نوشته شده توسط : علی

0 تا 100 انتخاب کت و شلوار اداری مردانه

 

همیشه طیف وسیعی از مردان به دنبال انتخاب کتوشلوار اداری مردانه با رعایت تمامی فاکتورهای کیفیت، قیمت، اصالت برند و پارچه و صدالبته مناسب محیط کار هستند.

اگر شما هم یکی از آن ها هستید احتمالاً به دنبال تحقیق در این زمینه بوده و سعی می‌کنید بهترین گزینه‌ در انتخاب کتوشلوار اداری مردانه را خریداری نمایید.

از نظر علم روان‌شناسی پوشش انسان یکی از مهم‌ترین عللی است که دیگران ترجیح می‌دهند با آن ها ارتباط برقرار کنند. به طور مثال اگر در محیط اداری از پوشش‌های رسمی استفاده کنید؛ هم انگیزه به کار در خودتان و هم اطرافیان چندبرابر می‌شود.

موضوع مهم دیگر در مورد چگونگی انتخاب چنین پوششی است و انتخاب کتوشلوار اداری مردانه باید با اصول خاصی انجام گردد. قطعاً هر رنگی را نمی‌توان انتخاب کرد. استفاده از کراوات و موارد این‌چنینی و ست‌کردن اکسسوری‌ها با البسه مردانه رسمی نیز، نیاز به‌دقت بسیار دارد و باید با وسواس و حساسیت خاصی انجام گردد.

نکات مهم در انتخاب کتوشلوار اداری مردانه

موضوع این است که در انتخاب کتوشلوار اداری مردانه، شما محدودیت‌های زیادی دارید و به‌هیچ‌عنوان صرفاً بر اساس سلیقه خودتان نمی‌توانید لباس‌ها را برگزینید. به طور مثال شما در انتخاب کتوشلوار اداری مردانه بهتر است تا حد ممکن به سراغ رنگ‌های غیر تیره و شاد نروید. زیرا محیط اداری و شرکت نیاز به انتخابی حرفه‌ای دارد. ابتدا در مورد لباس زیرین و پیراهن زیر کت صحبت خواهیم کرد.

کتوشلوارهای رنگی اداری

سعی کنید لباس‌هایی با ترکیب رنگ آبی آسمانی، سفید و خیلی کم‌رنگ و ساده به تن کنید. زیرا هم با تمامی کت‌وشلوارها، ست شده و هم ترکیب رنگ آن ها فرم کلی پوشش شما را بر هم نمی‌زند.

البته برخی از ادارات خصوصی و بانک‌ها نیز در این زمینه محدودیت‌هایی را اعمال می‌نمایند و شما پیش از هر چیزی بهتر است با قوانین آن ها در انتخاب رنگ و طرح آشنا شوید.

بایدها و نبایدهای کتوشلوار رسمی

موضوع بعدی مربوط به کت و شلوارهای طرح‌دار می‌باشد. معمولاً این انتخاب‌ها بدترین گزینه هستند و حتی نشان‌دهنده عدم دقت در انتخاب و به‌نوعی کم‌هوشی فرد برای تعیین یک استاندارد و خط‌مشی کلی است. به‌هرحال در بسیاری از ادارات خصوصی و سازمان‌ها شما می‌بایست بر اساس خواسته رئیس خود از کت‌وشلوار به همراه کراوات انتخاب کنید. اجازه دهید یک راهنمایی کلی در این زمینه به شما داشته باشیم.

عموماً رنگ‌های بنفش و قرمز تیره‌تر و با رنگ‌های پرتر می‌توانند توجه را جلب کنند. انتخاب این موارد به‌عنوان کراوات‌های اداری بهترین شاخصه‌ای است که یک کارمند و یا مدیر ارشد می‌تواند با آن ثبات و اقتدار خود را به رخ بکشد.

فراموش نکنید که کراوات شما باید مدلی با عرض بیشتر و طول کوتاه‌تر نسبت به سبک‌هایی که در مهمانی‌ها و مجالس استفاده می‌شود باشد.

بهترین رنگ کت و شلوارهای اداری مردانه

کت‌وشلوارها بر اساس رنگ‌بندی به چند دسته اداری، مهمانی، کلاسیک و... تقسیم می‌شوند و شما زمانی می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید که نیازسنجی‌های لازم را انجام دهید.

نخستین مورد مربوط به بودجه شما برای خرید کتوشلوار اداری مردانه است. قطعاً هرچقدر بیشتر هزینه کنید همان قدر آش می‌خورید. در مقابل ترکیب برخی از رنگ‌ها با پیراهن می‌تواند جذابیت شما را در یک محیط کاری دوچندان کند. یک پیشنهاد. بهتر است که برای خرید کت و شلوار تا جایی که می توانید به سراغ مدل های باکیفیت بروید.

رنگ مشکی

یکی از رنگ‌های محبوبی که احتمالاً همان اول و با تصور کتوشلوار اداری مردانه در ذهنتان به سراغ افکارتان می‌آید مشکی می‌باشد. مشکی رنگی بی‌دغدغه برای ست کردن با انواع پیراهن می باشد. شما می‌توانید رنگ مشکی را در بیشتر مواقع انتخاب کنید. اما اگر محیطی‌تان طوری است که ارتباط با مشتری در کسب و جذب او بسیار مؤثر است. به‌هیچ‌عنوان از این رنگ مداوم و پشت‌سرهم استفاده نفرمایید.

رنگ زغالی

رنگ بعدی زغالی است. ذغالی از طیف رنگ مشکی پیروی کرده و در بسیاری از موارد یک انتخاب عادی و با محافظه‌کاری هرچه‌تمام‌تر می‌باشد.

رنگ آبی و سورمهای

از جمله رنگ‌های دیگری که می‌توان به آن ها در انتخاب کتوشلوار اداری مردانه اشاره کرد رنگ  آبی و سورمه‌ای هستند.

کت‌و‌شلوار سورمه‌ای در استفاده از اکسسوری‌ها دست شما را باز می‌کند. در واقع تمرکز روی اکسسوری‌های شما مانند ساعت‌های رسمی با بند چرم و استیل می‌تواند یکی از خصوصیت این کت و شلوارهای اداری باشد.

کیفیت دوخت و پارچه کتوشلوار مردانه

موضوع بعدی کیفیت دوخت و پارچه کتوشلوار اداری مردانه است. هر چه پارچه باکیفیت‌تر، قابلیت شستشوی آن بالاتر و همین‌طور قیمتش نیز بالاتر خواهد بود. به‌هرحال پارچه‌ای باکیفیت می‌تواند سال‌ها شما را از خرید کت‌وشلوار حداقل در همان رنگ و طرح بی‌نیاز سازد.

بهتر است که پیش از هر چیزی و پس از انتخاب رنگ مورد نظرتان کیفیت دوخت و خیاطی کت‌وشلوار مد نظرتان را بررسی کنید.

یعنی برای انتخاب کتوشلوار اداری مردانه از سه فاکتور قیمت، طرح و رنگ و همین‌طور کیفیت دوخت عبور کنید. در نهایت شما دیگر محدودیتی نداشته و می‌توانید کت‌وشلوار را انتخاب نهایی خود بدانید.

راهنمای انتخاب کتوشلوار اداری شیک

پوشیدن یک کت‌وشلوار شیک، جذاب و باکیفیت در محیط اداری سبب بالارفتن اعتمادبه‌نفس شما خواهد شد. در نتیجه تصمیماتی که می‌گیرید هوشمندانه‌تر بوده و سبب می‌شود که با دقت بیشتری به انجام فعالیت‌های روزانه خود بپردازید.

اگر سایز خود را می دانید انتخاب یک کت و شلوار می تواند تبدیل به تصمیمی آسان شود. به هر حال انتخاب محصول از یک برند معتبر و با کیفیت بالا شخصیت و اعتماد بنفس شما را افزایش خواهد داد. بهتر است که کت و شلوار های اداری را با دقت و وسواس خاصی انتخاب کنید و حتما به سراغ برند های معتبر در این زمینه بروید.

کت و شلوار های غیراستاندارد و بی کیفیت ممکن است ظاهری جذاب داشته باشند. اما پس از چند بار استفاده و شستشو و بخصوص در مواردی که قصد پاک کردن لکه از روی لباس را دارید شما را با مشکلات جدی مواجه می سازند.

به طبع برند های متفرقه و بی کیفتی استاندارد های لازم را برای دوخت البسه لحاظ نمی کنند و سرمایه گذاری شما برای خرید یک کت و شلوار رسمی پوچ و بی اساس خواهد شد. کت و شلوار مردانه زاگرس پوش می تواند انتخابی ایده آل برای مشاغل و حضور در جلسات حساس کاری باشند. اگر یک مدیر، کارمند و یا صاحب کسب و کار و تجارت هستید. نخست ظاهر خود را بروز کنید.

انتخاب کتوشلوار اداری مردانه بر اساس استایل

به‌طورکلی توسط بزرگ‌ترین افراد در حوزه فشن و مد دو نسخه و سبک انتخاب سایز کتوشلوار اداری مردانه پیشنهاد می‌شود. که در ادامه این دو مورد را بررسی خواهیم کرد.

کت و شلوار تن خور راسته یا Slim fit

گزینه اول که ما خیلی روی آن اتفاق‌نظر داریم تن خور راسته می‌باشد. زیرا این مدل‌ها ظاهری مرتب‌تر داشته و از نظر شخصیت شناسی هم به شما و هم به شخصی که با شما برخورد خواهد داشت آرامش خاطر بیشتری می‌دهد. این کت و شلوار ها برش های خیاطی نزدیک به فرم و بدن فرد داشته و نسبت به دیگر مدل ها در بخش های بازو و کمر و قفسه سینه تنگ تر هستند. به طور کلی و به زبان عامیانه بهتر روی تن می نشینند.

کت و شلوار تن خور معمولی یا Regular Fit

در برابر موردی که در بالا به آن اشاره شد، تن خورهای دوخت آزاد، حالتی معمولی و راحت‌تر دارند.

این کت‌وشلوارها در دسته‌بندی سایز، مناسب کسانی هستند که علاقه‌مند به پوشیدن مدل‌های تنگ نیستند و ترجیح می‌دهند در هنگام استفاده از کت‌وشلوار آزادی عمل بیشتر و انعطاف بالاتری داشته باشند. نام دیگر این مدل‌ها قواره بزرگ نیز می‌باشد که این‌گونه اصطلاحات در بین فروشندگان کت‌وشلوار رایج است.

سخن آخر ...

برندهای مختلف کت و شلوار در دنیا مانند  Burberry و Brioni وGucci و همچنین برند های ایرانی خوشنام مانند زاگرس پوش انتخاب های بسیار هوشمندانه برای افراد در کشور های مختلف هستند جهت یک استایل مناسب و بسیار عالی.

منبع:
https://bit.ly/3dTttIm

https://www.fasleqtesad.com/Fa/News/718357/



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

شرکت اطلس موج آبتین  


شرکت اطلس موج آبتین با هدف توسعه سلامت و بروزرسانی سیستم های تصفیه آب استخر های شنا و مجموعه های آبی ، تفریحی و درمانی خدمات مشاوره ، طراحی و فروش را مطابق استاندارد های روز جهانی ارائه می دهد؛در این راستا شرکت تلاش نموده است تا با ارائه تجهیزات مدرن و مرتبط با این صنعت موجب رضایت کارفرمایان محترم را فراهم آورد.

شرکت اطلس موج آبتین تا کنون توانسته است نمایندگی رسمی واردات وفروش لوله و اتصالات upvc ،شیرآلات و تجهیزات تصفیه آب شرکت پیمتاش و اطلس پول ترکیه و نمایندگی انحصاری فروش کمپانی داراکار اصفهان را اخذ کرده و در این حوزه خدمات رسانی نماید.

در

باره اطلس موج

شرکت اطلس موج آبتین با پشتوانه دانش فنی و سالها تجربه در زمینه سیستم های تصفیه استخرهای شنا و با هدف فراهم کردن تجربه ای متفاوت از استخر در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد و در این راستا تا به امروز توانسته پروژه های متعددی در حوزه استخر های شنا و تامین تجهیزات نوین تصفیه آب انجام دهد.

 

ارتباط با ما

  • شماره تماس : ۰۲۱۸۶۰۸۲۴۰۸
  • شماره فکس : ۰۲۱۸۶۰۸۲۴۰۸
  • شماره همراه : ۰۹۹۰۱۸۱۸۹۳۷ - ۰۹۹۰۱۸۱۸۹۳۶
  • آدرس : تهران،بلوار آفریقا،کوچه بابک مرکزی،پلاک ۱۰،واحد۱۱

 

منبع : https://atlasmouj.com/



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

طینوش بهرامی، دانش آموخته ی هنرستان موسیقی، دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کالج گلداسمیت دانشگاه لندن در رشته ی موسیی و اتنوموزیکولوژی است. او نواختن تار را با استاد حبیب الله صالحی آغاز نمود و آنرا نزد استاد هوشنگ ظریف، رضا وهدانی و حسین علیزاده ادامه داد.

وی نواختن سه تار را تحت راهنمایی های اساتید جلال ذوالفنون و دکتر داریوش صفوت آموخت و مطالعات ردیفی را نزد مجید کیانی به اتمام رساند.

طینوش بهرامی در سال ۱۳۶۹ یکی از اعضای گروه سه تار نوازان حسین علیزاده بود و در همان سال به همراه این گروه در اجرای همیاری برای زلزفه زدگان گیلان و زنجان حسین علیزاده را همراهی نمود.

همچنین در سال ۱۳۷۸ با گروع عارف به سرپرستی پزویز مشکاتیان همکاری داشت. این اجرا به نام کنسرت همایون منتشر شده است.

بهرامی مدرس ردیف و ساز تار هنرستان موسیقی و دانشگاه سوره بوده و با مدرسه شرق شناسی دانشگاه لندن همکاری آموزشی داشته است. 

وی همچنین به چندین موسسه آموزشی نیز همکاری دارد.

همچنین به شما پیشنهاد میکنم " پکیج آموزش سه تار استاد طینوش بهرامی " را از دست ندهید

سال ها تدریس و تحقیق و تفحص در حوزه موسیقی ایرانی و شرکت در سمینارهای و سخنرانی ها در داخل و خارج از ایران و همچنین بازنویسی ردیف موسی و معروفی برای ساز یه تار، ترجمه چندین مقاله از زبان انگلیسی به فارسی و اجراهای متعدد در ایران و خارج از ایران از فعالیت های دیگر اوست.

از وی همچنین چندین مصاحبه در نشریات داخلی و رادیوها و تلویزیون های داخل و خارج از کشور پخش و منتشر شده است.

تمرکز وی در حال حاضر تدوین مبانی و اصول اجرای موسیقی ایرانی است که حاصل یافته ها و تجربیات سی ساله ی او در زمینه ی اجرا و تدریس و تبیین موسیقی ایرانی و ردیف موسیقی دستگاهی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

هسته اصلی سایت 20 پیمنت از سال 1390 تحت عنوان ارزان سفر فعالیت داشته است. این گروه ابتدا خدمات خود را تحت عنوان خدمات پرداخت ارزی با گروه هدف مسافران خارجی شروع کرد. پس از آن با توجه به درخواستهای بازار اقدام به انجام پرداخت های دانشجویی جهت ثبت نام در آزمون های بین المللی و پرداخت حواله های دانشجویی ادامه داد. در ادامه با توجه به ظرفیت های موجود خرید کالا از سایتهای خارجی را نیز به دایره خدمات خود اضافه کرد.

با توجه به تحقیقات انجام شده متوجه کمبود های سایت خود شده و اقدام به راه اندازی سایتی جدید با امکانات به روز کردیم. حاصل این اقدام سایت حاضر است که سعی شده تا معایب سایت قبلی برطرف شده و مزایای آن حفظ شود.

گروه 20 پیمنت سعی دارد با ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب رضایت مشتریان خود را جلب کرده و هر روز خدمات بهتری ارائه دهد.

لیستی از خدمات قابل ارائه توسط گروه 20 پیمنت در ادامه آورده شده است:

- خدمات پرداخت ارزی مسافرتی :

  • خرید بلیط هواپیمای خارجی
  • رزرو و پرداخت هزینه هتل خارجی
  • خرید بلیط اتوبوس و قطارهای خارجی
  • پرداخت هزینه مکانهای تفریحی
  • تهیه بلیط کنسرت های خارجی

پرداخت ارزی : https://www.20payment.com



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

ضرر در کمین است; اگر علم ارز دیجیتال نداشته باشید

امروزه در دنیایی زندگی میکنیم که کسب و کارهای آنلاین درآمدهای بسیار بیشتری نسبت به کسب و کارهای سنتی دارند و استقبال عموم مردم به جهت سادگی، سرعت و هزینهی کمتر به این نوع کسب و کارها بسیار بیشتر است. دیگر خبری از گذشته نیست که برای یک خرید اینترنتی ساده مجبور بودیم چندین ساعت با خانوادهی خود صحبت کنیم و اعتماد آنها را به کسبوکارهای دیجیتال جلب کنیم.

در راستای همین انقلاب دیجیتال در کشورمان دیگر نوبت به این رسیده است که بلاک چین و ارزهای دیجیتال را هم باور کرده و قبول کنیم که این فناوری بخشی از آینده‌ بازارهای مالی خواهد بود. دوره آموزش ارزهای دیجیتال نعیم حشم بان شما را با این دنیای جدید آشنا میکند.

بیت کوین یک نوع پول دیجیتال است که در واقع یک سری ردیف های معاملاتی ثبت شده در دفتر کل بلاکچین است. همانطور که ما پولمان را تبدیل به کالا یا ارز یا طلا میکنیم و آن ها ارزش دارند، می توانیم پول خود را تبدیل به بیت کوین کنیم و از آن برای خرید کالا یا هر چیزی که در ازای بیت کوین به ما پرداخت کنند از آن استفاده کنیم.

همچنین با استفاده از بیت کوین که یک نوع پول دیجیتال است ما میتوانیم برای هر شخصی در هر کجای جهان و فقط با استفاده از یک گوشی موبایل یا تبلت یا کامپیوتر و لپ تاپ آن را ارسال کنیم و آن شخص هم اگر لازم دانست بیت کوین خود را به ارز رایج محل زندگی خود تغییر دهد.

خرید و فروش بیت کوین به چند روش امکان پذیر است:

  • خرید یا فروش به شخص به صورت مستقیم مثلا من بیت کوینم را به شما میفروشم و از شما در ازایش پول رایج مکان زندگی خود را می گیرم

 ۲- خرید از صرافی ها که به صورت آنلاین رواج پیدا کرده اند. مثل خرید از صرافی بایننس راه و روش های مختلفی برای خرید بیت کوین یا ارز دیجیتال وجود دارد که در اینجا به همین اکتفا میکنیم چون عموم مردم از همین روش ها استفاده می کنند. 

بلاک چین و رمزارزها برای تغییر قوانین مرسوم آمدهاند و بسیاری از کارشناسان، انقلاب چهارم جهان را انقلاب بلاک چین میدانند. انقلابی که امید داریم خیلی زودتر از فناوریهای قبلی مورد استقبال عموم قرار بگیرد.

 

ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها مثل بیت کوین، اتریوم و سایز آلت کوین ها یکی از محصولات بلاک چین هستند که برای جایگزینی سیستمهای پولی و مالی با شفافیت و امنیت بسیار بالا متولد شده اند. فعالین حوزهی ارزهای دیجیتال، طی سالهای گذشته سودهای چندهزار درصدی از این بازار گرفتهاند و سرمایههای خود را چندصد برابر رشد دادهاند.

در بازار این رمزارزها روشهای بسیار زیادی برای کسب درآمد مثل ترید یا خریدوفروش، ماینینگ یا استخراج رمزارز و غیره وجود دارد که با شرکت در این دوره و کسب تخصص در هرکدام از این روشها شما میتوانید آیندهی مالی خود را تامین کنید.

کسب درآمد از طریق بازی

یکی از بهترین روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بازی است. همانطور که میدانیم صنعبت بازی بساز پردرآمد است. به شکلی که برای مثال به نفر اول برخی بازی ها تا مبلغ 40 میلیون دلار پرداخت انجام میگردد.

خوب است اگر بهترین بازی های ارز دیجیتال را بشناسید و به خوبی روی آن ها سرمایه گذاری کنید تا بتوانید به درآمد بسیار خوبی برسید و حتی از طریق آن ها ثروتمند گردید

 

آموزش ارز دیجیتال و رمز ارز امروزه بحث بسیار داغ شده است و بسیاری از افراد با استفاده از رمز ارز ها به درآمد رسیده اند. در این مطلب می خواهیم به صورت کامل با ارز های دیجیتال آشنا شویم و به صورت مقدماتی به آموزش ارز دیجیتال بپردازیم.

شرکت در بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال

در اینجا تنها بخش اندکی از دنیای کریپتوکارنسیها آشنا شدید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نکات طلایی بهتر است که در یک دوره معتبر شرکت کنید. دورهای که مسیر را برای یادگیری و شناخت همه نکات مهم برای سرمایهگذاری هموار میکند. بهتر است با قدمهای محکم وارد این حوزه شوید و هر آنچه را که به پیشرفت شما در این حوزه کمک میکند، آموزش ببینید.

 در دوره آموزش ارز دیجیتال با همه این نکات آشنا میشوید. در پایان این شما هستید که تصمیم میگیرید به عنوان مشاور ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنید یا اینکه سرمایهگذار در بازار ارز شناخته شوید.

اما چرا باید در مورد ارز دیجیتال آموزش دید ؟

من نعیم حشم بان،همانطور که در بالا اشاره کردم این صنعت پر سود و در عین حال پر ریسک است. برای مثال در حالی که دارم این مقاله را در سایت بارگذاری میکنم حدود ۱۱ هزار رمز ارز در دنیا ساخته شده است و مردم می توانند در آن ها سرمایه گذاری کنند.

 

 حال آنکه حداقل فقط ۲۰۰ ارز دیجیتال واقعا کاربردی هستند که مانند ۲۰۰ استارتاپ عمل می کنند و از این ۲۰۰ رمز ارز و استارتاپ قطعا برخی از آن ها با شکست مواجه می شوند. برای اینکه بدانیم بر روی کدام پروژه سرمایه گذاری کنیم باید آموزش ارز دیجیتال ببینیم. همانطور که میدانیم تمام ارزهای دیجیتال به نوعی دارای یک پروژه در پشت پرده خود هستند که این پروژه ها در اصل، برای بهبود اوضاع این صنعت انقلابی هستند.

 باید ارز دیجیتال را آموزش ببینیم تا بدانیم کدام یک از این پروژه ها یا رمزارزها واقعا به نقطه اوج خود می رسند و کدام ها صرفا یک نوع کلاهبرداری هستند برای خالی کردن جیب مردمی که هیچ آموزشی ندیده اند.

آموزش ارز دیجیتال به عنوان فوندانسیون این صنعت به کار می رود. قول میدهم اگر آموزش نبینید در این راه متحمل ضررهای سنگینی می شوید. سردرگم خواهید شد و بعد از اینکه ضرر دادید چشم بسته به هر آموزنده ای و هر آموزش ارز دیجیتالی چنگ خواهید زد غافل از اینکه هر شخصی استراتژی خاص خودش را به شما میقبولاند و باز هم قول میدهم که با این آموزش ها کار به هیچ جایی نخواهید برد.

سوال مهم این است که چرا ؟

چون ضرر داده اید و برای جبران ضرر ( مانند قمار ) دنبال برگرداندن ضرر خود در کمترین زمان ممکن خواهید بود اما باید بدانید که در ارز دیجیتال هیچ راه میانبری وجود ندارد و اگر هم راه میانبری باشد قطعا نوعی قمار است.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مرکز میکروبلیدینگ ابرو و آرایش دائم مهریماه یکی از بهترین و مجهزترین مراکز رفع نواقص ابرو و ترمیم ابرو و هاشور ابرو در تهران بوده که مدیریت آن سرکار خانم مهریماه نجفی دارای مدرک تخصصی از سازمان فنی و حرفه ای کشور و دارای مدرک بین المللی PMU و عضو آکادمی فیبروز است. میکروبلیدینگ ابرو به عنوان یکی از بهترین روش های شبیه سازی موی ابرو به صورت کرکی مویی و ترمیم ابروهای کم پشت و آسیب دیده شناخته شده است.

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

برای هاشور ابرو روش های مختلفی وجود دارد که از جمله به میکروبلیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن ابرو می توان اشاره نمود که البته این روش ها با یکدیگر تفاوت هایی دارند. ما در این قسمت به توضیح میکروبلیدینگ ابرو خواهیم پرداخت.

هاشور ابرو با این روش (میکروبلیدینگ) مدرن که یکی از جدیدترین و طبیعی ترین متدهای روز دنیاست که توسط رنگدانه های ریز مولوکول خاص و استاندارد و با سوزن های استاندارد یکبار مصرف و کاملا استریل به صورت خراش هایی در لایه سطحی پوست انجام می شود.

در مرکز مهریماه ما از مرغوبترین و معتبرترین برندها که کاملا اورگانیک و بدون سرب و تقویت کننده مو ابرو بوده برای میکروبلیدینگ ابرو و هاشور ابرو استفاده می نماییم.

در کنار این روش، استفاده از تاتو خط چشم نیز می تواند به زیبایی بیشتر چشم ها در هر زمان و شرایطی کمک کند.

منبع : https://mehrimahbeauty.com/%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c%d9%86%da%af-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d9%88/



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آشنایی با سایت بازارنامه

بازارنامه یک وب سایت در حوزه خدمات کسب و کارهای ایران است پیشنهاد می کنیم در ادامه مسیر با ما همراه باشید..!



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که در ژانویه 2009 ایجاد شد. این ارز از ایده هایی پیروی می کندتوسط ساتوشی ناکاموتو مرموز و با نام مستعار بیان شده است.

هویت فرد یا افرادی که این فناوری را ایجاد کرده اند هنوز یک راز باقی مانده است. بیت کوین نسبت به مکانیزم های پرداخت آنلاین سنتی نوید کارمزد تراکنش های کمتری را می دهد و برخلاف ارزهای دولتی، توسط یک مرجع غیرمتمرکز اداره می شود.

بیت کوین به عنوان یک نوع ارز دیجیتال شناخته می شود زیرا از رمزنگاری برای حفظ امنیت آن استفاده می کند. هیچ بیت کوین فیزیکی وجود ندارد، فقط موجودی در یک دفتر کل نگهداری می شود که همه به آن دسترسی شفاف دارند (اگرچه هر رکورد رمزگذاری شده است).

تمام تراکنش‌های بیت‌کوین توسط حجم عظیمی از قدرت محاسباتی از طریق فرآیندی به نام «ماینینگ» تأیید می‌شوند. بیت کوین توسط هیچ بانک یا دولتی صادر یا پشتیبانی نمی شود، بیت کوین به عنوان یک کالا ارزشمند نیست.

علیرغم اینکه بیت کوین در اکثر نقاط جهان قانونی ندارد، بسیار محبوب است و باعث راه اندازی صدها ارز دیجیتال دیگر شده است که در مجموع به آنها آلت کوین گفته می شود. بیت کوین معمولاً هنگام معامله به صورت اختصاری BTC خوانده می شود.

منبع : https://kavoshelectronic.com/



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

قطع عضو

 

قطع عضو عبارت است از برداشتن قسمتی از بدن مانند دست یا پا با جراحی.

 

اگر شما، یکی از دوستان یا یکی از اعضای خانواده تان، اخیراً دچار قطع عضو شده اید یا قصد دارید که قطع عضو شوید، این موضوع ممکن است مفید باشد.

 

 

 

چرا ممکن است به قطع عضو نیاز باشد؟

در موارد زیر ممکن است نیاز به قطع عضو باشد:

 

شما یک عفونت شدید در اندام خود دارید

اندام شما تحت تأثیر قانقاریا قرار گرفته است (اغلب در نتیجه بیماری شریانی محیطی)

آسیب جدی به اندام شما وارد شده است، مانند له شدن یا انفجار

اندام شما تغییر شکل داده است و حرکت و عملکرد محدودی دارد

ارزیابی قبل از جراحی

مگر اینکه نیاز به قطع عضو اورژانسی داشته باشید، قبل از جراحی برای شناسایی مناسب ترین نوع قطع عضو و هر عاملی که ممکن است بر توانبخشی شما تأثیر بگذارد، به طور کامل مورد ارزیابی قرار می گیرید.

 

https://www.nhs.uk/conditions/amputation/

 

 

این ارزیابی احتمالاً شامل یک معاینه پزشکی کامل برای بررسی وضعیت جسمانی شما، مانند وضعیت تغذیه، عملکرد روده و مثانه، سیستم قلبی عروقی (قلب، خون و عروق خونی) و سیستم تنفسی (ریه‌ها و مجاری هوایی) می‌شود.

 

پزشک همچنین وضعیت و عملکرد اندام سالم شما را بررسی خواهد کرد. برداشتن یک اندام می تواند فشار اضافی بر اندام باقی مانده وارد کند، بنابراین مراقبت از اندام سالم بسیار مهم است.

 

همچنین ممکن است شامل یک ارزیابی روانشناختی برای تعیین اینکه چقدر با تأثیرات روانی و عاطفی قطع عضو کنار می آیید و اینکه آیا به حمایت بیشتری نیاز دارید یا خیر باشد.

 

ممکن است یک ارزیابی از محیط خانه، محل کار و اجتماعی شما انجام شود تا بررسی شود که آیا نیاز به ایجاد تغییراتی برای کمک به شما برای مقابله دارد یا خیر.

 

شما همچنین به یک فیزیوتراپیست معرفی خواهید شد که در مراقبت های بعد از عمل شما مشارکت خواهد داشت. یک متخصص پروتز (متخصص اندام مصنوعی) در مورد نوع و عملکرد اندام مصنوعی یا سایر وسایل موجود به شما مشاوره می دهد.

 

اگر در حال انجام یک قطع عضو برنامه ریزی شده هستید، ممکن است صحبت با فردی که نوع مشابهی از آمپوتاسیون داشته است برایتان آرامش بخش باشد. یکی از اعضای تیم مراقبت شما ممکن است بتواند این کار را ترتیب دهد.

 

نحوه انجام قطع عضو

قطع عضو را می توان تحت بیهوشی عمومی (در جایی که بیهوش هستید) یا با استفاده از بی حسی اپیدورال یا بی حسی نخاعی (هر دو نیمه پایینی بدن را بی حس می کند) انجام داد. انتخاب داروی بی حسی می تواند به این بستگی داشته باشد که کدام قسمت از بدن شما قطع می شود.

 

اکثر قطع عضوها شامل برداشتن بخشی از اندام به جای کل اندام است.

 

https://nilsar.com/i-19908/%D8%A7%D9%82%D8%AF%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D9%85%D9%84-%D9%82%D8%B7%D8%B9-%D9%BE%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%AA%DB%8C

 

 

هنگامی که قسمتی از اندام قطع شد، می توان از تکنیک های اضافی برای کمک به بهبود عملکرد قسمت باقی مانده اندام و کاهش خطر عوارض استفاده کرد.

 

اینها شامل کوتاه کردن و صاف کردن استخوان در بخش باقیمانده اندام است تا با مقدار کافی بافت نرم و ماهیچه پوشانده شود. سپس جراح عضله را به استخوان‌ها بخیه می‌زند تا به تقویت بخش باقی‌مانده کمک کند (تکنیکی به نام میودزیس).

 

پس از قطع عضو، زخم شما با بخیه یا منگنه های جراحی بسته می شود. با بانداژ پوشانده می شود و ممکن است یک لوله زیر پوست شما قرار داده شود تا مایع اضافی تخلیه شود. بانداژ معمولاً باید برای چند روز در جای خود بماند تا خطر عفونت کاهش یابد.

 

بهبودی پس از قطع عضو

پس از جراحی، معمولاً در چند روز اول تا زمانی که در بخش بهبود می‌یابید، اکسیژن از طریق ماسک و مایعات از طریق قطره‌ای به شما داده می‌شود.

 

یک لوله کوچک انعطاف پذیر (کاتتر ادراری)) ممکن است در حین جراحی برای تخلیه ادرار در مثانه شما قرار داده شود. این بدان معناست که در چند روز اول پس از جراحی نیازی به بلند شدن از رختخواب برای رفتن به توالت نخواهید داشت. ممکن است به شما یک کمد یا روتختی داده شود تا بتوانید بدون نیاز به بلند شدن برای استفاده از توالت، مدفوع کنید.

 

محل عمل ممکن است دردناک باشد، بنابراین در صورت نیاز به شما مسکن داده می شود. اگر مسکن‌ها مؤثر نیستند، به یکی از اعضای تیم مراقبت خود بگویید، زیرا ممکن است به دوز بیشتر یا مسکن قوی‌تری نیاز داشته باشید. ممکن است از یک لوله کوچک برای رساندن بی حس کننده موضعی به اعصاب استامپ استفاده شود تا به کاهش درد کمک کند.

 

فیزیوتراپیست شما تمریناتی را به شما آموزش می دهد که به جلوگیری از لخته شدن خون و بهبود جریان خون شما در دوران نقاهت در بیمارستان کمک می کند.

 

لباس های فشرده سازی

پس از جراحی متوجه تورم (ادم) استامپ خواهید شد. این طبیعی است و ممکن است پس از ترخیص ادامه یابد.

 

استفاده از لباس فشرده به تورم و شکل کنده کمک می کند. همچنین ممکن است درد فانتوم را کاهش دهد (دردی که به نظر می رسد از اندام از دست رفته شما می آید) و به حمایت از اندام کمک کند.

 

هنگامی که زخم شما بهبود یافت، لباس فشرده سازی به شما تعبیه می شود. باید هر روز پوشیده شود، اما قبل از خواب آن را بردارید. حداقل باید 2 لباس به شما داده شود که باید به طور مرتب شسته شوند.

 

توانبخشی

توانبخشی فیزیکی بخش مهمی از روند بهبودی است. این می تواند یک فرآیند طولانی، دشوار و خسته کننده باشد، اما مهم است که پشتکار داشته باشید. پس از توانبخشی، ممکن است بتوانید به کار و سایر فعالیت ها بازگردید.

 

برنامه توانبخشی شما متناسب با نیازهای فردی شما خواهد بود و هدف آن این است که به شما اجازه دهد تا حد امکان فعالیت های عادی خود را انجام دهید.

 

شما از نزدیک کار خواهید کرد



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از با کیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌های لیزر مو زائد شرکت طاهرتاج مادر در بازار است. طول‌موج قوی دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 از طریق دو هندپیس 4Q با سایزهای مختلف به قسمت‌های مختلف بدن تابانده شده و برای تمام تایپ‌های رنگ پوست مناسب است. تیتانیوم 2021 به دلیل داشتن دو هندپیس مختلف دسترسی به موهای زائد در قسمت‌های مختلف بدن را آسان کرده است.

دستگاه لیزر تیتانیوم با دارا بودن شعاع لکه (اسپات سایز) چهار سانتی‌متری، در هر شات محدوده بزرگی را تحت تاثیر قرار داده و باعث تسریع مدت زمان در هر جلسه می‌شود.

درمان موهای زائد با دستگاه لیزر مو سوپرانو تیتانیوم کاملاً ایمن است. به دلیل وجود تکنولوژی منحصربه‌فرد In-Motion در دستگاه تیتانیوم، ریسک بروز هایپرپیگمنتیشن بسیار کم شده است. ازآنجایی‌که روند درمان و تنظیمات دستگاه با توجه به وضعیت بالینی بیمار ازجمله رنگ پوست و مو وی مشخص می‌شود ایمنی و تأثیرگذاری درمان بسیار بالا بوده و ریسک و خطرات احتمالی به حداقل ممکن کاهش می‌یابد.

درمان اغلب طی 6 تا 8 جلسه نتایج رضایت بخشی را برای تایپ‌های پوستی مختلف ایجاد می‌کند. همچنین باوجود فناوری لیزر SHR در این دستگاه و تأثیر روی ملانین موجود در پوست، ارائه درمان برای پوست‌های برنزه و در فصول مختلف سال امکان‌پذیر شده است.

بررسی دستگاه لیزر تیتانیوم : https://diodealex.ir/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%aa%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%88%d9%85/



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 9 / 1400 | نظرات ()