نوشته شده توسط : علی

مقدمه‌ای در رابطه با افزایش لایک اینستاگرام

این روزها اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام به منبع درآمد بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند. اما کسب درآمد از اینستاگرام به همین سادگی نیست و برای اینکه یک پیج اینستا به درآمدزایی برسد، نیازمند این خواهید بود که تعداد فالوورها و لایک های پست هایتان افزایش یابد. به طور کلی هرچه تعداد لایک پست های اینستاگرام شما افزایش یابد، بدان معناست که شما محبوب تر شده‌اید و افزایش محبوبیت شما می‌تواند منجر به جذب تبلیغات و کسب درآمد شود. اما چگونه قادر به افزایش لایک اینستاگرام خواهیم بود؟

روش های مختلفی به منظور افزایش لایک در اینستاگرام به غیر از خرید لایک اینستاگرام وجود دارند که البته اغلب آن ها بازده آنی را به همراه نخواهند داشت و به مرور منجر به افزایش تعداد لایک پست هایتان می‌شوند. در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش 13 روش موثر برای افزایش لایک اینستاگرام بپردازیم. چنانچه در مورد هر یک از روش های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید. 

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : استفاده از هشتگ های محبوب و مناسب

معرفی 13 روش موثر برای افزایش لایک اینستاگرام

هشتگ ها نقش بسیار مهمی در افزایش لایک پست های اینستاگرام ایفاء می‌کنند. سعی کنید برای تمام پست هایتان هشتگ مرتبط و محبوب انتخاب کنید و برای هر پست حداکثر تعداد هشتگ های مرتبط را اضافه نمایید. این هشتگ ها سبب می‌شوند تا پست های شما در بخش جستجو یا اکسپلور (Explore) اینستاگرام نمایش داده شوند و کاربران دیگر ضمن جستجوی هشتگ ها و عبارات مرتبط با پست شما به آن ها برخورد کرده و پست شما را لایک کنند. دقت کنید که هشتگ های شما باید جالب و پر جستجو باشند. پس توجه به هشتگ ها یکی از اصلی ترین روش های افزایش لایک اینستاگرام محسوب می‌شود.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بهترین نوع ایزوگام

چگونه میتوان بهترین نوع ایزوگام یا بهترین برند ایزوگام را در بازار شناسایی کرد.خیلی از کارخانه های تولیدی ایزوگام که خود را بهترین معرفی میکنند و لقب بهترین برند ایزوگام رو به خود اختصاص داده اند به جرات میتوانم بگویم که کذب است.

چگونه میتوان بهترین نوع ایزوگام و برند ایزوگام را از بین صد ها کارخانه تولید کننده ایزوگام پیدا کرد؟

حتی کارخانه های تولید کننده های معتبری نیز در بازار وجود دارد که کیفیت محصولات آنها برای هر پارت یا به اصطلاح هر پخت تغییر مینماید.

نصابان ایزوگام بارها از درجه دو بودن ایزوگام هنگام نصب بهترین نوع ایزوگام صحبت می نمایند.

که شاکی از کیفیت پایین قیر یا پلیمر، نازک بودن فویل که هنگام نصب از عایق جدا می شود.با وجود اینکه برند جزء بهترین و نامی ترین عایق رطوبتی در کشور محسوب میگردید.

بارها از کارخانه های معروف و نامی عایق رطوبتی درجه دو و درجه سه به عنوان درجه یک برای این مجموعه ارسال شده که بار دوباره به کارخانه مرجوع شده است.

برای مشاهده بهترین مارک ایزوگام به سایت izogamco.com مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ارزش انواع گازهای صنعتی و آزمایشگاهی به دلیلی ویژگی های فیزیکی و شیمیایی آن ها است. انواع گازهای صنعتی و آزمایشگاهی به گاز هایی اطلاق می شود که در مقیاس زیاد از منبع گازهای صنعتی به منظور کاربرد در مصارف آزمایشگاهی و یا در صنایع مختلف تولید می شوند.

انواع گازهای صنعتی و آزمایشگاهی به دو شکل گاز و مایع تولید و عرضه می گردند و معمولاً با کپسول به محل مصرف منتقل می شوند. مگر گاز های پر کاربردی که برای ان ها خط لوله در نظر گرفته شود.

برای مثال رایج ترین گاز های جوی نیتروژن، اکسیژن و آرگون هستند و نئون، کریپتون و زنون نیز به عنوان گاز های نادر از هوا استخراج می شوند. متان و هلیوم را از منابع میدان های گاز طبیعی استحصال می کنند و هیدروژن، کربن مونوکسید و کربن دی اکسید را از متان می گیرند.

ارزش گاز های صنعتی و آزمایشگاهی

خرید و فروش گاز صنعتی معمولاً به دلیل داشتن یکی از سه ویژگی مهم واکنش پذیری، بی اثر بودن یا خنک بودن به کار گرفته می شوند و گاز های آزمایشگاهی متناسب با نیاز های آزمایشگاه. ویژگی های گفته شده برای گاز های صنعتی از جمله مواردی هستند که برای تولید یک محصول، نقش محافظتی یا ایجاد کیفیت خاص، کاهش هزینه تولید و … اهمیت پیدا می کنند.

گاز های صنعتی به موارد شناخته شده ای محدود می شود و گاز های آزمایشگاهی تنوع زیادی به تعداد مشتریان دارد.

کاربرد گاز های صنعتی و آزمایشگاهی

این گاز ها در تولید فولاد و دیگر فلزات، پالایشگاه های نفت، کارخانجات دارویی و شیمیایی، تولید قطعات الکترونیکی، صنایع لاستیک و پلاستیک، فرآوری غذا و نوشیدنی، ساخت شیشه، مراقبت های بهداشتی، صنایع کاغذ سازی، محافظت از محیط زیست، گاز حامل سوانگاری (کروماتوگرافی) و گاز های خالص آزمایشگاهی کاربرد دارند.

اکسیژن و هلیوم

گاز های اکسیژن و هلیوم دو گاز به ترتیب پر کاربرد و منحصر به فرد برا مصارف زیادی هستند. گاز اکسیژن در صدر گاز های صنعتی قرار دارد. غنی سازی هوا از اکسیژن برای فعالیت های زیستی در موارد حتی حیاتی محسوب می شود. کاربرد های پزشکی و محیط زیستی تعریف شده برای گاز اکسیژن بی شمارند.

از اکسیژن هم چنین در تولید فلزاتی مانند فولاد، مس، سرب و روی استفاده می کنند. از طرفی گاز هلیوم نیز به دلیل داشتن ویژگی های خاص در کاربرد ها ویژه ای مورد مصرف قرار می گیرد که از جمله ان ها مخلوط گاز تنفسی و گاز حامل دستگاه های سوانگاری (کروماتوگرافی) آزمایشگاهی است.

گاز های بی اثر

به جز هلیوم گاز های دیگری نظیر نئون، آرگون، کریپتون و زنون نیز در دسته ی گاز های بی اثر قرار دارند و به دلیل همین ویژگی در کاربرد های زیادی مصرف می شوند.

انواع گازهای صنعتی و آزمایشگاهی نقش بنیادی در صنعت و آزمایشگاه دارند و کار های اساسی انجام می دهند.

منبع: uigi



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بیوگرافی رضا بهرام

 

رضا بهرام متولد 20 دی 1370 در یزد، خواننده می باشد

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد می باشد، از ورزش فوتبال شروع کرد و کم کم سمت موسیقی آمد و حالا کلی طرفدار دارد

 

عکس و بیوگرافی رضا بهرام خواننده پاپ یزدی

 

خانواده 

 

رضا هلاورجانی با نام هنری بهرام در یک خانواده 4 نفره بدنیا آمده است

 

فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر دارد که یکی سوارکار و دیگری در ورزش قایق رانی کانوپولو فعالیت می کند

 

از فوت پدر تا بازی فوتبال

 

از نوجوانی با حمایت پدرش به سمت موسیقی رفت اما با فوت پدر در سال 1384 وقتی 14 ساله بود از این عرصه دور شد و به سمت بازی فوتبال رفت

 

رضا بهرام مدتی در تیم فولاد یزد بازی کرد و مدتی هم در تیم فولاد خوزستان حضور داشت اما بعلت مصدومیت و عمل جراحی مجبور شد از این رشته کنار برود

 

عکس های رضا بهرام خواننده + بیوگرافی کامل

 

حرفه ای با موسیقی

 

بصورت جدی از سال 88 به سمت موسیقی بازگشت و از سال 1389 وقتی 19 ساله و دانشجو دانشگاه یزد بود رسما حرفه ای در این رشته حضور داشت

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 ارائه ی یک تعریف آکادمیک موزیک غمگین موضوعی است که برای قرنها مورد بحث و کشمکش صاحبنظران در آن زمان بوده است. همچنان هیچ تعریفی از آهنگ غمگین وجود ندارد! که مورد قبول همه ی اهل این هنر باشد.

با دانلود آهنگ های غمگین و احساسی با وجود مشکلات روزمره زندگی امروزی، گوش دادن به آن تاثیر مثبتی در بهبود آرامش زندگی خواهد گذاشت.

بر اساس مدارک موجود واژە موسیقى و هم‌ خانواده هاى آن در مفاتیح العلوم خوارزمى و رسالهٔ موسیقى اخوان الصفاء دیده مىشود ! خوارزمى در تعریف موسیقى غمگین میگوید: موزیک غمگین به معنى پیوند آهنگ‌هاست صداهاى خوشایندى گرچه احساسی میشود که انسان از شنیدن آنها احساس لذت و آرامش میکند.

آهنگ های غمگین تراوش احساسات و اندیشه هاى آدمى و حالات درونى وى مىباشد. شنیدن یک آهنگ احساسی و جذاب مى‌تواند پایان‌پذیر خستگى‌ روزانه شما باشد. از جلمه مواردی که میتوان با دانلود آهنگ و با گوش دادن به آن دست یافت:

  • بهبود عملکرد ادراک و شناخت
  • کاهش استرس
  • کاهش اشتها
  • تقویت حافظه
  • کمک به مدیریت درد
  • کمک به خواب بهتر
  • افزایش انگیزه
  • بهبود خلق و خو
  • کاهش علائم افسردگی
  • افزایش استقامت ورزشی

موزیک هنری ترکیبی از صداها با کشش های متنوع است. عوامل تشکیل دهنده ی آن شامل ریتم و یا وزن و موسیقی یا آهنگ میباشد. موسیقی در اصل واژه یونانی است و برگرفته از نام Mousika و مشتق از کلمه Muse نام یکی از نه اله ای که در بر گیرنده شعر و هنرهای یونان باستان میباشد.

که از زمان منصور خلیفه عباسى آن دوران با توجه به آثار یونانى آغاز شد و سپس در دوران پنجمین هارون خلیفه ی عباسى با تاسیس بیت الحکمه به اوج خود رسید. مقارن همین دوران بوده است که واژه موسیقى راه یافته و به تدریج به مرور زمان جایگزین غنا عربى شده است.

ایرانی ها از گذشته یا باستان، علاقه ی زیادی به آموزش و یادگیری موزیک های غمگین داشته اند و همواره خواسته اند تا نوازنده آهنگ مورد علاقه ی خود باشند و همواره نوازندگان و آهنگسازان خوش آوازه ای در فرهنگ موسیقی ایرانی پرورش یافتند.

برای دانلود آهنگ غمگین به سایت " https://hitmelodi.com/category/dl-new-music/dl-sad-music " مراجعه کنید



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آنتی ویروس اینترنت سکیوریتی نود32 

ESET Internet Security Nod32 آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset که شامل آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال میباشد. و همچنین قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور را با استفاده از NetWork دارا میباشند. امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. ESET Internet Security محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت از ویندوز در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی میباشد

.

 

قابلیت های كليدی نرم افزار ESET Internet Security

ThreatSense® technologyچک کردن کد ها برای پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها، برنامه های جاسوسی و ...

جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی های جدید و ناشناخته هستند

محافظت از تمام راههای نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media

جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس

توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه

پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند.

اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز

آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده(مناسب برای سرعت های پایین)

سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 10

و ...

جهت خرید آنتی ویروس اورجینال کامپیوتر می توانید به سایت فروشگاه آنتی ویروس آنتیما مراجعه نمایید.

www.Antima.ir

کانال تلگرامی سایت آنتیما : https://t.me/antimair

پیج اینستاگرام سایت آنتیما: https://www.instagram.com/antima.ir/

 



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
ویژگی های فرش 1000 شانه چیست؟

خیلی از افراد عادی نمی دانند که فرش 1000 شانه به چه فرشی گفته می شود. در این مطلب ما قصد داریم در مورد ویژگی های فرش 1000 شانه ماشینی توضیحات بیشتری بدهیم.

در حال حاضر با گران شدن قالی های دست بافت و طراحی های زیبا برای فرش های ماشینی ، مصرف کنندگان علاقه بیشتری برای خرید قالی های ماشینی از خود نشان می دهند و در این بین فرش 1000 شانه و 1200 شانه جزء فرش های محبوب و باکیفیت محسوب می شود. اما اصولا فرش 1000 شانه به چه فرشی گفته می شود و مثلا فرش 1000 شانه با 1200 شانه یا 700 شانه چه تفاوت هایی دارد؟

 

 شانه در فرش 1000 شانه

در کارخانه هایی که قالی ماشینی بافته می شود دستگاههایی وجود دارد که این دستگاهها قسمتی به نام شانه دارند و فرایند بافت به این شکل است که تار قالی از بین این شانه عبور می کند. در مفهوم تخصصی به تراکم عرضی قالی در قسمت گره هایی که بافته می شود، شانه می گویند و واحد شانه متر است.برای مثال فرش 1000 شانه 1000 گره در عرض دارد و بعد گره ها در یک پنجم و یا یک دهم در مترمربع قالی، محاسبه می شوند و با همین مقیاس شانه فرش تعیین می گردد. همین موضوع از تفاوت های اصلی قالی های 1000 شانه با 1200و یا 700 و 500 شانه محسوب می شود که البته تعداد شانه ارتباط مستقیم با کیفیت قالی دارد.

تراکم در فرش 1000 شانه چیست؟

به جزء شانه واژه دیگری هم در قالی های ماشینی زیاد گفته می شود و آن تراکم است. بنابر توضیحات بالا شانه به گره های عرضی گفته می شد که در قالی می بافند اما تراکم به گره هایی گفته می شود که در طول فرش و در هر یک متر مربع آن بافته می شود. در واقع هر چه تراکم یک قالی بیشتر باشد دوام و ماندگاری قالی هم بیشتر بوده و سفت تر و محکم تر به نظر می رسد. در مورد شانه هر چه شانه فرش بیشتر و بالاتر باشد ظاهر فرش ظریف تر و بافت آن ریزتر به نظر می رسد. قالی هایی که شانه بالاتری دارند به لحاظ ظاهری شباهت بیشتری با قالی های دستباف دارند.

انواع تراکم در قالی های ماشینی

همانطور که اشاره کردیم قالی ها در تراکم های متفاوتی بافته می شوند. مثلا قالی با تراکم 2550 و شانه 700 و یا فرش 1000 شانه و تراکم 3000 و یا فرش 1200 شانه با تراکم 3600 که البته این آخری بالاترین تراکم بافته شده در فرش ماشینی است. همه این اعداد به صورت مستقیم در ظرافت و لطافت و ریز بافت بودن قالی اثر مستقیم گذاشته و متعاقب آن روی قیمت محصول هم موثر خواهند بود.

 

فرش1000 شانه چه خصوصیاتی دارد؟

عموما فرش 1000شانه با تراکم 3000 بافته می شود و جنس نخ را در آن از پنبه و آکریلیک هیت ست می گیرند. همچنین فرش ماشینی 1000 شانه در دو دسته هشت رنگ و ده رنگ بافته شده و نسبت به فرش 700 شانه ریز بافت تر می باشد و برای همین با فرش دستباف شباهت زیادی دارد.
همه موارد و ویژگی های گفته شده در قیمت نهایی محصول اثر گذاشته و قاعدتا قالی های 1000 شانه قیمت بیشتری نسبت به 700 شانه یا 500 شانه دارند.



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
تعریف پروژه چیست ؟؟

بنا بر تعریف موسسه مدیریت پروژه، تلاش موقتی برای ایجاد یک محصول، خدمات یا نتیجه منحصر به فرد را به عنوان تعریفی از پروژه بیان می‌کند.

در واقع پروژه یک فعالیت مقطعی است که برایش نقطه شروع و پایان تعریف شده و با زمان و منابع خاصی محدود شده است. بر اساس همین تعریف، پروژه یک فعالیت ادامه دار نیست و کاملا منحصر به فرد است. اما شامل دسته ای از فعالیت‌ها می‌شود که برای دستیابی به هدف خاصی طراحی و اجرا می‌شود. بنابراین تیم یک پروژه می‌تواند از افرادی تشکیل شود که معمولا با هم کار نمی‌کنند، (و گاهاً از سازمان‌ها و مناطق جغرافیایی متفاوت هستند).

توسعه یک نرم افزار تجاری، ساخت یک ساختمان یا پل، تلاش امدادی پس از یک فاجعه طبیعی، گسترش فروش به یک بازار جغرافیایی جدید، همه و همه گونه‌هایی از پروژه هستند.

باید اشاره شود که مدیریت پروژه، استفاده از دانش، مهارت‌ها، ابزارها و تکنیک‌هایی است که بر فعالیت‌های پروژه تا حصول هدف نهایی نظارت دارد.

موسسه مدیریت پروژه، مراحل اجرای پروژه را به 5 دسته تقسیم می‌کند:

  1. - آغاز به کار
  2. - برنامه ریزی
  3. - اجرا
  4. - نظارت و کنترل
  5. - خاتمه

دانش مدیریت پروژه در ده حوزه ترسیم شده است:

  1. - ادغام
  2. - محدوده
  3. - زمان
  4. - هزینه
  5. - کیفیت
  6. - تدارکات
  7. - منابع انسانی
  8. - ارتباطات
  9. - مدیریت ریسک
  10. - مدیریت ذینفعان

قطعا موارد یاد شده مربوط به تمام زمینه های مدیریتی می‌شود. اما مدیریت پروژه تمرکز بخصوصی بر هدف، منابع و برنامه هر پروژه دارد. با رشد سریع مدیریت پروژه در جهان، اهمیت آن روز به روز بیش‌تر مشخص می‌شود. در حسابداری مبتنی بر پروژه می‌بایست علاوه بر حفظ نگرشی بر حساب‌های کل سازمان، حساب هر موجودیت را در هر پروژه، به طور خاص و تفکیک شده نگهداری و محاسبه کرد.

شما میتوانید برای آشنایی بیشتر به فروشگاه پروژه مراجعه کنید..



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 1 / 1399 | نظرات ()