نوشته شده توسط : علی
شرکت پویاکاران باسکار با هم‌اندیشی جمعی از متخصصین مجرب با دو شعبه فعال در ایران و ترکیه به مدیریت پریسا آریایی پارسا با هدف مرتفع کردن نیازهای توسعه و بهبود عملکرد صاحبان مشاغل، صنعت گران و صاحبان کارخانجات و صادرکنندگان   تشکیل شد. این مرکز توسعه تجارت در امر بازارسنجی، بازارشناسی، موقعیت یابی و مکان یابی اقتصادی، بررسی موضوعی و امکان سازی برای ورود به بازار هدف، بررسی شرایط اقتصادی بازار هدف، انجام مطالعات سرزمینی در حوزه اقتصاد از سنت و آداب و شرایط مذاکره، انجام مذاکرات برای B2B، B2C، B2G و همچنین بررسی قراردادها و بازبینی آنها و سایر امور تجاری، صنعتی، بازرگانی در حوزه ارائه نمایندگی، اخذ نمایندگی، نحوه صدور کالا، بررسی اعتباری طرفهای تجاری و … مراجعه کنندگان را یاری می دهد.
خدمات و عملیات ویژه ما در ایران و ترکیه به طور کلی درپنج  گروه های کاربردی تدوین کسب و کار،بازاریابی و فروش،سرمایه گذاری و بازرگانی از مشاوره، اجرا و آموزش متناسب با نیاز صاحبان مشاغل، صنعت گران، صاحبان کارخانجات ،بازرگانان و  صادرکنندگان فعال داخلی در کشورهای ایران، ترکیه و کشورهای همسایه تدوین شده است.
مشاورین متخصص و متعهد ما، به همراه تیم اجرایی حرفه ای از صفر تا جهانی شدن در کنار شما و کسب و کارتان هستند.
 


:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

لیزر موهای زائد چیست؟

قبل از اینکه به یک کلینیک زیبایی بروید، احتمالا بهتر است اول تحقیق کنید تا ببینید لیزر موهای زائد چیست و چگونه انجام می‌شود. در سال‌های اخیر لیزر موهای زائد بسیار رواج پیدا کرده و بسیاری از افراد با استفاده از این روش، خود را از شر اصلاح و اپیلاسیون مداوم موهای زائد راحت می‌کنند. در این روش نور بسیار متمرکزی از طریق سطح پوست به فولیکول‌های مو تابانده می‌شود. رنگ‌دانه‌های موجود در این فولیکول‌ها نور را جذب کرده و در اثر گرمای بالا از بین می‌روند.

به عبارت دیگر، در طی جلسه لیزر موهای زائد، لیزر نوری از خود ساطع می‌کند که این نور توسط کیسه‌های لوله‌ای شکل درون پوست که مو را به وجود می‌آورند، جذب می‌شود. انرژی نور به گرما تبدیل می‌شود و به این کیسه‌ها یا همان فولیکول‌های مو آسیب می‌رساند. این آسیب رشد موها را در آینده مهار کرده یا تا حد زیادی آن را به تاخیر می‌اندازد. در حال حاضر بسیاری از منابع پزشکی از لیزر موهای زائد به‌جای حذف دائمی موهای زائد با عنوان حذف طولانی‌مدت موهای زائد استفاده می‌کنند. چون ممکن است تمام فولیکول‌ها از بین نروند و بعد از چند ماه یا چند سال شاهد رشد مجدد بعضی از موهای خود باشید.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یکی از روش‌های نسبتاً جدید در درمان‌های زیبایی برای سفت کردن و لیفتینگ صورت است که بدون درد و غیرتهاجمی بوده و می‌تواند جایگزین لیفت صورت شود.

در هایفوتراپی صورت از امواج فراصوت (اولتراساوند) استفاده می‌شود. یعنی همان امواجی که در دستگاه‌های سونوگرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. منتها در هایفو این امواج به صورت متمرکز به لایه‌ی خاصی از پوست انرژی وارد کرده و باعث تحریک تولید رشته‌های کلاژن می‌شوند. کلاژن‌ها وظیفه‌ی استحکام بافت‌های بدن از جمله پوست را دارند؛ لذا این اتفاق باعث می‌شود که پوستی سفت‌تر و بدون چین و چروک داشته باشیم.

استفاده از هایفوتراپی برای درمان تومورهای سرطانی سال‌ها است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این روش برای انجام درمان‌های زیبایی برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ مطرح شد. هایفوتراپی توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)در سال ۲۰۰۹ با کاربرد لیفت ابرو تایید شد.

در سال ۲۰۱۴، FDA استفاده از این روش را برای بهبود وضعیت خطوط و چین و چروک ناحیه‌ی خط گردن و بالای سینه نیز تایید کرد. به دلیل نوین بودن این روش درمانی، برخی از استفاده‌های آن هنوز مورد تایید FDA قرار نگرفته است ولی شواهدی مبنی بر مضر بودن یا آسیب زننده بودن استفاده‌های مختلف هایفوتراپی وجود ندارد و این روش بسیار ایمن‌تر از جراحی‌های زیبایی است.



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

عقیق و فیروزه از سنگ‌هایی هستند که خواص درمانی بیشماری دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گالری جواهرات گنجه، اگر علاقمندید تا در مورد ویژگی‌ها و خواص سنگ عقیق و فیروزه بیشتر بدانید، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.
برای اینکه بتوانید با خواص درمانی سنگ فیروزه به خوبی آشنا شوید و نحوه تاثیر آن بر بدن را درک نمایید، لازم است در ابتدا درباره قدرت شفابخشی امواج و فرکانس گوهرهای گرانبها بیشتر بدانید.
در ادامه به بررسی اجمالی گوهر درمانی می پردازیم تا دلایل علمی استفاده از سنگ هایی نظیر فیروزه و عقیق را بدانید.
 
بررسی علمی گوهر درمانی

طبق پژوهش‌های انجام گرفته، انرژی نه به وجود می‌آید و نه از بین می‌رود بلکه از شکلی به شکل دیگر تبدیل می‌شود. از آنجایی که تمام سلول‌های بدن ما در حال جنبش و تحرک هستند دارای انرژی جنبشی‌اند. تمام کائنات و تمام موجودات عالم، زنده و غیر زنده در جنبش دائمی هستند. تمام سیارات، ستارگان و کهکشان‌ها در حال نوسان هستند، از الکترونی که بدور هسته می‌چرخد تا تکه سنگی که ثابت به نظر می رسد، در حال جنبش و حرکت اند. در آیه شریفه ۸۸ سوره نمل پروردگار متعال می‌فرمایید :" در آن هنگام که کوه ها را می نگری، می‌پنداری که بی حرکتند، در حالی که همچون ابرها در حرکت هستند. صنع خداست که هر چیزی را در کمال اتقان و استحکام ساخته است. همانا او به هر آنچه انجام می‌دهید آگاه است."

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت همه چیز با فرکانس خاص خود در حال ارتعاش هستند. هر نقطه از بدن فرکانس خاص خود را دارد. به ارتعاش سالم بدن تشدید گفته می‌شود. اگر این ارتعاش به اندازه تشدید نباشد، منتج به بیماری می‌شود و می‌توان این عدم تعادل فرکانس‌ها را با اعمال ارتعاش سالم درمان نمود. 
 
با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات مختلف، پژوهشگران توانسته‌اند فرکانس گوهرهای مختلف را اندازه‌گیری نمایند. دانشمندان معتقدند سنگ‌های قیمتی با رنگ و فرکانس منحصر به فردشان هر کدام خواص درمانی مشخصی دارند. 

منبع : مهمترین خواص انگشتر عقیق و انگشتر فیروزه که نمی‌دانستید



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 3 / 1401 | نظرات ()