نوشته شده توسط : علی

ایده هایی برای خرید بهترین مبل راحتی

اگر قرار است به خانه جدیدی منتقل شوید و یا خانه خود را با لوازم اضافی تجهیز کنید ، باید مبل راحتی مناسب اتاق نشیمن خود بخرید. گزینه های بسیاری برای انتخاب وجود دارد. وقتی وارد یک فروشگاه می شوید یا تصاویر را به صورت آنلاین مرور می کنید ، متوجه خواهید شد که بینهایت مبل و  مبل تختخواب شو وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. حتی می توانید ست های مبل را بصورت آنلاین سفارش دهید. اگر ایده روشنی در مورد طرح های کاناپه ای که می خواهید برای خانه خود بخرید داشته باشید ، می توانید در تحقیق و پژوهش صرفه جویی در وقت و هزینه بسیار زیادی انجام دهید.

 

 

 

   1 اندازه ست مبل را اندازه گیری کنید پس از تجزیه و تحلیل فضای موجود در اتاق نشیمن ، روی یک مجموعه مبل تختخواب شو مستقر شوید. تعداد مبل یا صندلی با توجه به فضای خالی اتاق تعیین خواهد شد. بسته به فضای موجود برای یک مجموعه 5 نفره یا بیشتر تعیین کنید.

 2 در نظر بگیرید که کدام سبک بیشتر مناسب است. گزینه های زیادی وجود دارد که در بازار موجود است. می توان از بین مبل تخت شو، مبل راحتی .مبل استیل. سلطنتی  انتخاب کرد. اگر خانه سنتی دارید سلطنتی راحتی کلاسیک ، و اگر به دنبال مبل های مدرنی هستید بهترین گزینه مبل راحتی تختخواب شو یا مبل راحتی تخت شو هستند. 

3 در مورد بهترین متریال مبل تصمیم بگیرید. مبل ها را می توان از پارچه های زیادی ساخت. برخی از آنها ابریشم ، میکرولیاف ، پارچه بافت ، چرم ، چرم ، بوم و موارد دیگر هستند. ابریشم ظاهری ظریف و غنی به مبل می بخشد اما به نگهداری زیاد نیاز دارد. مبل الیافی باعث زیبایی ظاهری مبل شده و به راحتی تمیز می شود. مبل های چرمی یا چرم پارچه ظاهری مدرن به اتاق می بخشند و در رنگ های بسیار متنوعی موجود هستند.

    4  کلاف مبل را انتخاب کنید. کیفیت مبل به کیفیت کلاف آن بستگی دارد. اتصالات و گوشه کلاف را بررسی کنید. یک مبل را می توان با یک کلاف فلزی نیز ساخت که بسیار محکم است. از خرید کلافهایی که با تخته خرده چوب یا تخته سه لا ساخته شده اند خودداری کنید ، زیرا آنها مستعد ترک خوردگی و شکسته شدن سریع هستند.

 5 بهترین رنگ مبل را انتخاب کنید. همیشه مبل هایی بخرید که از رنگ دیوار فرق کنند. خرید مبل برای مدت طولانی سرمایه گذاری خواهد بود ، بنابراین مبل را در رنگ خنثی بخرید. اگر طرح های فانتزی دارید ، آنها را هوشمندانه انتخاب کنید. همیشه بهتر است به مبل هایی که خسته کننده به نظر نمی رسند و به شما اجازه می دهند در طولانی مدت با رنگها و کوسنهای مختلف بازی کنید انتخاب کنید

6 برای کیفیت پرداخت کنید. کیفیت مبل به کلاف، فزم کوسنها کفی مبل بستگی دارد. کفی  باید شکل خود را حفظ کند ، وقتی کسی روی آن بنشیند گود نشود. کلاف مبل نباید از زیرکفی احساس شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آموزش انتخاب بهترین رژ لب بدون سرب

 

آنچه در زمان خرید لوازم آرایشی صورت باید مد نظر قرار دهید این است که در کنار زیبایی که این محصولات به چهره شما می‌بخشند برای بدنتان مضر نباشند. چند سالی است شایعه تولید رژ‌ لب های حاوی سرب بر سر زبان‌ها افتاده و اخباری مبنی بر آثار سو این محصولات بر سلامت مصرف‌کنندگان به گوش می‌رسد. از همین رو بسیار مهم است که در زمان خرید رژ لب اولین معیار خود را بر انتخاب بهترین رژ لب بدون سرب قرار دهید. زیرا فلزات سنگین از جمله سرب نه تنها باعث تیره و پژمرده شدن لب‌هایتان می‌شوند، بلکه به دلیل راه یافتن به سیستم گوارشی منشا ابتلا به بیماری‌های خونی و مغزی نیز خواهند بود. از آنجایی که رژ لب ها در لیست لوازم آرایشی ضروری جایگاهی ویژه دارند و جز لاینفک آرایش روزانه و مجلسی خانم‌ها به شمار می‌روند به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای متن با ما همراه باشید، تا ضمن برجسته کردن لب‌هایتان با کمک این پالت‌های رنگی خدشه‌ای به سلامتی لب‌هایتان وارد نکنید. 

تست رژ لب بدون سرب با طلا

یکی از راه‌های تشخیص رژ لب بدون سرب استفاده از طلا برای تست آن می‌باشد. برای انجام این تست لازم است کمی از رژ را بر روی دست یا پارچه کشیده و سپس با طلا بر روی آن اصطکاک ایجاد نمائید. چنانچه پس از انجام این تست رژ لب تغییر رنگ داده و تیره گردد این امر نشانه‌ سرب دار بودن رژ لب مورد نظر می‌باشد. هر میزان این رنگ به سمت تیره تر شدن متمایل باشد می‌توان دریافت میزان سرب به کار رفته در رژ لب بیشتر است. تست مزبور بر مبنای این باور شکل گرفته که برخورد طلا با سرب باعث تغییر رنگ و تیرگی شی تماسی می‌گردد.

احتمال بسیار زیاد شما هم این ترفند را قبلا شنیده‌اید ولی واقعیت امر آن است که این روش تنها یک شیوه تبلیغاتی است و هیچ پایه و اساس علمی ندارد. در حقیقت هیچ راهکار خانگی برای تست رژ لب بدون سرب وجود نداشته و آگاهی از این موضوع تنها در آزمایشگاه‌ها امکانپذیر است. تغییر رنگی که در اثر تماس طلا با رژ لب اتفاق می‌افتد در حقیقت یک فعل و انفعال شیمیایی است که از تلفیق رژ، اکسیژن و طلا رخ می‌دهد، در حالی که تماس طلا با موم عسل هم باعث ایجاد چنین واکنشی می‌شود.

تست رژ لب بدون سرب از روی پوست لب

 

یکی از راه‌های تشخیص رژ لب بدون سرب امتحان آن بر روی پوست لب و توجه به تغییرات آیجاد شده بر روی آن می‌باشد. به باور برخی از خانم‌ها رژ لب‌هایی که در فرمولاسیون آنها سرب به کار رفته پس از استفاده باعث خشکی، کشیدگی و پوسته پوسته شدن لب‌ها می‌گردند. عده‌ای دیگر از خانم‌ها رژ لب‌های 24 ساعته را منبع سرشار سرب می‌دانند و تحت هیچ شریطی حاضر به امتحان این محصولات بر روی لب‌های خود نیستند، زیرا رمز ماندگاری این رژها را میزان سرب بالای آنها می‌دانند.

یکی از نگرانی‌های اصلی خانم‌ها در زمان خرید لوازم آرایش صورت به ویژه رژ لب، سرطان زا بودن آنهاست. از آنجایی که در این مطلب به صورت اخص در خصوص رژ لب‌ها گفتیم، بهتر دیدیم حسن ختام مطلب را با ارائه آماری از سازمان غذا و داروی آمریکا تمام کنیم، تا خیالتان را از بابت استفاده از رژ لب‌ها آسوده ساخته باشیم. بنابر اعلام این سازمان میزان سرب به کار رفته در رژ لبه‌ها باعث ایجاد و تحریک سلول‌های سرطانی نمی‌شود و در حقیقت این یک باور نادرست در خصوص این محصولات می‌باشد. هرچند سراطانزا بودن رژ لب‌های دارای سرب به اثبات نرسیده ولی در خصوص آثار سوء آن بر سلامت لب‌ها اما و اگری وجود ندارد.

 به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم ضمن آنکه قیمت رژ لب را در زمان خرید این محصول مد نظر قرار می‌دهید کیفیت و اصالت آن را هم به صورت جدی مورد بررسی قرار دهید. برای این منظور برخی از فروشگاه‌های اینترنتی همچون «این‌چند» کار شما را آسان ساخته‌اند و با قرار دادن کالاهای اورجینال و ذکر عنوان اصل در پروفایل ویژه هر محصول، این اطمینان را به شما می‌دهند که محصولات مورد نظرتان به شرط کیفیت به دست شما می‌رسد. از آنجایی که محصولات آرایش لب 24 ساعته باعث عوارضی همچون خشکی و پوسته شدن لب‌ها می‌گردند، بهتر است خرید لوازم آرایشی خود را از سایت‌هایی با سبد محصولات متنوع انجام دهید. در این راستا سایت‌هایی همچون دیجی کالا، فروشگاه اینترنتی این چند و خانومی با داشتن تامین کنندگان متعدد انتخاب خوبی برایتان خواهند بود.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

انتخاب بهترین رنگ و پارچه از نظر روانشناسی برای بخش های مختلف خانه از اتاق و پذیرایی 

 

روانشناسی رنگ اتاق و پذیرایی و حمام و سرویس بهداشتی، بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره محسوب میشود و رنگی که برای دیوارهای اتاق انتخاب میکنید، بر روحیه و سطح انرژی شما تأثیر میگذارد. رنگ اتاقهای خانه نیز به عنوان بازتاب مستقیم شخصیت شما به شمار میرود. افرادی که در یک خانه زندگی میکنند، با انتخاب رنگهایی که نشاندهنده ترجیحات و شخصیت آنها باشد، خانه را زیبا میکنند. رنگ، قدرت تغییر شکل و اندازه وسایل خانه و همچنین تغییر شکل و اندازه اتاق را دارد.

اگر در مورد برخی از اطلاعات اولیه رنگ و اثرات آن آگاه باشید، انتخاب رنگ  پارچه مبلی دشوار نیست. در هر دورهای، سبکهای رنگی متفاوتی به بازار عرضه میشود، بنابراین هنگامی که به دنبال فروش خانه هستید، برای داشتن خانهای زیبا لازم نیست نگران سبک رنگها باشید. ترفند کار این است رنگهایی را که دوست دارید، در یک ترکیب زیبا ایجاد کنید، اما انتخاب ترکیبات رنگ یکی از دشوارترین مراحل برای مبتدیان است.

آنجاست که روانشناسی رنگ میتواند در این مورد به شما کمک کند.

 

روانشناسی رنگ پارچه اتاق به چه معناست؟

اگرچه ممکن است بیشتر ما وقت زیادی را در مورد فکر کردن درباره رنگ اتاق صرف نکنیم، اما این رنگ هرروز بر ما تأثیر میگذارد. رنگ اتاق میتواند بر روحیات و افکار ما اثر گذاشته و بسته به سن، جنسیت، قومیت و اقلیم، از بسیاری جهات بر ما موثر باشد.

برخی رنگها یا حتی گروهی از رنگها معمولاً واکنش متفاوتی را از اکثر مردم دریافت میکنند، به همین دلیل انتخاب عاقلانه رنگ دکوراسیون ، بسیار مهم است. رنگ اتاق خواب دخترانه با رنگ اتاق خواب پسرانه باید متفاوت باشد.

 

از چه رنگی باید برای اتاق استفاده کرد؟

زمانی که قصد دارید اتاقتان را رنگ کنید، این سؤالات را از خودتان بپرسید:

میخواهید چه حال و هوایی را در اتاق خود ایجاد کنید؟

چه رنگهایی با این حال و هوا مطابقت دارند؟

اگر در پاسخ به این سؤالات به کمک نیاز دارید، از مجلات و وبسایتهای طراحی الهام بگیرید. همچنین با استفاده از فرش، پتو و بالشهای موجود در اتاق، رنگ زمینه اتاق را انتخاب کنیدرنگ: حالتهای انتقالدهنده رنگ: مناسب برای:

رنگهای گرم قرمز، قویترین رنگقرمز سطح انرژی اتاق را افزایش میدهد.

میتواند عشق، اشتیاق، عصبانیت و قدرت را تحریک کند.

نشان داده شده است که فشارخون، سرعت تنفس و ضربان قلب را افزایش میدهد. • اتاق غذاخوری

اتاق نشیمن

ورودی خانه

نارنجی، رنگی پرانرژیهیجان و اشتیاق را برمیانگیزد.

به بهبود فعالیتها کمک میکند. • اتاق ورزش

اتاق بازی

زرد، رنگ شادیهمانند نور آفتاب، شادیبخش است.

حس شادی را منتقل میکند. • اتاق نشیمن

حمام

آشپزخانه

اتاق غذاخوری

  صورتی، رنگ آرامبخش عشقمرتبط با عشق و دوستی

خلاقیت را افزایش میدهد. • دفتر کار

اتاقخواب

مهد کودک

رنگهای سرد سبز، آرامشبخشترین رنگاثر آرامبخشی دارد.

استرس را برطرف میکند.

گفته میشود باروری را بهبود میبخشد. • اتاقخواب

اتاق نشیمن

آشپزخانه

  آبی، رنگ آرامشآرامشبخش

فشارخون را کاهش میدهد.

تنفس و ضربان قلب را کند میکند. • اتاقخواب

حمام

  بنفش، رنگ هیجان زیادهیجان زیاد برای بنفش تیره.

آرامش برای بنفش روشن. • اتاقخواب

دفتر کار

اتاق نشیمن

رنگهای خنثی قهوهای، رنگ آرامش باستانیبه اتاق گرما میبخشد.

رایج با دکوراسیون سنتی.

ظرافت و دلفریبی را به ارمغان میآورد. همه جا

  خاکستری، رنگی جدید در میان رنگهاراحتی و گرما را به ارمغان میآورد.

کاملاً همهکاره.

همیشگی و کلاسیک در سایههای روشنتر.

جذاب و مدرن در رنگهای تیرهتر. همه جا

  سفید، رنگ کلاسیک همیشگیاثرات آرامبخشی را به همراه دارد.

فضای اتاق را بازتر و جادارتر نشان میدهد. همه جا

  سیاه، رنگی محدودبهترین استفاده در مقادیر کم به عنوان دیوار مکمل.

زمینه رنگی اتاق را بیشتر نشان میدهد.

به فضا عمق میدهد. همه جا، به عنوان رنگ مکمل

  متالیک، نیرویی درخشاندر آن واحد، سبک خاصی به اتاق میدهد.

ماندگاری بیشتری ایجاد میکند.

هیجان و خلاقیت را ارتقا میبخشد. همه جا

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

معرفی وبسایت دمنوش نیوشا

تیم ما که ترکیبی از جوانان همین مرز و بوم است با اعتقاد به انجام کسب و کاری که به سود مشتریان باشد و رضایت کامل آنان را جلب نماید؛ قدم در راه کمک به ارتقای نشاط و سلامتی مردم از طریق استفاده از اصلی ترین نوشیدنی ما ایرانیان یعنی چای و نیز انواع دمنوش نموده است.

اعتقاد ما این است که رضایت خالق در گرو رضایت مخلوق است و نیز اعتقاد داریم که مشتریان اصلی ترین سرمایه ما هستند. بنابراین تمام سعی خود را جهت مشاوره صادقانه و ارائه خدمات با بهترین کیفیت به مشتریان عزیزمان نموده؛ به این امید که با کسب رضایت آنان توفیق جلب رضایت خالق را نیز کسب کنیم.

پیشاپیش از حمایت شما بزرگواران سپاسگزاریم.

مشخصات مدیر مسئول وبسایت تی ۲۴:

مهندس محمد مکابر، دانش آموخته صنایع غذایی از دانشگاه شیراز و مشاور فروش محصولات نیوشا.

این وبسایت جهت مشاوره و فروش محصولات نیوشا راه اندازی شده و مشغول بکار است.

دمنوش نیوشا

jamalzade , tehran 12345
دوشنبه, سه‌شنبه, چهارشنبه, پنج‌شنبه, جمعه, شنبه, یکشنبه09:00 – 17:00
+98-992080-1015


:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
نبر ماهر

آکادمی ماهر به پشتوانه ی تجربه ی 25 ساله ی خود در حوزه ی ماشین سازی و تجربه ی 12 ساله در اجرای پروژه های اتوماسیون صنعتی ارتباط نزدیکی با صنایع مختلف از قبیل صنایع فولاد، پتروشیمی، صنایع نظامی، دریایی، دارویی، غذایی و شیمیایی داراست. به واسطه این ارتباط و مشاهده  شکاف مهارتی و اطلاعاتی زیاد میان دانشگاه و صنعت، این مجموعه از سال 1390 تا کنون،  اقدام به برگزاری دوره های آموزشی حضوری و غیر حضوری به صورت کاملا پروژه محور و عملی نموده است.

لازم به ذکر است تاکنون این مجموعه 150 دوره آموزشی برای بیش از 10000 نفر دانش پذیر از شهرها و کشورهای مختلف برگزار نموده است که رضایت دانش پذیران و نتایج آن ها سندی بر کیفیت دوره های آموزشی این مجموعه است.

منبع : https://ac.maher.co.ir



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

درباره آموزشگاه آنلاین آشپزی

گروه مهندسی1Touch  با توجه به نیازسنجی مخاطبین و مشتریان از سال 1398 اقدام به ایجاد چند استارت آپ جهت ارائه انواع خدمات تخصصی به مخاطبین خود نموده است.

مجموعه ما با نام تجاری 1Touch یا همان یک تاچ قصد دارد بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مخاطبین ایرانی ارائه نماید. از جمله استارت آپ های ایجاد شده 1TouchFood می باشد که هدف از ایجاد این استارت آپ افزایش مهارت های حرفه ای در هنر آشپزی و ایجاد فضای مناسبی جهت هم اندیشی و آموزش دوره های مناسب و کاربردی در صنعت آشپزی می باشد.

مجموعه ما با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا با ایجاد وبسایت و اپلیکیشن با همکاری مدرسین و متخصصین آشپزی سعی دارد تا بهترین مجموعه های آموزشی را به کاربران و علاقمندان هنر آشپزی ارائه نماید.

دوره های تخصصی آشپزی و همچنین مطالب و متون تخصصی آشپزی از جمله بخش هایی است که برای کاربران و علاقمندان تهیه و تولید می گردد. 

بهترین غذاها را بپزید و سالم زندگی کنید.

از همه افرادی که تجربیات خوبی در زمینه آشپزی دارند دعوت بعمل می آوریم تا تجربیات خود را به دیگر هموطنان عرضه نموده و کسب درآمد داشته باشند.

نیازی به مدرک خاصی نیست. همینکه بتوانید غذای خوب و خوش طعمی بپزید کافیست تا جزئی از مدرسین 1TouchFood شوید.

منبع : https://1touchfood.com/



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 آگهی رایگان اینترنتی در سایت ها ی اینترنتی ممکن است، باعث دیده شدن مقطعی شما شود، اما راهکار هدفمندی نیست.

اگر مایل هستید به سود مقطعی برسید کافیست تبلیغات اینترنتی خود را به طور رایگان در سایت های تبلیغات اینترنتی رایگان قرار دهید. این سایتها اگرچه با استفاده از امکانات سئو جایگاه نسبتا خوبی در موتورهای جستجو گر گوگل دارند، اما با قرار دادن تبلیغات خود در این سایتها هدفمند رشد نخواهید کرد، چرا که آگهی شما در بین هزاران آگهی دیگر گم می شود.

روی آگهی شما عمدتا لینک فالو اجرا نمی شود و اگر هم داده شود، ممکن است به زودی حذف شود.

بهتر است نکاتی را در رابطه تبلیغات اینترنتی رایگان بدانید.

آیا با تبلیغات رایگان میتوانیم به کسب و کار خود رونقی دهیم ؟

اگر  تبلیغات خود را در تعداد زیادی سایتهای تبلیغات رایگان ثبت کنید، بی نتیجه نیست ولی انتظار زیادی نداشته باشید .

آیا آگهی رایگان برای سئو سایت در جستجوی گوگل موثر است ؟

اگر در سایت تبلیغاتی که آگهی رایگان خود را ثبت میکنید به سایت شما لینک فالو داده شود و این آگهی هیچ وقت از سایت حذف نشود، بله.

ولی عمدتا نه لینک فالو تعلق میگیرد و احتمال حذف آگهی شما و مشکلات لینک فالو زیاد است.

چه روش هایی برای تبلیغات رایگان اینترنتی وجود دارد ؟

ثبت نظرات در زیر پست سایت های پربازدید یکی از روش های نبلیغات اینترنتی رایگان است.

روش دیگر درج آگهی در سایت های تبلیغات اینترنتی رایگان است.

بهترین راهکار برای درج تبلیغات رایگان چیست ؟

سایت های نیازمندیها و سایتهای آگهی رایگان را پیدا کنید و تبلیغات خود را ثبت کنید و سایت خود لینک دهید.

در سایت های وبلاگ دهی ثبت نام کنید و برای خود وبلاگ درست کنید و از وبلاگ برای تبلیغات اینترنتی رایگان استفاده کنید .

آگهی رایگان همشهری هنوز هم وجود دارد ؟

سایت نیازمندیهای همشهری در ابتدا امکان درج تبلیغات رایگان را داشت ولی بعد از مدتی حذف شد .

تبلیغات رایگان تلگرام چگونه است ؟

بهترین راه ساخت کانال تلگرام است که در آن تبلیغات خود را پخش کنید. البته مدیریت آن راحت نیست.

آیا درج آگهی رایگان در سایت آگهی رایگان و نیازمندیها مانند شیپور و دیوار برای سئو نتیجه ای دارد ؟

خیر زیرا معمولا امکان ثبت لنیک فالو وجود ندارد .

آیا تبلیغات رایگان در سایت نیازمندیها مانند سایت ایستگاه برای سئو موثر است ؟

اگر امکان ثیت لینک فالو داشته باشد موثر است ولی معمولا برای درج آگهی لینک دار باید هزینه پرداخت کنید.

در پروسه جذب مشتریان احتمالی، تبلیغات عنصری است که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد و میتوان گفت پایه اصلی فعالیتها در جذب مخاطبان خدمات یا محصولات یک بیزینس، همین تبلیغات است.

منبع : https://www.shahr24.com/



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 8 / 1400 | نظرات ()