نوشته شده توسط : علی

سرور کامپیوتری است که به کامپیوترهای دیگری که در شبکه هستند امکان دسترسی به فایل ها، برنامه ها، پرینتر، اسکنر و ... را می دهد. در نتیجه، کار همه کاربرانی که از طریق کامپیوتر شخصی خود در شبکه کار می کنند به آن بستگی دارد. سرور اچ پی جزء بهترین سرورهای دنیا است که از بهترین سخت افزارها و نرم افزارها در سرور خود استفاده می کند. در این مقاله به بررسی محبوب ترین سرورهای اچ پی نسل 10 و کاربرد هر کدام می پردازیم. سرور اچ پی دارای سه ساختار Tower، Rackmount  و Blade است و به 4 بخش سرورهای  DL(متراکم)، سرورهای سرورهای BL (تیغه ای)، سرورهای ML (ماژولار) و سرورهای  SL(مقیاس پذیر) تقسیم بندی می شود.

در این مقاله به بررسی محبوب ترین سرورهای اچ پی می پردازیم.

سرور HPE ProLiant DL360 G10 :

 سروری تک یونیه (1U) بوده و از CPUهای انترپرایزی نسل اول و دوم اینل زنون Scalable (شامل 28 هسته) پشتیبانی کند. قابلیت استفاده همزمان دو پردازنده (با 56 هسته) را نیز داراست. همچنین رم های به کار رفته در این سرور، رم های پر سرعت DDR4 است. تقریبا 60 درصد عملکرد این سرور نسبت به نسل گذشته بهتر شده است. این سرور درون رک قرار می گیرد و مناسب شرکت های متوسط و بزرگ که در حال رشد هستند، می باشند (با استفاده از نرم افزار مدیریتی HPE iLO 5 امکان اتصال به سرور از راه دور وجود دارد.) و مناسب فعالیت های شبیه سازی، مجازی سازی، فعالیت های HPC (محاسبات با کارآیی بالا)، کارهای گرافیکی و ... است.

برای مشاهده ادامه مطلب و خرید سرور hp به سایت رایان وی آی پی مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 1 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

قیمت شارژ گاز کولر گازی,داکت اسپیلت

تعیین قیمت شارژ گاز دستگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد و یک تعمیرکار تا زمانی که دستگاه را از نزدیک نبیند نمی تواند قیمت دقیق به مشتری اعلام کرد.

۱ – ممکن است لوله های کولر گازی یا داکت اسپیلت شما دارای نشتی باشند پس لازم است که قبل از انجام شارژ گاز کولر گازی نشت یابی و رفع شود . پس هزینه نشت یابی و رفع ان در صورت نیاز می تواند روی قیمت تاثیر گذار باشد..

۲ – مورد دوم  و مهمترین عامل در قیمت شارژ گاز کولر گازی شما مقدار گاز مورد نیاز دستگاه شما می باشد . ممکن است یک دستگاه به گاز کامل نیاز داشته باشد و یا به مقدار کمتر نیاز داشته باشد. که این را تعمیر کار قبل از انجام کار اندازه گیری می کند و به شما اعلام می کند.

۳ – ممکن است در حین انجام کار دستگاه شما نیاز به قطعه یا تعویض لوله مسی و یا عایق بندی لوله داشته باشد که هر کدام از این موارد می تواند در قیمت شارژ گاز داکت اسپیلت شما تاثیر گذار باشد.

۴ – نوع گاز کولر شما نیز در هزینه شارژ گاز کولر گازی تاثیر می گذارد قطعا هزینه شارژگاز R410 از R22  بیشتر می باشد.

روش های شارژ گاز کولر گازی

روشهای مختلفی برای شارژ کولر گازی وجود دارد که عبارتند از:

شارژ گاز با ترازو یا شارژ گاز وزنی

شارژ گاز از طریق گیج مانوفیلد

شارژ گاز به صورت آمپری

فرد متخصص باید بر حسب تجهیزات در دسترس و نوع کولرگازی از بهترین روش برای شارژ گاز کولر گازی شما استفاده کند.

 

وسایل و تجهیزات شارژ گاز کولر گازی

برای شارژ کولر گازی وسایل و تجهیزات خاصی مورد نیاز است که فرد متخصص باید توانایی کار با انواع تجهیزات را داشته باشد. در تهران سرویسکار کلیه همکاران ما با انواع تجهیزات شارژ گاز کولر گازی آشنا بوده و جدیدترین تجهیزات را در اختیار دارند.

  • گیج مانیفولد به همراه شیلنگ های مخصوص آنها
  • تجهیزات جوشکاری
  • پمپ وکیوم کولر گازی
  • انواع رابط ها
  • آمپر متر
  • انبر کور کن
  • ابزارهای  مربوطه، مانند لوله مویی بر، آچارها،  پیچ گوشتی و…
  • کپسول گاز کولر گازی
  • آینه تلسکوپی

منبع: https://www.tehran-servicekar.com/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 1 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آیا با انواع استخدامی آشنایی دارید؟

آیا با انواع استخدامی آشنایی دارید؟ | یکی از مسائلی که در خصوص استخدام و بررسی قراردادهای استخدامی به آن اشاره می ‌شود، مسئله ی انواع قراردادهای استخدامی است. قراردادهای استخدامی را در ایران می توان به دو دسته ی استخدام های دستگاه ‌های خصوصی و مستقل و همچنین استخدام در سازمان های دولتی تقسیم بندی کرد. در هر دو نوع قرارداد ها، موضوع بازنشستگی، تامین اجتماعی و سایر مزایا لحاظ شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

به طور کلی در قراردادهای استخدامی، مسائل از نظر حقوقی قابل پیگیری و بررسی هستند اساساً این قراردادها به منظور تامین پشتوانه ی حقوقی برای هر دو طرف نوشته می شوند.

در ادامه با مقاله ی سایت جاب اکسپرت همراه باشید تا قبل از بررسی انواع استخدام، به طور کلی به مفهوم واژه ی استخدام بپردازیم.

آیا با انواع استخدامی آشنایی دارید؟

استخدام کامل چیست؟

با گسترش تکنولوژی و پیشرفت جوامع مدرن و همچنین صنعتی شدن تمامی مجموعه های تولیدی و صنعتی، تامین نیروی کار و استخدام و همچنین بستن قرارداد با آنها شکل و بوی دیگری به خود گرفته است. در واقع شیوه های قرارداد بین کارگر و کارفرما به کلی تغییر کرده است. با تاسیس سندیکاهای کارگری همچنین صدور قوانین حمایتی از استخدام و شرایط آن تا حدودی شکل مدون و قانونی به خود گرفته است.

طبق شرایط امروزی کارفرما و نیروی کار، تعریف استخدام عبارت است از فرم نوشتاری صحبت های کتبی و شفاهی که بین کارمند و کارفرما رد و بدل شده و حاوی مطالب مهمی مانند ارائه خدمات و دستمزد خواهد بود و در واقع شخص مورد نظر برای انجام وظایف درج شده در این قراردادها به کار گمارده خواهد شد. سود حاصل از وظایف کارمند به کارفرما تعلق گرفته و کارفرما تعهد می کند که در قبال این سود به کارمند دستمزد پرداخت کند.

مفهوم استخدام چیست؟

همانطور که در توضیح انواع استخدام بیان کردیم، استخدام به معنای گمارده شدن افراد برای انجام وظایفی است که بر عهده ی آنها نهاده شده است. در مقابل آن کارفرما تعهد می کند که در قبال انجام وظایف دستمزد پرداخت کند. بحثی که در این زمینه وجود دارد مربوط به انواع بکارگیری نیروی کار است که به شیوه ی اداره ی کشورها و قوانین موجود در آن مربوط می شود.

امروزه تفکر و شرایطی که در اقتصاد کلیه ی کشور ها حاکم است ممکن است که دولت را در استخدام های دولتی به شدت محدود کرده و یا آن را از چرخه ی استخدام خارج کند. در این شرایط تنها شرکت های خصوصی تعیین کننده ی مقررات و قوانین و همچنین شیوه ی به کارگیری کارگران خواهند بود، اما نهادهای قانونگذار مدرن همواره به دنبال این بوده اند که بتوانند سلطه ی کارفرماهای تخصصی را بر کارگران و نیروهای انسانی کاهش داده و حقوق و مزایا و امنیت شغلی کارگران را به شرایط کاملاً انسانی و بشردوستانه نزدیک کنند.

استخدام ها و انواع قراردادهای استخدامی

اگر کارفرما دولت باشد معمولاً دستمزد بالاتری پرداخت شده و امنیت شغلی بیشتری در نظر گرفته می شود و دولت موظف به تامین نیرو و همچنین تامین دستمزد آنهاست در این شرایط مشخص است که امنیت شغلی افزایش پیدا خواهد کرد .

استخدام رسمی

به کارگیری منابع انسانی معمولاً به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود که استخدام رسمی یکی از انواع استخدامی است. این نوع استخدام در مورد موقعیت های شغلی ثابت در اداره جات و سازمان های دولتی است. این شیوه ی به کارگیری نیروی انسانی به صورت کاملاً رسمی با قراردادی خاص و همچنین شرایطی مشخص شده در مجموعه کاری و سازمان‌های دولتی تعیین شده و منابع انسانی معمولا در سمت استخدام شده ی خود به صورت دائم باقی می مانند تا زمانی که شرایط کار کردن مهیا باشد.

استخدام رسمی از امنیت شغلی بسیار بالایی برخوردار است در این شرایط و با همچین شیوه ی استخدامی کارفرما نمی تواند هر زمان که اراده کند نیروی انسانی را کاهش داده و یا اخراج کند. زمینه ی خدمات تامین اجتماعی برای لیست افرادی که با شیوه استخدام رسمی به کار گمارده شده اند کاملا مشخص خواهد بود و کارگران از مزایای آن به طور کامل برخوردار می‌شوند.

استخدام پیمانی

این قراردادها مشخص کننده ی انجام کار در مدت زمان مشخصی هستند. مدت زمانی که معمولا دائمی نیست. بنابراین هیچ الزامی مبنی بر حضور دائمی افراد در پست هایی که به صورت پیمانی انجام کار می کنند وجود ندارد. در این شیوه ی استخدامی، تمامی قوانین کار مانند استخدام رسمی و بیمه نیز برای استخدام های پیمانی وجود دارد. فراموش تکنید که در این شیوه قرارداد، تمامی قوانین کار به شکل استخدام رسمی شامل حال فرد نخواهد شد اما باز هم بسیاری از شرایط و موقعیت ها در ان لحاظ شده است و البته بیمه نیز وجود خواهد داشت.

استخدام قراردادی

این شیوه ی استخدام و بکارگیری برای منابع انسانی، شرایط مناسبی ایجاد نمی کند، چرا که چارچوب های قرارداد به طور کامل مشخص نیست. در استخدام های پیمانی معمولا تمهیداتی برای تثبیت امنیت شغلی و موقعیت شغلی پیش‌بینی شده است و اما در استخدام قراردادی هیچگونه الزامی برای امنیت شغلی و بیمه وجود نخواهد داشت.

منبع : جاب2کال



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 1 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

در این مقاله قصد دارم دلیل اهمیت نظرات آنلاین کاربران را برای سایت های مختلف شرح دهم. سپس، به تکنیک‌ های استفاده صحیح از نظرات بپردازم. با ما همراه باشید که با شما کار داریم:

1. نظرات کاربران باعث ایجاد تأیید اجتماعی (Social proof) می شود

برای شما نمی‌دانم، ولی برای من بارها این اتفاق افتاده است که؛ بعد از پرو کردن لباس در بوتیک، متوجه شده‌ام علاقه‌ای به خرید آن ندارم. اما دقیقا زمانی که قصد داشتم فروشگاه را ترک کنم، با نظرات مثبت فروشندگان و جملاتی مثل «خودم هم از این لباس دارم، برای داداشم هم از همین‌ خریدم و..» روبرو شده‌ام، و در نهایت متقاعد شده‌ام که آن لباس را بخرم. 

تأیید اجتماعی یا سوشال پروف، زمانی اتفاق می‌افتد که ما متوجه شویم افراد دیگری هم قبل از ما، این کار را انجام داده‌اند یا آن محصول خاص را استفاده کرده‌اند. به‌این ترتیب، ما نیز با قطعیت بیشتر، همان تصمیم را می‌گیریم. برای اینکه اطلاعات خوب و کاملی دربارۀ این موضوع پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنم مقاله «تأثیرات تایید اجتماعی» را مطالعه کنید

بنابراین اولین موضوعی که باعث افزایش اهمیت نظرات آنلاین در بستر اینترنت می‌شود، تأثیری است که آنها از طریق تأیید اجتماعی روی ذهن ما می‌گذارند و باعث می‌شوند تصمیم‌مان را با خیال راحت‌تری قطعی کنیم.

2. نظرات کاربران تأثیر مثبتی روی سئوی سایت دارد 

نظرات کاربران در سایت، علاوه بر کمک به کاربران، موردپسند گوگل هم است. موتورهای جستجو وقتی می‌بینند زیر محصول یا پست شما تعداد نظرات زیادی ثبت شده، متوجه می‌شود که نرخ تعامل بالایی در صفحه سایت شما شده است و کاربران در درگیر خود کرده است. به‌این ترتیب سئوی سایت شما بهبود پیدا می‌کند. 

یک نکته: نظرات کاربران علاوه بر سایت، در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام هم بسیار مؤثر است؛ به این شکل که الگوریتم‌های اینستاگرام با دیدن نرخ تعامل بالای کاربران، پست‌های شما را در صفحه اکسپلور یا سرچ نشان می‌دهد. به این ترتیب، توسط افراد بیشتری دیده می‌شوید. پیشنهاد می‌کنیم، مقالۀ «10+1 فوت و فن‌ برای افزایش فروش در اینستاگرام» را مطالعه کنید. 

شاید بارها در وب با مقالاتی روبرو شده‌اید که نهایتا 500 کلمه دارند؛ اما بالاتر از مقالات چند هزار کلمه‌ای، در رتبه یک گوگل جا خوش کرده‌اند! به نظر شما چه چیزی باعث می‌شود که این مقاله، رتبه یک گوگل را به خودش اختصاص دهد؟

یکی از نکات تأثیر گذار روی سئو سایت شما، همین نظرات کاربران هستند. (البته عوامل دیگری هم قطعا دخیل بوده است.) 

3. نظرات آنلاین کاربران نام شما را فراگیر می‌کند

در گوگل، عباراتی مثل این را جستجو کنید: بهترین سایت‌های ایمیل مارکتینگ، بهترین افزونه‌های پاپ‌ آپ، بهترین برند لوازم آرایشی و خیلی از موارد دیگر.

چه می‌بینید؟ یا سایت‌هایی را می‌بینید که در مورد بهترین‌ها نوشته‌اند یا انجمن‌هایی که در آن، کاربران بهترین‌ها را به یکدیگر معرفی می‌کنند. این نتیجه نظرات آنلاین است که باعث شده نام یک برند در زمینه لوازم آرایشی، در مقابل دید هزاران مخاطب صفحات وب قرار بگیرد.

و این معجزه نظرات است که باعث می‌شود اسم شما در ذهن مخاطبان، به عنوان یک برند با خدمات فوق العاده یا یک سایت با محصولات بی‌کیفیت ماندگار شود. اینکه کدام باشید؛ انتخاب شماست. 

اجازه دهید یک مثال بزنم: برندی مثل huawei دقیقا در نقطه اوج موفقیت برندهای سامسونگ و اپل وارد بازار شد و در ابتدای ظهور، فروش خیلی کمی داشت. اما به مرور، نظرات مثبت آنلاین، آفلاین و بازاریابی دهان به دهان در مورد محصولات این برند؛ کیفیت آن، قیمت به صرفه‌اش و... باعث ایجاد ذهنیت مثبت در مخاطبان شد.

4. نظرات کاربران به شما کمک می‌کند، بهتر شوید!

برای اینکه همواره بهتر شوید و بهتر باشید، باید در جریان نظرات کاربران باشید. اگر بدانید محصول یا خدمات‌تان از نظر مشتریان چه ایراد و اشکالی دارد، بهتر می‌توانید آن را بهبود دهید. یا اینکه باید دانستن نظرات مثبت کاربران انگیزه‌تان برای بهتر بودن بیشتر می‌شود. همۀ این نظرات به شما کمک می‌کند، نقلط ضعف و قوت خود را پیدا کنید و در جهت رشد خود قدم بردارید. پس از نظرات منفی هم ناراحت نشوید! 

5. نظرات آنلاین، باعث ایجاد ارتباط شما و مخاطب می‌شود

زمانی که در یک سایت فروشگاهی، در مورد یکی از محصولات‌شان نظر مثبتی می‌دهم، دوست ندارم این نظر، آخرین ارتباط بین من و آنها باشد. در کمترین حالت باید بابت نظر مثبتم، از من تشکر کنند!

شاید خیلی از کاربران این موضوع را به زبان نیاورند ولی آنها دوست دارند که نظرات آنلاین‌شان پاسخ داده شود. همین موضوع باعث ایجاد ارتباط بیشتر بین مخاطب و برند می‌شود. چه در نظرات منفی و چه در نظرات مثبت.

حالا که اهمیت نظرات آنلاین آشنا شدید به شما پیشنهاد میکنم حتما به سایت چطوریه سر بزنین و نظرات خودتون رو درباره سایت های مختلف بیان کنید.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 1 / 1401 | نظرات ()