح متنوعی که می‌توان در آن استفاده نموده هر یک مزایای متمایزی را به این نما می‌بخشند در حالت کلی می‌توان ویژگی‌های نمای کرتین وال را این‌چنین معرفی نمود:

  • امکان اعمال مشخصه‌های متفاوت کرتین وال بسته به نیاز پروژه
  • کاربری برای هر نوع ساختمان
  • بازده حرارتی عالی
  • نصب کرتین وال با گزینه‌های چند گسگتی داخل، خارج و یا ساختاری
  • استفاده از چهارچوب‌ها با جنس‌های مختلف
  • حداکثر کنترل بر زیبایی بیرون ساختمان
  • نصب  در هراندازه و طرحی
  • نمایی منحصربه‌فرد و بصریِ خیره‌کننده

منبع : https://aradfacade.com/curtain-wall/



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اولین قدم در اصول طراحی ویلا

طراحی پلان ویلا، یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مراحل از طراحی است. در طراحی هر ویلایی در ابتدا باید به هماهنگ بودن فرم و پلان توجه ویژه‌ای شود. در کنار این موضوع، موارد مهم دیگری نیز مطرح هستند که توجه به آن‌ها لازم و ضروری است. این موارد عبارت‌اند از:

  • تهویه
  • نورگیری
  • اقلیم منطقه
  • کاربردی بودن فضا
  • جلوگیری از پرتی فضاها
  • ...

لازم است پیش از اجرای کار، تمامی این موارد در نظر گرفته شود و با تحلیل و بررسی‌های لازم، بهترین طراحی ممکن انجام شود.

در طراحی پلان ویلا، لازم است با توجه به سطح اشغال هر قسمت، مناسب‌ترین محل قرارگیری برای هر کدام از قسمت‌های ویلا در نظر گرفته شود. به بیان دیگر لازم است اتاق‌خواب‌ها، آشپزخانه و ... به بهترین شکل در کنار یکدیگر قرار بگیرند؛ بنابراین مهم است که بین فضاها، هماهنگی کاملی وجود داشته باشد.

همچنین در اصول طراحی در ویلا، توجه به نحوه‌ قرارگیری ساختمان، شکل سقف و هماهنگ بودن طبقات با یکدیگر، اهمیت زیادی دارد. ساختار سقف می‌تواند شیبدار، ساده و یا ترکیبی باشد.

جدا از مواردی که بیان کردیم، لازم است در حین طراحی ویلا، مقررات ملی ساختمان در نظر گرفته شود تا در نهایت کار نهایی بدون نقص و به بهترین شکل به پایان برسد.

طراحی ویلا : https://www.villa1000.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7.html



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

گروه معماری رضا طاهری فعالیت خود را در زمینه طراحی و اجرای ویلا از سال 1387 بصورت تخصصی آغاز نموده است.پس از طراحی و اجرای 600 واحد ویلایی و طراحی و نظارت بیش از 420 واحد ویلایی و بهره گیری از تیم خلاق معماری و مهندسین سازه اطمینان داریم نیاز شما را در زمینه طراحی ایده آل و اجرای با کیفیت برآورده می نماییم.

تماس با تیم ویلا1000

جهت مشاوره مستقیم با دفتر معماری مهندس رضا طاهری میتوانید همه روزه با راه های ارتباطی زیر، تماس حاصل فرمایید.

مشاوره از طریق whatsapp

یا تماس مستقیم با آتلیه:

02186081860

09122459010

یا ارسال پیامک:ارسال پیامک

آدرس: تهران،جردن،بالاتر از چهارراه جهان کودک،نبش کوچه صانعی،برج امیرپرویز،طبقه چهارم،واحد 46 

پروژه های اجرایی ویلا1000

منبع : https://www.villa1000.com/



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

معرفی شرکت راهدار صنعت کیهان

شرکت راهدار صنعت کیهان که در مورخ 1377/10/14 با شماره 147079 در اداره ثبت شرکت‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های تهران به ثبت رسیده است، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تولید سیم و کابل در کشور، با افتخار اعلام میدارد که در طول فعالیت خود همواره با بهره گیری از تکنولوژی روز و نیروی انسانی متخصص و مجرب، موفق به تولید انواع محصولات سیم و کابل با برترین کیفیت…

چرا راهدار صنعت کیهان؟!

انتخاب با کیفیت ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین نوع سیم و کابل ایرانی دغدغه مشترک امروز خریداران محترم است. شرکت راهدار صنعت کیهان به عنوان اولین تولیدکننده تخصصی انواع سیم و کابل مقاوم به حریق سیلیکونی مطابق با استانداردهای روز اروپا و ضوابط سازمان آتش نشانی با نام تجاری SilCable با بازه مقاومت حرارتی بین 50- تا 1100 درجه سانتیگراد با مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بر پایه استانداردهای داخلی و بین المللی در ایران می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد.

اهداف و استراتژی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها:

  • دستيابی به تكنولوژی مدرن و به روز جهت افزایش کیفیت
  • شناخته شدن به عنوان بهترين تامين كننده توسط مشتريان
  • دستیابی به اهداف ارزشمند در راستای پیشرفت صنعت سیم و کابل در ایران


:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

رزومه ساز

توی سایت رزومه می تونی رزومه فارسی و انگلیسی خودت رو توی قالب های مختلف PDF و Online با رنگ های دلخواه تست کنی و اگر خروجی رو دوست داشتی اکانت بخری. راستی برای رزومه آنلاین یک لینک اختصاصی داری و می تونی روش رمز بزاری تا فقط کسایی که رمز رو می دونن بتونن رزومه رو ببینن، حتی می تونی از دید همه مخفیش کنی. اگر دوست داشتی می تونی توی بانک رزومه متخصصین سایت هم عضو بشی. پس آماده ای برای یه شروع قوی تر واسه پیدا کردن یه کار بهتر؟ پس یه رزومه آنلاین بسازو توانایی هاتو به گوش کسایی که دنبالت میگردن برسون.

ساخت رزومه

امکان ساخت رزومه به صورت آنلاین با ابزار رزومه ساز آنلاین سایت با قابلیت دریافت طیف وسیعی از اطلاعات مورد نظر مانند: تحصیلات، مهارت ها، نمونه کارها و ...

رزومه فارسی و انگلیسی

قابلیت ساخت رزومه به دو زبان فارسی و انگلیسی به صورت مجزا فراهم شده تا همزمان بتونی به دو زبان رزومه داشته باشی یا یکی از اونارو فعال داشته باشی

قالب رزومه

امکان انتخاب از بین قالب های متنوع PDF و Online با رنگ های دلخواه و تست رزومه خود قبل از خرید اکانت

بانک رزومه

در صورت تمایل می تونی در بانک رزومه متخصصین سایت عضو بشی و مهارت های خودت رو به گوش بقیه برسونی


:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

درباره ایزی تولز

سایت ایزی تولز با هدف ارائه ابزارهای تحت وب در فروردین سال 1400 شروع به کار کرده است، محاسباتی که در زمینه های مختلف وقت گیر و پیجیده می باشند به راحتی در ایزی تولز قابل انجام می باشد. همچنین اپلیکیشن های عمومی که هر جایی ممکن است مورد نیاز باشد نیز در دسترس شما قرار داده شده است.

بخشی از ابزار های ایزی تولز

تکنولوژی

سلامتی

مذهبی

مالی

حقوقی

مهندسی

ریاضی

زمان

سایر ابزارها

منبع : ایزی تولز



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

سرمایه گذاری در املاک بیلیک دوزو

ترکیه به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی عالی سرمایه های بسیاری را به طرف خود جذب می کند. موقعیت جغرافیایی استراتژیک، ویژگی های تاریخی، مقصد توریستی، وجود ساختار فرهنگی غنی و سرعت رشد املاک در ترکیه، آن را به یکی از باارزش ترین کشورها تبدیل کرده است. خرید ملک در ترکیه برای سرمایه گذاران موقعیتی رقابتی را فراهم کرده و به آنان اجازه می دهد تا از سود سرمایۀ خود لذت ببرند.

خرید آپارتمان در میدان تکسیم استانبول به دلیل آن که ترکیه یکی از کشورهایی است که بر صنعت املاک تأثیر زیادی دارد، توجه سرمایه گذاران محلی و خارجی را به خود جلب کرده است. خانه های استانبول یکی از متمایزترین خانه ها برای سرمایه گذاران است. سرمایه گذاران خارجی و داخلی به بازار املاک علاقه مند هستند و محبوب ترین مقصد سرمایه گذاری برای خارجی ها شهر استانبول است.

 

علت توجه زیاد به این شهر، غنای فرهنگی، محیط دوستانه و موقعیت جغرافیایی آن است که بین اروپا و آسیا واقع شده است. خرید املاک در استانبول مزیت های دیگری نیز برای سرمایه گذاران دارد. استانبول به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای ترکیه و با داشتن فرهنگ غنی، یکی از مکان هایی است که سرمایه گذاران از سرتاسر دنیا به دلیل داشتن شبکۀ ترانزیت گسترده، امکانات اجتماعی و مراکز تجاری به آن توجه می کنند.

ارزش رو به رشد در استانبول: سرمایه گذاری در بیلیک دوزو

خرید آپارتمان در شیشلی استانبول منطقۀ بیلیک دوزو در استانبول که به تازگی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، تأثیر بسزایی در بازار املاک ترکیه دارد. این منطقه دائماً در حال توسعه و اجرای پروژه های جدید است و یکی از بهترین مناطق برای جذب سرمایه به شمار می رود. کسانی که علاقه به سرمایه گذاری در پروژه های جدید را دارند، می دانند که ارزش املاک این منطقه رو به رشد است.

بیلیک دوزو با توجه به تنوع سیستم حمل و نقل، سازه های در حال توسعه و امکانات اجتماعی فراوان، یکی از مناطق توسعه یافتۀ استانبول محسوب می شود.

نواحی مسکونی بیلیک دوزو که ارزش آنها در حال افزایش است، در قسمت اروپایی استانبول قرار دارند و علاوه بر این، امکانات رفاهی بسیاری مانند مراکز خرید، مراکز نمایشگاهی، انواع سیستم حمل و نقل، امکانات آموزشی و محل فعالیت های اجتماعی دارند.

سرمایه گذاران داخلی و خارجی به این منطقه علاقه دارند، زیرا برای هر نوع بودجه ای خانه وجود دارد. خرید آپارتمان در اسکودار استانبول به دلیل آن که بیلیک دوزو محلی است که ارزش ملک در آن رو به افزایش است، خرید آپارتمان در آن باعث رشد سرمایۀ شما می شود. این منطقه در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین مناطق خرید ملک  همچون خانه برای تعطیلات، مجموعه های آپارتمانی، پنت هاوس و ویلا است. در چهار سال اخیر قیمت هر مترمربع ملک در این منطقه 84% افزایش داشته است و همین امر ارزش رو به رشد سرمایه را به سرمایه گذاران نشان می دهد.

ارزیابی منطقۀ بیلیک دوزو: فرصت سرمایه گذاری در استانبول

با اینکه استانبول عملکرد خوبی در بخش املاک ترکیه داشته است، اما برخی از مناطق در جذب خریداران مسکن عملکرد بهتری داشتند. بسیاری از سرمایه گذاران خارجی مایل به سرمایه گذاری در بیلیک دوزو هستند. اگر به دنبال خرید ملک با اجارۀ بالا در استانبول هستید، بیلیک دوزو انتخاب ایده آلی است.

با توسعۀ خط متروباس تا بیلیک دوزو، مشکل حمل و نقل در این ناحیه از بین رفته است. در همین زمان ارزش املاک در بیلیک دوزو نیز صعودی شده است. خرید آپارتمان در آتاشهیر استانبول پیش بینی می شود با افتتاح خط متروی بیلیک دوزو به اینکرلی که در حال ساخت است، قیمت املاک باز هم گران تر شوند. مبلغ اجاره در منطقه 3.4% در ماه، 79.6% در سه سال و 90.7% در پنج سال است.

افزایش تعداد بزرگراه ها، بیمارستان ها، مؤسسات آموزشی، مراکز تفریحی، کارخانه ها، پروژه های خانه سازی و بازارهای خرید در منطقه سبب شده است تا مفهوم کلان شهر شکل بگیرد. علاوه بر این وجود دبیرستان ها و دانشگاه ها در این منطقه، تقاضا برای اجارۀ آپارتمان در این محل را افزایش داده که بیشتر آنها جمعیت جوان هستند.

خرید ویلای ارزان در استانبول امتیاز وضعیت اجتماعی-اقتصادی با استفاده از عوامل زیست پذیری، رفاه و سطح فرهنگی سنجیده می شود. بیلیک دوزو یکی از بهترین مناطق برای زندگی و سرمایه گذاری است، زیرا یکی از مناطق دارای بالاترین امتیاز وضعیت اجتماعی-اقتصادی است.

 

آپارتمان های فروشی در استانبول: بلو ههبیتت در بیلیک دوزو

پروژۀ بلو هبیتت در بیلیک دوزو یکی از توسعه یافته ترین نواحی در سال های اخیر است. در کنار خانه ها، مناطق تجاری نیز برای سرمایه گذاران وجود دارد.

در کنار مجموعه های مسکونی، واحدهای تجاری نیز در پروژه وجود دارند. در اطراف این پروژه فضای سبز وجود دارد که در آن می توانید از شلوغی و سر و صدای شهر دور شوید. این پروژه فقط یک فرصت برای سرمایه گذاری نیست، بلکه در آن آپارتمان هایی با ویوی دریا وجود دارد.

ویلاهای فروشی مجزا در استانبول: ویلاهای جویفول

ویلاهای جویفول در منطقۀ بیلیک دوزو قرار دارند که در قسمت غربی استانبول واقع شده است. این پروژه تنها دو دقیقه تا تفرجگاه غربی فاصله دارد و ویویی نفس گیر دارد. این مجموعه برای خانواده ها یا هرکسی که دوست دارد از شلوغی زندگی شهری فاصله بگیرد، ایده آل است.

در محلۀ آرام آن می توانید از هوای تازه و فضای سبز بزرگ با درختان سرسبز به همراه امکانات اجتماعی فراوان لذت ببرید. این پروژه فرصتی بی نظیر برای یک سطح زندگی عالی در محلی آرام و سرمایه گذاری پرسود است. در کنار زیبایی طبیعی، این محل به خوبی به بزرگراه ها و حمل و نقل عمومی متصل می شود. اطراف پروژه بازارهایی مانند پارک مرمره، بازار پرلاویستا و بازار توریوم قرار دارند.

 

فرصت بی نظیر سرمایه گذاری در بیلیک دوزو: ویلاهای بی ویو

ویلاهای بی ویو مایۀ افتخار استانبول هستند. هیچ سر و صدایی در مجموعه وجود ندارد، با این حال به مرکز شهر نزدیک است. این پروژه امکانات رفاهی بسیاری برای ساکنینش دارد، از قبیل استخر، زمین بازی، گاراژ شخصی، سیستم امنیتی و غیره.

این مجموعه به بزرگراه های اصلی، شبکه های حمل و نقل، بازار، مدرسه، دانشگاه و مراکز بهداشتی نزدیک است. در این مجتمع یک زندگی عالی را تجربه خواهید کرد، گویی در محله ای خصوصی زندگی می کنید که برای شما ساخته شده است. طراحی مدرن و لاکچری در اینجا، در یکی از پرسودترین مناطق سرمایه گذاری استانبول منتظر شماست.

شانسی استثنایی برای سرمایه گذاری در املاک

سرمایه گذاران خارجی در حال افزایش سرمایۀ خود با سرمایه گذاری در پروژه های مختلف هستند. پروژه هایی عظیم در بخش املاک استانبول در حال انجام است. شرکت های ترکیه با نوآوری و تکنولوژی های پیشرفته تحولی بزرگ در صنعت املاک به وجود آورده اند. از آنجا که کشور با خرید ملک به ارزش 250000 دلار حق شهروندی اعطا می کند، خرید ملک در ترکیه نسبت به قبل جذابیت بیشتری پیدا کرده است.

پروژه های املاک استانبول از لحاظ سرمایه گذاری و خرید خانه تنوع بالایی دارند. اگر شما قصد سرمایه گذاری و خرید خانه در استانبول را دارید، وبسایت ما با نام ترک گشت را چک کنید تا نمونه کارهای ما را ببینید و در مورد پروژه ها بیشتر بدانید.

ما در مؤسسۀ املاک و سرمایه گذاری ترک گشت مفتخریم که به اطلاعتان برسانیم که تیم ما متشکل از مشاوران حرفه ای، در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه و اخذ پاسپورت ترکیه با استفاده از سرمایه گذاری، شما را همراهی خواهند کرد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

استفاده از فروشگاه اینترنتی گراد به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد.


خرید کالا از فروشگاه اینترنتی گراد بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالكیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذكر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکیinfo@gerad.ir درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه كتبی اخذ نمایید.
این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود. كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح كامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی گراد هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد. تمام ابزاری که در فروشگاه اینترنتی گراد با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش كالا باشد. سایر سایت ها و لینک هایی كه برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به كاربر در فروشگاه لینك شده اند مستقل بوده، و فروشگاه اینترنتی گراد مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.
ارتباط فروشگاه اینترنتی گراد با کاربران از طریق gerad.ir برقرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد. فروشگاه اینترنتی گراد به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

نشانی دفتر فروش و امور مشتریان

تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حافظی، پلاک ۱۷

تلفن

۸۹۳۶۴ (۰۲۱) داخلی ۱۰۱

تلفن فروش آنلاین

09108998612

نمابر

۸۹۳۶۴ (۰۲۱) داخلی ۱۰۲

تبلیغات

ads@gerad.ir

marketing@gerad.ir

منبع : https://www.gerad.ir/



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 10 / 1400 | نظرات ()