نوشته شده توسط : علی

فضای کار اشتراکی

از مزایای دیگر فضای کار اشتراکی این است که مشتریان به راحتی می‎توانند شما را پیدا کنند.

اغلب فضای کار اشتراکی در تهران یا دیگ شهر ها در نواحی مهمی از شهر برپا شده‎اند

و دیگر شما مجبور نیستید کیفیت مکان کاری خود را فدای کرایه ماهیانه ارزان‎تر و هزینه‎های مصرف برق، آب و گاز پایین کنید.

زمانی که کسب و کار خود را به یک فضای کار اشتراکی انتقال می‎دهید،

در مناطق مهم شهر آدرسی برای محل کار خود به دست می‎آورید

و به راحتی به ایستگاه مترو، اتوبوس، باشگاه‎ ورزشی و حتی مراکز خرید دسترسی دارید.

فرصت‎های برقراری ارتباط و آشنایی با افراد مختلف

اجاره یک محیط کاری مشترک باعث می‎شود اطراف شما را افراد هدفمند و کارآفرینان موفق پر کنند.

یعنی هر روز به معنای فرصتی برای برقراری ارتباط با مدیران کسب و کارهای کوچک، متفکران بزرگ، فریلنسرهای حرفه‎ای و دیگر کارآفرینان است.

عضوی از یک جامعه کار اشتراکی به معنای این است

که اطراف فرد را شرکا، مشتریان و مربیان بالقوه‎ در بر می‎گیرد

و به او این امکان را می‎دهد تا به آسانی در زمان نیاز به کمک برای پروژه‎های خاص یا کارهای حساس از نظر زمانی از سایر افراد کمک بگیرد.

افزایش سطح تعادل بین کار و زندگی

زمانی که در فضای کار اشتراکی فعالیت می‎کنید هرگز با پدیده «همیشه کار، تفریح هرگز» روبرو نمی‎شوید.

این فضاها سطح تعادل بین کار و زندگی را افزایش می‎دهند

و مکانی را برای افراد فراهم می‎کنند تا استرس نداشته باشند

و در طول روز کاری انرژی خود را دوباره به دست آورند.

جدا از گردهم‎ آیی‎های اجتماعی هفتگی، برای بهبود سطح کیفی سلامت افراد این محیط‎ها فعالیت‎هایی مانند مدیتیشن و کلاس‎های هفتگی یوگا برگزار می‎شود.

بعضی از فضاهای کار اشتراکی برای مدیتیشن، عبادت یا حتی فقط استراحت کوتاه مکان اختصاصی در نظر گرفته‎اند.



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 3 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت چیست ؟

دستگاه الکساندرایت سریعترین دستگاه لیزر بوده (در هر ثانیه 5 شات) و بهترین تاثیر و کم ترین عارضه را دارد، طبق تحقیقات و تجربیات بعمل آمده در ایران، برای پوست نژاد ایرانی استفاده از این دستگاه بسیار مناسب است. برای همین دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا یکی از پر طرفدارترین دستگاه ها در ایران می باشد.

دقت بالای لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت کندلا، این دستگاه با دقت بالا در کسری از ثانیه تعداد زیادی از ریشه موهای زائد را تشخیص داده و ریشه آنها را از بین میبرد.

ایمنی بالا، دستگاه الکساندرایت کندلا توسط FDA تایید شده و تمام موارد ایمنی دستگاه مورد آزمایشات سخت این سازمان قرار گرفته و ایمنی بالای دستگاه تضمین شده است.

این دستگاه بیش از هر دستگاه دیگری در کلینیک های معروف آمریکا به کار میرود زیرا از نظر میزان تاثیر ، سرعت ، کم بودن عوارض و کم بودن درد بی رقیب است اما به علت قیمت بالای دستگاه که چندین برابر قیمت رقیب خود است باعث شده به تعداد کافی در کشورمان وجود نداشته باشد که خوشبختانه کلینیک سیب سبز جدیدترین مدل این لیزر را در اختیار دارد.

از خصوصیات منحصر به فرد دستگاه لیزر موهای زائد الکسا قابل تنظیم بودن طول موج و میزان انرژی است. طول موج 755 نانومتر بهترین طول موج در درمان موهای زائد است پالس دیوریشن متغیر و هندپیس های با اندازه های مختلف درمان را برای موهایی کلفت و نازک درتمامی تایپ های پوستی از تیره تا روشن امکان پذیر می سازد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 3 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

فضای کار اشتراکی چیست؟

Coworking Space ها فضاهای بزرگی هستند که افراد می توانند به عنوان محل کار از آنجا استفاده کنند آنها میز و قسمت مخصوص به خود را دارند و از امکانات استفاده می کنند آنها فضای مورد نیاز خود را اجاره می کنند اما مسلما بدون پول پیش یا اجاره های آنچنانی.افراد در کنار یکدیگر و دیگر گروه های مستقر مشغول به فعالیت می شوند برای همین به آنها فضار کار اشتراکی می گویند و خود این نکته موجب افزایش بهروری می شود

چه امکاناتی در اختیار شماست؟

فضاهای کاری مشترک برای اعضای خود امکان استفاده از میز و صندلی مشخص، اینترنت پر سرعت بی‌سیم و اترنت، لوازم اداری مانند پرینتر و کپی و اتاق های جلسه مهیا می‌کنند اما درحال حاضر به خاطر رقابت بین آنها امکانات بیشتری مانند کافه برای استراحت، کتابخانه، اتاق بازی و فیلم، نیم چاشت های روزانه و بن های تخفیف غذایی، خطوط تلفن، امکانات مشاوره کسب و کار و سالن های همایش ارائه می دهند در ضمن این نکته هم باید یادتان باشد که بهترین مزیت فضاهای کاری مشترک رفت و آمد افراد مشهور و حرفه ای به این فضاها هست که امکان شبکه سازی خوبی برای شما محیا می کند

هزینه های آنها کمتر از آن چیزی هست که فکر می کنید

اجاره چنین فضاهایی ( فضای کار اشتراکی ) معمولا ماهیانه و بر اساس تعداد افراد یا میز هست این هزینه ها برای هر نفر بین ۷۵ تا ۲۵۰ هزار تومان می باشد و در مقایسه با شرایط اجاره فضای کار سنتی به شدت رقابتی هست پس اگر در حال راه‌اندازی کسب و کارید یا یک فری‌لنسر هستید که به صورت آزاد پروژه دریافت می‌کنید حتما فضاهای کاری مشترک را در نظر بگیرید





:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 3 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

10 فروشگاه اینترنتی برتر ایران

در دنیای امروز یکی از روش های خرید کردن ،از طریق اینترنت و فروشگاه های اینترنتی است، شما می توانید قبل از انجام خرید حضوری و رفتن به بازار و پرسش قیمت از مغازه داران مختلف سری به فروشگاه های اینترنتی بزنید و قیمت ها را رصد کنید. همچنین برای کسب اطلاعات از محصول یا کالای مورد نظر، در همین فروشگاه های اینترنتی می توانید مقالاتی جهت اطلاعات بیشتر محصول بخوانید تا با دید بازتری خرید کنید. البته همه این موارد مربوط به زمانی می شود که شما بتوانید از هر نقطه ای از شهر بدون ترافیک و دردسر خود را به مراکز خرید برسانید.

با ظهور فروشگاه های اینترنتی در کشور شاهد عرضه کالاها به شیوه نوینی هستیم. با وجود این فروشگاه ها دیگر نیازی به بیرون آمدن از منزل و صرف کردن زمان و ماندن در ترافیک و یا شلوغی و ازدحام مترو را نخواهید داشت.
می توانید با نوشیدن یک لیوان چای و نشستن در پشت سیستم کامپیوتری تان، گشتی و گذاری در اینترنت و فروشگاه های اینترنتی کنید، کالاهای مورد نظر خود را از بین چندین فروشگاه اینترنتی بررسی و مقایسه کنید. جنس، نوع، رنگ، برند، سایز و… را در فروشگاه اینترنتی ببینید، تاریخچه و اطلاعات تکمیلی راجع به محصول مورد نظرتان کسب کنید و همچنین نظرات مشتریانی که محصول را تهیه کرده اند را بخوانید زیرا به شما کمک بسیاری در انتخاب می کند.

منبع : https://royalcode.net/iranian-top-10-online-stores/



:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 3 / 1399 | نظرات ()