نوشته شده توسط : علی

اگر می خواهید به کیش سفر کنید و قصد دارید که در این جزیره یک خودروی لاکچری اجاره کنید حتماً از تجربه شخصی ما استفاده کنید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام رنت کنیم، قبل از شروع سفرتان باید بدانید که شرایط برای اجاره ماشین در کیش چیست. با قیمت‌ها و خودروهای موجود آشنا شوید و در آخر از یک شرکت معتبر رنت ماشین خودرو مورد نیازتان را اجاره کنید.

اجاره ماشین در کیش چگونه است ؟

جزیره کیش یکی از مناطق گردشگری زیبا و لوکس است. یکی از جذاب ترین تفریحات این جزیره امکان اجاره ماشین های  آمریکا و فوق لوکس است که نمی‌توان در هیچ ‌یک از شهرهای ایران مشاهده کرد.

برای اجاره ماشین در کیش راههای مختلفی وجود دارد شما می‌توانید مؤسسات مختلفی در این جزیره مشاهده کنید که خودرو اجاره می‌دهند. یا اینکه اگر ساکن تهران هستید با تماس با شرکت‌های معتبر رنت ماشین خودرو مورد نیازتان را رزرو کنید. برای اجاره ماشین، شرکت‌ها و مؤسسات شرایط مختلفی دارند اما در بیشتر موارد شرایط یکسانی وجود دارد.

مدارک لازم برای اجاره ماشین در کیش چیست ؟

برای رنت ماشین در کیش در مرحله اول باید به دنبال یک موسسه و شرکت معتبر باشید. چرا که در صورت اجاره ماشین به‌صورت شخصی می‌توانند  آن فرد به‌راحتی مبلغ که شما داده‌اید گرفته و خودرو را به شما تحویل ندهد یا موارد دیگر که  به می وفور می‌توانید در خبرگزاری‌ها مشاهده کنید.

یکی از این موارد آگهی‌های اجاره ماشین از دیوار است. تعداد زیادی آگهی اجاره ماشین در این سایت وجود دارد که تمامی آن‌ها به‌صورت شخصی هستند که ممکن کلاه‌برداری بوده و هیچ قراردادی برای ارائه ندارند.

خب حالا ببینیم که  برای رنت ماشین در این جزیره باید چیکار کنیم و به مدارکی نیاز است. شرکت‌های اجاره ماشین در کیش برای ضمانت مدارکی را از شما دریافت می‌کنند. این مدارک می‌تواند شامل ودیعه نقدی، چک به مبلغ خودرو باشد.

البته مکان اجاره ماشین در کیش بدون چک نیز هست. برخی از شرکت‌ها در صورت نداشتن چک از ما ودیعه نقدی دریافت می‌کنند.

البته کپی کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی نیز جزو مدارک ضروری است که تمام این مؤسسات از شما دریافت می‌کنند.

نکته: برای اجاره ماشین و اطمینان از رنت کار باید یک قرارداد رسمی بین شما و شرکت بسته شود. این قرارداد شامل موارد خسارات وارد شده، نحوه بیمه خودرو، مبلغ دریافتی از شما، ودیعه و کروکی خودرو است.

حتماً به این نکته توجه داشته باشید در صورت نداشتن قرارداد رسمی به‌هیچ‌عنوان خودرو اجاره نکنید. زیرا در صورت ایجاد هر خسارت و یا هر موردی هیچ مدرکی برای اثبات نخواهید داشت.



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بورس یا بازار سهام چیست؟

بورس را در یک تعریف بسیار ساده، می‌توانیم یک بازار در نظر بگیریم. همانطور که در بازار، انواع کالا در قبال پول معامله می‌شوند، در بورس نیز دارایی‌های مختلفی معامله می‌شوند. با این تفاوت که می‌توانیم بورس را یک بازار رسمی و دائمی بنامیم که درواقع دوره بورس زیادی هم به بازار آمده است.

رسمی از این جهت که قانونی است و قوانین مخصوص به خودش را دارد و دائمی از این جهت که محدود به زمان خاصی نیست و به طور دائم فعال است.

به علاوه اینکه با گسترش فناوری ارتباطات و اینترنت، محدودیت خرید و فروش برداشته شده و سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق اینترنت و بدون مراجعه حضوری معامله کنند.

 

انواع دارایی های قابل معامله

به صورت کلی دارایی ها به دو دسته دارایی‌های مالی و دارایی‌های غیرمالی تقسیم می شوند.


دارایی‌های غیرمالی (واقعی)


همانطور که از نام این گروه مشخص است، این دارایی‌ها فیزیکی هستند و شامل زمین، ملک، خودرو و انواع دیگر کالاها می‌شوند. همچنین ارزش این دارایی‌ها به برخی خصوصیات مادی و فیزیکی آن‌ها بستگی دارد.


دارایی های مالی


این گروه شامل آن دسته از دارایی‌هاست که فیزیکی نیستند ولی ارزشمندند حقی قانونی برای صاحب خود به همراه دارند. از این گروه می‌توان پول نقد، سپرده‌های بانکی، سهام، اوراق مشارکت و … را نام برد.

ارزش این دارایی‌ها برخلاف دارایی‌های غیر مالی، ناشی از خصوصیات مادی و فیزیکی آن‌ها نیست و به پشتوانه دارایی دیگری تعیین می‌شود.

به عنوان مثال فرض کنید برگه سهام شرکتی را در اختیار دارید، خود برگه به تنهایی ارزشی ندارد؛ اما همین برگه نشان دهنده مالکیت شما بر قسمتی از سهام شرکت است.

به این ترتیب در سود و زیان آتی شرکت سهیم می‌شوید. همین تغییرات در میزان سود و زیان، باعث می‌شود ارزش دارایی شما تغییر کند.

دارایی‌هایی که در بورس معامله می‌شوند، از نوع دارایی‌های مالی هستند.

سرمایه گذاری در بورس یکی از مهمترین مهارت های مالی است که باید به آن مسلط باشیم. پس چرا برای یادگیری این مهارت تلاش نکنیم؟

انواع بازار بورس در ایران

بر اساس قانون بازار اوراق بهادار که در آذرماه سال 1384 به تصویب رسیده، وظایف متعددی برعهده بازار بورس اوراق بهادار است که مهمترین آن نظارت بر بورس‌های مختلف است.

وظیفه هر بورس هم فراهم کردن بستری مناسب برای معامله نوع خاصی از دارایی‌هاست. بسته به دارایی مورد معامله در هر کدام از آن‌ها، به 4 گروه دسته‌بندی می‌شوند:

 

بورس اوراق بهادار


بورس اوراق بهادار بازاری متشکل و رسمی است که در آن دارایی‌های مالی مثل سهام، اوراق مشارکت و … تحت ضوابط خاص و معین معامله می شوند. بیشتر سرمایه گذاران در این بخش از بورس فعال هستند.

بطورکلی هر گاه از بورس صحبت می‌شود منظور بورس اوراق بهادار است.

ویژگی بارز بورس اوراق بهادار شرایط پذیرش شرکت‌هاست. بطوری که پذیرش شرکت‌ها در بورس اوراق بهادار نیازمند رعایت شرایط و استاندارهای خاص سازمان بورس است.

شرکت‌های سهامی عام تا شرایط مد نظر سازمان بورس را نداشته باشند نمی‌توانند وارد بورس شوند. این استاندارها و الزامات خاص سازمان بورس باعث شده که شفافیت اطلاعاتی در این بازار نیز نسبت به سایر بازارها بیشتر باشد.

البته شرکت‌هایی که امکان ورود به بازار بورس اوراق بهادار را ندارند، می‌توانند وارد بازار فرابورس شوند.

شرایط ورود به فرابورس راحت‌تر است و از این جهت شفافیت اطلاعات در آن کمتر و بنابراین ریسک معاملات در آن بیشتر است. با این حال اگر شرکتی در فرابورس فعالیت داشته باشد، می‌تواند نظر مثبت سازمان را جلب کند و بعد وارد بازار بورس شود.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مزایای استفاده از تالار­ پذیرایی

به طور کلی تالار­ پذیرایی به مکانی گفته می­شود که از آن برای تجمعات مختلف(اغلب بیشتر از 50 نفر) با اهداف متفاوتی چون مجالس ترحیم، عروسی، قرار­های کاری، برگزاری میهمانی، همایش و … استفاده می­شود. تالار­ها ساختمان­هایی بزرگ و مسقف هستند و اغلب در داخل شهر­ها یا در حاشیه آن­ها ساخته می­شوند.

البته با توجه به لوکیشن و موقعیت مکانی، هر تالار می­تواند دارای یک باغ یا فضای سبز مختص خود نیز باشد. امروزه نیز در شهر­های صنعتی که با کمبود فضای سبز مواجهیم، برخی از طراحان با استفاده از فناوری­ها و تکنولوژی­های مختلف بر روی پشت بام تالار­ها فضای سبز مصنوعی که به اصطلاح Roof Garden  گفته می­شود ایجاد می­کنند.

تفاوت­ میان تالار­ها و باغ تالار­ها:

از تفاوت­ میان تالار­ها و باغ تالار­ها می­توان به این موضوع اشاره کرد که تالار­ها ساختمان­هایی مسقف و اغلب بدون فضای سبز هستند؛ در صورتی که باغ-تالار­ها اغلب بدون ساختمانی مسقف هستند و مراسم اصلی در باغ­­های مزین شده و آماده مراسم برگزار می­شود. از دیگر امکانات تالارهای پذیرایی می­توان به تهیه غذا، میوه و شیرینی، آماده­ سازی سفره عقد برای مراسم­های عروسی، ارائه گروه­های عکاسی و فیلمبرداری، معرفی گروه­های موسیقی و … اشاره کرد.

مزایای استفاده از تالار­های پذیرایی

مزایای استفاده از تالار­های پذیرایی

گرفتن میهمانی­ های بزرگ و شرکت در مجالس قطعا لذت­بخش است. اما برنامه ریزی دقیق و اجرای کارهای مربوط به آن مانند تهیه لیست از میهمانان و دعوت آن­ها، تهیه غذا، چیدمان و دکوراسیون مناسب و … به تنهایی از پس یک نفر بر نمی­آید. جهت تسهیل در انجام این امور، رزرو یک تالار پذیرایی برای برگزاری جشن­ها، میهمانی­ها، عروسی و …  انتخاب بسیار مناسبی می­باشد. در ادامه به بررسی برخی از مزایای شگرف تالار­های پذیرایی می­پردازیم.

سرویس پذیرایی آسان:

بدیهی است که غذا از مهم­ترین بخش­های هر میهمانی و رویدادی است. در تالارهای پذیرایی با توجه به حضور آشپزهای حرفه­ای می­توانید هر غذایی را از میان­وعده­ها گرفته تا غذای اصلی، دسر و نوشیدنی­ها و … با اطمینان از منو سفارش دهید و به راحتی برای میهمانانتان سرو کنید.

سرویس پذیرایی آسان

تمیزی و نظافت:

تعداد بالایی از میهمانان را در خانه­تان تصور کنید! طبیعتا تمیز نگه داشتن خانه حین میهمانی و همزمان شست و شوی ظروف کثیف امری غیرممکن به نظر می­رسد. اما در یک تالار پذیرایی با توجه به این که تمیز نگه ­داشتن تالار و مرتب بودن آن در درجه اول اولویت دارد، تمام امور مربوطه توسط کارکنان آموزش دیده به بهترین شکل ممکن انجام می­گیرد و در تمام مدت کوچک­ترین اثری از نامرتبی و کثیفی در تالار دیده نمی­شود.­

تسهیلات کامل:

تالار­ پذیرایی قابلیت برگزاری مراسم­های مختلف با بیش از صدها نفر را دارا می­باشند و در مقایسه با خانه دارای امکانات و تسهیلات بیشتری مانند فضای باز، سرویس­های بهداشتی بزرگ و مجلل، اتاق­های رختکن، سالن غذاخوری و … می­باشند.

خدمات مشتری مناسب:

در تالار­ پذیرایی خدمات به مشتری به بهترین شکل ممکن انجام می­گیرد. برای مثال هر زمان که مشکلی برای شما پیش بیاید، کارمندان در جهت رفع آن مشکل حضور پیدا می­کنند. از آنجا که ارائه خدمات مناسب به مشتری از اهداف اصلی تالارهای پذیرایی است کارمندان تالار در تمام مدت و در یونیفرم­های مخصوص آماده خدمت رسانی هستند.

مزایای تالارهای پذیرایی

از دیگر مزایای تالارهای پذیرایی می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای زیبا و مناسب
  • بهترین گزینه برای برگزاری مراسم­ها در شب
  • قیمت مناسب
  • محیط امن

منبع : https://tinyurl.com/y68ppqht



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بهترین دوره های کسب درآمد از اینستاگرامبهترین دوره های کسب درآمد از اینستاگرام

تو این مقاله میخوام بهتون بگم چجوری تونستم با انتخاب خوب دوره بازاریابی در اینستاگرام یک پیج راه اندازی کنم که به فروش ماهانه 300 میلیون برسه درآمدی که اصلا باور نداشتم که ممکن باشه. کسب درآمد و فروش در اینستاگرام موضوع خیلی جذابی هستش در ادامه بهتون بهترین دوره های بازاریابی اینستاگرام(اینستاگرام مارکتینگ) که به زبان فارسی منتشر شده بهتون معرفی میکنم این متن یک رپورتاژ تبلیغاتی نیست تمامش تجربه شخصی خودمه

من با تمام وجود لمس کردم که اینستاگرام چقدر ابزار فوق العاده هستش تو این مقاله میخوام از تجربه خودم راجب دوره های مختلف بهتون بگم که کدومش میتونه شمارو به موفقیت برسونه.

وقتی که به کسب درآمد و فروش در اینستاگرام علاقه مند شدم رفتم سراغ دوره های مختلف با عنوان بازاریابی اینستاگرام در آکادمی های مختلف بالای 90 درصد دوره های مختلف رو دیدم این کار زمان زیادی از من گرفت ولی به جاش تجربه ارزشمندی بهم نداد.این آدرس پیجی(http://instagram.com/darmart.camp) هست که تونستم به فروش ماهی 300 میلیونی برسونمش کافیه مواردی که نوشتم با دقت بخونید شما هم میتونید به فروش بالا برسید.

منبع : https://virgool.io/@sasanmoghaddas77/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-a0uptondqhle



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
طراحی سایت در آمل

 

انواع طراحی سایت در آمل و مازندران

طراحی سایت در آمل دارای انواع و اقسام خاصی است که هر کس بنا بر نیاز خود می تواند هر یک از این انواع خاص طراحی سایت در مازندران را برای سایت مورد نظر خویش سفارش دهد. از جمله انواع طراحی سایت می توان به زبان برنامه نویسی php و asp اشاره کرد که برای استخوان بندی سایت و نیز برای یافته های بانکی و محل نگهداری فایل ها و اطلاعات کاربران با استفاده از این زبان های برنامه نویسی می توان رو به طراحی سایت آورد.

در کنار آن می توان با زبان برنامه نویسی cms نیز به گونه ای دیگر به طراحی سایت پرداخت که در این بین گروه مقتدر طراحی سایت در مازندران ، آمل ، بابل ، ساری با کوله باری از تجربه و تخصص با کادر فنی بسیار قوی می تواند هر گونه طراحی سایتی را بسته به نیاز مشتری برای آن ها پدید آورند تا بتوان از این منظر آن ها را صاحب یک سایت بسیار شکیل و هدفمندی ساخت که می توان با بهره گیری از این سایت، گامی بسیار مستحکم در راستای توسعه کسب و کارهای خویش برداشت .

با جذب مشتریان بسیار زیاد در سراسر کشور به یکه تازی خویش در سراسر کشور ادامه داد و در شغل خویش با موفقیت و کسب سودآوری های قابل توجه خود را به همگان معرفی ساخت. بنابراین گروه طراحی سایت در مازندران،آمل،بابل،ساری،قائمشهر می تواند دست شما را گرفته و شما را تا بلندای موفقیت با خود بالا ببرند.

در این بین در صورت تمایل می توانید با شماره تماس 09111273476 آماردوب تماس حاصل نموده و یا به استان مازندران، شهر آمل، به شکل حضوری مراجعه نمایید و هر نوع طراحی سایتی را که می خواهید با مسئولین آن ها در میان گذاشته تا در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی کرده و شما را با طراحی سایت از جایگاه خود به جایگاهی بسیار فراتر از آنچه تصور می کردید، به پرواز درآورد که قطعا برای شما بسیار سودده و مثمر به ثمر خواهد بود.

 

سفارس انواع سایت در طراحی سایت مازندران،آمل،بابل،ساری،قایمشهر

 

سفارش انواع سایت در مازندران،آمل،بابل،ساری،قایمشهر

هر کسب و کاری به مانند صنف بنگاه های معاملاتی (املاکی ها)، شرکت های مختلف و نیز فروشگاه های زنجیره ای یا هر نوع شغل دیگری می توانند با طراحی سایت دوباره از نو احیاء شود.

به عنوان مثال سایت شرکتی، سایت املاک، سایت فروشگاه و غیره و غیره همگی از انواع طراحی سایت بهره می گیرند تا به هر طریقی بتوانند رونقی چشمگیر به کسب و کارهای خویش ببخشند. در صورتی که شما هم در زیر مجموعه یکی از این شغل ها هستید و از نبود مشتری رنج می برید و حس می کنید که نمی توان در شغل خویش به موفقیت و سودرسانی نائل آمد؛

می توانید با طراحی سایت با مازندران در ارتباط باشید تا برای شما سایتی را طراحی نمایند که شهرت شما را در آفاق این مرز و بوم بگسترانند و شما را با انبوهی از مشتریان به صورت روزانه مواجه گردانند که می توان بلافاصله با این کار شما را به سودهایی برسانند که به هیچ عنوان حتی در خواب هم نمی توانستید چنین تصوری را ببینید که به یکباره این طور شما را از فرش به عرش می کشانند.

برای بهره مندی از این مهم می توانید با شماره تماس 09111273476 تماس بگیرید و شغل مورد خویش را به آن ها اعلام دارید تا با توجه به نیازهایی که شما از طراحی سایت در نظر دارید، تمامی موارد موجود در ذهن شما را به بهترین نحو ممکن صورت داده و سایتی را در اختیار شما قرار دهند که بتوانید با کمک آن خود را در سطح بسیار کلان و گسترده ای به دیگران معرفی نمایید تا نه تنها فقط در شهر و دیار خویش،

بلکه در سراسر کشور محصولات خویش را به منصه فروش و در دسترس همگان قرار دهید تا به لطف پیشرفت تکنولوژی بتوان از این راه کسب درآمد نمود.

 



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 8 / 1399 | نظرات ()