نوشته شده توسط : علی

مبل تخت خواب شو چیست؟ بعضی‌ها بر این باورند که "وسایل چندکاره معمولا کیفیت کمتری نسبت به وسایل تک‌کاره دارند و هر وسیله‌ای باید کاربری خودش را داشته باشد". اگر شما هم به فکر خرید یکی از این وسایل چندکاره مثل انتخاب مبلمان تخت خواب شو یک نفره یا 2 نفره باشید، احتمالا با این طرز تفکر در میان اطرافیان‌تان و به خصوص بین قدیمی‌ترها رو به رو شده‌اید. نظر خودتان چیست؟ آیا شما نیز برای خرید مبل تخت خواب شو تردید دارید؟ یا از خودتان می‌پرسید که کیفیت و دوام مبل تختخواب شو 1 نفره و 2 نفره چگونه است؟ اگر شما هم در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکل کوچک بودن فضای خانه و نوع چیدمان وسایل منزل‌تان هستید، با این مقاله از چیدانه همراه ما باشید تا با همراهی شرکت تولیدی مبلمان مدرن و تختخوابشو سیب به شما بگوییم که چرا انتخاب مبلمان تخت خواب شو، یک راهکار معجزه‌گر برای شماست و چگونه می‌توانید با اطمینان کامل بهترین انتخاب را داشته باشید.

 


آیا مبلمان تخت خواب شو زود خراب می‌شود؟

باید یه شما بگوییم که این مسئله صد در صد به کیفیت و مرغوبیت جنس محصولی که می‌خرید بستگی دارد. آنچه مسلم است مبلمان تخت خواب شو در واقع برای‌تان حکم یک دست مبلی را دارد که قرار است مثلا به جای 3 سال به اندازه 5 سال کار کند. چرا؟ چون در طول شبانه‌روز هم برای نشستن و هم برای خوابیدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین مقاومت و دوام این نوع محصول از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اجازه دهید تا در ادامه یک مثال ساده بزنیم:

 

 قبل از اینکه ادامه مطلب را بخوانید به شما پیشنهاد میکنیم برای خرید مبل تخت خواب شو یک نفره به سایت http://bit.do/sofabed-one مراجعه کنید.

 


اسفنج و فوم سرد از جمله متریال‌های مورد استفاده در ساخت مبلمان تخت خواب شو هستند. متخصصین مبلمان تخت خواب شو سیب می‌گویند که عمر مفید فوم سرد بیش از دو برابر عمر اسفنج ۳۰ کیلویی می‌باشد، آن‌ها می‌گویند که عمر اسفنج درجه یک مصرفی در محصولات این تولیدی چیزی در حدود ۳ تا ۴ سال در نظر گرفته شده است در صورتی که عمر مفید فوم سرد مابین ۸ تا ۱۰ سال می‌باشد.

 

 


حالا تصور کنید شما تصمیم بگیرید که به دلیل قیمت مناسب‌تر اسفنج، مبلمان تختخواب شو ارزان تر را به همراه ست مبلمان منزل‌تان بخرید. با یک دو دو تا چهارتای ساده متوجه خواهید شد که چون از مبلمان تختخواب شو در مدت زمان بیشتری نسبت به مبلمان منزلتان استفاده می‌کنید، پس ضروری است که به سراغ محصولی با کیفیت و دوام بیشتر بروید.

 

 


جالب است بدانید که اغلب مدل‌های تختخواب شو این شرکت به گونه‌ای طراحی شده که برای استفاده از تخت و مبل، اسفنج‌های جداگانه‌ای کار شده است و این امر تاثیر چشمگیری در افزایش عمر اسفنج و در نتیجه طول عمر مبلمان تختخواب شو دارد.

 

 


 

آیا می‌دانید که تولیدی مبلمان تختخوابشو مدرن سیب اولین تولیدکننده و طراح مکانیزم‌های موجود در بازار در زمینه مبلمان تخت خواب شو در ایران است؟ این شرکت همچنین اولین تولیدی مبلمان تخت خواب شو در ایران است که تمام تولیداتش در اداره ثبت صنعتی به ثبت رسیده است.

 

 


چه کسانی از مبلمان تخت خواب شو استفاده می‌کنند؟

بعضی از خانواده‌هایی که در خانه‌های کوچک تک خواب زندگی می‌کنند و نشیمن منزل‌شان کوچک است اغلب گله می‌کنند که اگر برای چند روز مهمان داشته باشند، دیگر جایی برای استراحت و خوابیدن مهمان‌ها ندارند. آیا شما هم از جمله افرادی هستید که این مشکل را دارید؟ پس فکر کنید که چه خوب می‌شد اگر مبلمان منزلتان تخت خواب هم بودند!



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

لوازم جانبی گوشی موبایل

لوازم جانبی موبایل دارای انواع مختلفی است که هر یک نقش خاصی را به عهده دارند تمامی افرادی که تلفن همراه استفاده می‌کنند باید با لوازم جانبی گوشی آشنا باشد. یکی از مواردی که همه ما با آن به صورت روزمره سروکار داریم تلفن همراه می‌باشد بنابراین همواره باید بدانیم که ضروری‌ترین لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند چه وسایلی می‌باشند و چه کاربردی دارند و این که چقدر می‌توانند به استفاده بهتر شما از گوشی تلفن همراهتان کمک کنند. بعضی از آن‌ها ضروری بوده و وجودشان در کنار یک موبایل لازم است، و برخی نیز ضروری نیستند اما بنا به احتیاج و سلیقه می‌توان آن‌ها را تهیه کرد. با توجه به تعدد و تنوع لوازم جانبی موبایل ، لزوم راهنمای خرید لوازم جانبی گوشی ، بیش از پیش احساس می‌شود. بازار لوازم و اکسسوری‌های گوشی از بازار خود گوشی‌ها نیز متنوع‌تر است که با توجه به پیشرفت روزمره‌ی تکنولوژی، تعداد لوازم جانبی گوشی موبایل با گذشت زمان افزایش می‌یابد که بعضی از این لوازم عبارتند از : کارت حافظه، کابل شارژ، کابل تبدیل، انواع هندزفری و هدست، پاوربانک، مونوپاد، شارژر وایرلس، قاب محافظ، برچسب محافظ صفحه نمایش. در ادامه می‌خواهیم لوازم جانبی موبایل را به شما معرفی کنیم تا به بهترین نحو از امکانات گوشی موبایل خود استفاده نموده، همچنین مراقبت لازم را از گوشی‌تان انجام دهید.

گلس یا محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل

اولین و مهم‌ترین لوازم جانبی موبایل گلس می‌باشد. گوشی‌های مدرن از صفحه نمایش Corning Gorilla Glass استفاده می‌کنند. گوریلا گلس مقاومت بسیار زیادی دارد. می‌تواند جلو خط و خراش را بگیرد و در برابر ضربه هم مقاوم است. اما هیچ تضمینی وجود ندارد که اگر گوشی از دست‌تان بیفتد یا به یک جسم نوک‌تیز برخورد کند حتما و حتما سالم می‌ماند. در ضمن گوریلا گلس کاملا ضدخش نیست و در گذر زمان کم کم خط و خش‌هایی روی صفحه ظاهر می‌شوند. برای این که نگرانی‌تان را بابت صفحه نمایش گوشی برطرف کنید نصب گلس بهترین و راحت‌ترین کار است. قیمت گلس موبایل هم در مقایسه با قیمت تعمیر و تعویض صفحه نمایش به مراتب کمتر است. گلس یک محافظ صفحه نازک و شفاف است. روی صفحه نمایش می‌چسبد و به عنوان یک پوشش جلو ضربات، خط و خراش و فشار را می‌گیرد. وضوح بالایی دارد و اگر ضخامت آن کم باشد عملا احساس نمی‌کنید که روی صفحه نمایش گوشی گلس نصب کرده‌‌اید. با این حال موارد دیگری از جمله ضد ضربه کردن صفحه‌ی نمایش گوشی و یا حتی مات کردن آن برای منعکس نکردن نور خوشید هم از دلایلی است که ما را به خرید یک محافظ صفحه‌ی نمایش ترغیب می‌کند. انواع مختلف گلس وجود دارند که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خودشان را دارند شامل نوع مات، نوع براق ، نوع TPU، نوع پرایوسی ، نوع فول کاور ، نوع 2d , 3d، نوع UV، نوع PET و نوع Nano Liquid می‌باشد.


قاب یا کاور گوشی موبایل

قاب یا کاور گوشی وسیله ایست که بر روی گوشی موبایل شما نصب می‌شود و باعث افزایش ایمنی و زیبا‌تر شدن گوشی شما می‌شود. این قاب‌ها را از جنس‌های متفاوتی می‌سازند که از انواع پرکاربرد آن برای تولید کاور موبایل عبارتند از: پلاستیک، سیلیکون، فبیر کربن، چوب، چرم و فلز، قاب پارچه‌‌ای ، ژله ای، قاب گوشی آکواریومی و …. می‌باشد. انتخاب هر یک از این مواد توسط طراحان به عوامل متعددی از جمله، زیبایی، هزینه، میزان مقاومت کاور، سلیقه کاربر و راحتی و کیفیت آن بستگی دارد. تقریبا هیچ گوشی را نمی‌توان یافت که قاب گوشی نداشته باشد و استفاده از آن به یک ضرورت تبدیل شده است. استفاده از چنین ابزارهایی نه تنها از گوشی محافظت می‌کند، بلکه همچنین نوعی زیبایی به گوشی می‌دهد. اگر فردی هستید که به مد اهمیت ویژه‌ای می‌دهید می‌توانید از قاب‌های گوشی حرفه‌ای و درجه یکی که مطابق با مد روز طراحی می‌شوند استفاده کنید. همچنین این نکته را باید کاربران در نظر بگیرند که باید کاوری را انتخاب کنند که خوب از گوشی محافظت به عمل آورد. این کاور باید حداقل حفاظت در برابر ضربه‌های مکانیکی و شرایط محیطی ناخوشایند را حاصل کند. همچنین گاهی عده‌ای از بامپر هم استفاده می‌کنند. بامپر نوعی قاب است. قابی که دور تا دور گوشی را پوشش می‌دهد. به آن محافظ دور گوشی هم می‌گویند. فقط روی لبه‌های گوشی نصب می‌شود و استایل و طراحی گوشی را حفظ می‌کند.

 

برچسب هوشمند بلوتوثی گوشی موبایل

این برچسب‌های دارای بلوتوث باعث می‌شوند تلفن خود را در صورت گم شدن پیدا کنید. همچنین می‌توانید به راحتی آن‌ها را به جز گوشی به وسایل دیگری مانند کلید ، کیف پول ، عینک ، حیوانات خانگی ، چتر وصل یا کوله پشتی فرزندتان وصل کنید تا آن را ردیابی کنید. برای استفاده از آن کافی است دکمه را بر روی برچسب هوشمند خود فشار داده و نگه دارید تا تلفن شما زنگ زده شود ، حتی اگر تلفن شما در حالت خاموش ، لرزش یا حالت خاموش باشد. اگر برچسب شما در محدوده بلوتوث 160 فوت باشد ، صدای بوق تا زمانی که آن را پیدا کنید پخش می‌شود. همچنین باید بلوتوث و سرویس موقعیت مکانی خود را در حال روشن نگه دارید.

 

هولدر یا استند و نگهدارنده گوشی موبایل

هولدر یا پایه نگهدارنده موبایل ابزاری است که برای ثابت کردن تلفن همراه در یک مکان مشخص به کار می‌رود پایه نگهدارنده موبایل یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی موبایل است و به شما این امکان را می‌دهد تلفن خود را در نزدیکی خود نصب کنید تا بتوانید مکالمه‌های هندزفری داشته باشید، موسیقی را از طریق یک سیستم استریو بلوتوث پخش کنید، از تلفن خود به‌عنوان دستگاه GPS استفاده کنید یا اپلیکیشن‌های رایج مسیریابی را به کار بگیرید. از دیگر استفاده‌های نگهدارنده‌های موبایل می‌توان به کارایی آن برای نگه داشتن گوشی در منزل برای سهولت انجام دادن بسیاری از کارها همچون: مطالعه کردن، آشپزی کردن با دیدن فیلم آشپزی، تماشای فیلم و… اشاره نمود همچنین می‌توانید حین کار گوشی را در زوایای مختلف تنظیم نمایید. انواع مختلفی از هولدرهای موبایل وجود دارد که از نظر مکانیزم‌ عمل‌شان به دو گروه مغناطیسی و مکانیکی تقسیم می‌شوند که البته تنوع محصولی گروه دوم نسبت به گروه اول بیشتر است. البته دسته‌بندی استندها و نگه‌دارنده‌ها فقط به نوع مکانیزم عملکردشان خلاصه نمی‌شود و از نظر محل استفاده نیز بطور عمده به چند دسته تقسیم می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، هولدر مناسب گوشی خود را انتخاب نمایید.


برای خرید لوازم جانبی موبایل به سایت abzarakmobile مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کارت‌های pvc دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند به نحوی که به هیچ وجه با کاغذ و کارت‌های مقوایی قابل قیاس نیستند. این کارت‌ها قابلیت انعطاف پذیری زیادی دارند و به هیچ وجه نمی‌شکنند علاوه بر خاصیت ضد آب و ضد رطوبتی که دارند، کیفیت چاپ در این نوع کارت نیز بسیار زیاد است. کارت pvc خام در رنگ‌های مختلف و متنوعی از جمله سفید، نقره ایی، طلایی، قرمز، مشکی … و به صورت مات و متالیک موجود هستند. این کارت‌ها فارغ از نوع با ابعاد استاندارد ۵۴*۸۵ و ضخامت‌های مختلف ۷۶۰ میکرون و ۵۰۰ میکرون و ۳۰۰ میکرون تولید می‌شوند که هیچ گونه طرحی روی آنها وجود ندارد. کارت خام پی وی سی دارای استاندارد CR80 بوده که برای چاپ بسیار ایده آل است. از کارت‌های خام به منظور چاپ کارت در زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود. کارت خام pvc به شما این امکان را می‌دهد که پس از طراحی کارت، طرح یا متن خود را با هر زمینه رنگی در پشت و روی آن چاپ کنید. قابلیت فوق العاده ای که این دسته از کارت‌ها را از سایر کارت‌ها مجزا کرده قابلیت هوشمند سازی آن هاست که در لایه‌های داخلی و میانی خود یک چیپ حافظه با قابلیت ذخیره سازی اطلاعات دارند که در انواع مختلفی دسته بندی می‌گردد و می‌تواند موجب تفاوت کارت‌های پی وی سی با یکدیگر گردد.

انوع کارت pvc خام

به طور کلی کارت‌های پی وی سی خام به سه دسته ساده، مایفر و مگنت تقسیم بندی می‌گردند، که هر کدام از کارت‌های pvc کارایی مخصوص به خود را دارد.

کارت pvc خام ساده

کارت خام pvc ساده فاقد نوار مغناطیسی، چیپ یا حافظه‌ای است و به منظور چاپ کارت در زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود و صرفاً جهت شناسایی دیداری و چاپ کارت شناسایی یا کارت ویزیت از آنها استفاده می‌شود. کارت پی وی سی خام ساده به شما این امکان را می‌دهد که طرح، متن و بارکدهای مورد نظرتان را با هر زمینه رنگی چاپ کنید. با داشتن کارت خام سفید محدودیتی در طراحی نخواهید داشت. از ساده‌ترین طرح‌ها و متن‌ها تا پیچیده ترینشان می‌توانند روی آن چاپ شوند. کارت‌های خام پی وی سی در رنگ بندی‌های مختلف و ضخامت‌های ۳۰۰، ۵۰۰ و ۷۶۰ میکرون وجود دارند که بسته به نوع استفاده و برحسب نیاز می‌توان هر یک را به کار گرفت. کارت‌های خام معمولاً به صورت برش خورده و آماده در بسته بندی‌های مختلف عرضه می‌شوند و دو طرف آنها دارای لمینیت است و به راحتی توسط پرینتر چاپ کارت PVC قابل چاپ هستند.

 



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

موشن گرافیک چیست ؟


موشن گرافیک بخشی از یک انیمیشن است که طراحی گرافیک متحرک را توضیح می دهد. انیمیشن یک زمینه کامل از تصاویر متحرک را توصیف می کند ، از جمله کاریکاتورها (2 بعدی) گرفته تا ساخت و ساز. موشن گرافیک در ارائه حرکت به عناصر طراحی گرافیک تخصص دارد اما به نظر می رسد جنبه قصه گویی ملموس آن کمتر از سایر انیمیشن ها باشد.

موشن گرافیک راهی برای صحبت با بیننده و افزودن عمق به داستان است. با موسیقی و عکس های عالی آن را تیم کنید ، شما یک ویدیوی عالی دارید که با مخاطبان ارتباط برقرار می کند. ما از آنها برای ایجاد تبلیغات ، سکانس عنوان برای فیلم ها و بسیاری دیگر از نوآوری ها استفاده می کنیم.

به بیان ساده تر ، موشن گرافیک با متن به عنوان یک جز serious جدی از فیلم ها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات متحرک می شود. بسیاری از الگوهای ما از گرافیک حرکتی برای کمک به شما در انتقال پیام خود استفاده می کنند.
Motion Graphics چیست؟

موشن گرافیک از یک طرح گرافیکی استفاده می کند که در غیر این صورت ممکن است ساکن باشد و انیمیشن و حرکت را معمولاً بدون دنبال کردن روایتی انتخاب شده ارائه دهد.

    آیا می خواهید میله های نمودار شما برای چند استعداد بصری اضافی افزایش یابد؟ این موشن گرافیک است.

    آیا می خواهید مارک موجود در وب سایت شما چرخش داشته باشد؟ این موشن گرافیک است.

    طراحی گرافیک متحرک تجسم. موشن گرافیک متناسب با اشکال و حروف در حرکت است.

آیا می خواهید شخصیت ها را تحریک کنید تا یک افسانه کودکانه را به زندگی منتقل کنید؟

این موشن گرافیک نیست.

این یک نوع انیمیشن متفاوت است.

اینکه داستانی در حال بیان باشد یا نه ممکن است یک نکته مهم در تصمیم گیری در مورد دست زدن به موشن گرافیک یا انیمیشن باشد. گرافیک متحرک معمولاً دارای اشکال ، اشیا یا متنی است که در حال حرکت هستند.


چرا به جای یک اینفوگرافیک ثابت ، با Motion Graphics برویم؟


توضیح برخی از ایده ها (به ویژه ایده های بزرگ و انتزاعی) با کلمات یا تصاویر ثابت دشوار است. و اینجاست که موشن گرافیک وارد می شود. آنها را به عنوان یک کمک بصری برای پروژه خود در نظر بگیرید ، این می تواند ایده های پیچیده را به صورت مجازی نشان دهد و یک پروژه را زیبا کند. شما مشاهده کرده اید که پس از وارد کردن گذرواژه اشتباه ، قسمتهای گذرواژه گاهی اوقات لرزش یا قرمز می شوند. این روشی است که به شما ، کاربر ، می گوید رمز ورود را دوباره وارد کنید. این دقیقاً نحوه عملکرد موشن گرافیک است. چیزهای ناگفته را شنیده می کند.

نوع بصری موشن گرافیک طیف خوبی از بینندگان را به خود جلب می کند. ممکن است کاریکاتورها برای تجارت رسمی خیلی کودکانه باشند. به سادگی موشن گرافیک می تواند از آن سبک ساده و جذاب استفاده کند و آن را در موضوعات بالغ تری اعمال کند. صرف نظر از اینکه در کدام صنعت فعالیت می کنید ، ظاهر موشن گرافیک می تواند پیام شما را جذاب و سرگرم کننده کند.

منبع : https://www.taktizer.ir/order-motion-graphics/



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

چه زمانی به لینک سازی نیاز خواهیم داشت ؟

 

لینک سازی

 

در واقع نمی توان جواب ثابتی برای این سوال در نظر گرفت ، چرا که وب سایت های مختلف بیکار نمی نشینند و همواره به دنبال پیشی گرفتن از رقیبان خود هستند. بنابراین همواره در حال ایجاد لینک و یا بک لینک سازی برای وب سایت خود هستند تا بتوانند وب سایت خود را در رتبه های بالاتری از نتایج جست و جوهای کاربران مشاهده کنند .

البته همانطور که اشاره کردیم ، لینک سازی تنها عامل برای قرار گرفتن در رتبه های بهتر موتورهای جست و جو نیست و عوامل بسیار دیگری هم می توانند در سئوی یک وب سایت نقش داشته باشند. برای مثال حتی سرعت لود شدن عکس های یک وب سایت هم می تواند در قرارگیری وب سایت در رتبه های بالاتر موتورهای جست و جو آن کمک کند ، چرا که سرعت لود شدن عکس های یک وب سایت نقش مستقیمی در سرعت کلی یک وب سایت دارد و همین موضوع می تواند سئوی یک وب سایت را بهبود یافته تر کند مخصوصا اینکه لینک سازی برای سئو سایت هم انجام شده باشد.

لینک سازی بدون استراتژی و موقت ، معمولا نتایج مناسب و مطلوبی به دنبال ندارد و لینک سازی ها باید به صورت استراتژیک و مستمر باشند ، چرا که الگوریتم ها و ربات های گوگل معمولا به صورت مستمر در حال بررسی وب سایت ها و لینک های آن ها هستند و اگر یک شبه تعداد زیادی از لینک ها برای یک وب سایت را درک کنند ، می تواند عواقب بدی برای سئوی یک وب سایت به دنبال داشته باشد ، به همین دلیل معمولا پیشنهاد می شود که لینک سازی ها به صورت مستمر و استراتژیک باشد تا بتواند برای وب سایت ها مفید محسوب شود .



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

به دنبال بهترین تلویزیونی هستید که می‌توانید بخرید؟ مدت‌هاست به دنبال لیستی بروز و معتبر از بهترین تلویزیون‌های بازار هستید؟ بهترین تلویزیون‌های پیشنهادی نسبت به قیمت تلویزیون و بودجه خود را همیشه در شهر سخت‌افزار ببینید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

 

مطلب پیش روی شما، یکی از پربازدیدترین راهنماهای خرید شهر سخت‌افزار است که با استقبال بالای کاربران روبرو شده است. تمام تلاش ما بر این است که شایسته‌ترین گزینه‌های خرید تلویزیون را بر اساس شرایط بازار ایران به شما معرفی کنیم. خریداران زیادی هستند که بودجه زیادی را صرف خرید یک تلویزیون می‌کنند؛ به‌طوری که بخشی از خرید خود بسیار راضی بوده و بخشی به دلیل انتخاب غلط و نابجا ضرر می‌کنند. به بیان خلاصه هر گزینه‌ای که در بازار مشاهده می‌کنید نمی‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای خرید باشد؛ پس قبل از خرید کمی دست نگه دارید و لیست پیشنهادی ما و گزینه‌های معرفی شده را مرور کنید.

در این مقاله همانند دیگر مقاله‌های راهنمای خرید در شهر سخت افزار، یک لیست شامل چندین گزینه که از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب شده است به شما تقدیم خواهیم کرد تا بتوانید بر اساس بودجه خود اقدام به خرید تلویزیون کنید. توجه داشته باشید مهم‌ترین عامل مد نظر ما برای انتخاب گزینه‌های معرفی‌شده، فاکتور قیمت به کارایی است.

در لیست تلویزیون‌های پیشنهادی شهر سخت افزار یک رتبه بندی بر اساس 6 فاکتور در قالب نمودار تنظیم شده است. این 6 فاکتور شامل مواردی همچون طراحی، قابلیت‌ها، ورودی‌ها، مالتی مدیا، تصویر و ارزش خرید است. در زیر پارامترهایی که ما بر اساس آنها به این 6 فاکتور امتیاز داده‌ایم را مشاهده می‌کنید:

  • قابلیت‌ها: شامل مواردی نظیر رابط کاربری شکیل و کاربرپسند، سیستم عامل و ویژگی‌های هوشمند، امکان پخش تصویر دستگاه‌هایی نظیر گوشی هوشمند یا لپ‌تاپ به صورت بی‌سیم و سایر موارد مشابه است.
  • ورودی‌ها: تنوع و تعداد ورودی‌های دیجیتال و آنالوگ، محل قرارگیری و چیدمان درگاه‌ها و سهولت در دسترسی به آن‌ها از جمله مواردی هستند که امتیاز این بخش را مشخص می‌کنند.
  • مالتی مدیا:امکان پخش محتوای 4K یا HDR از درگاه یو‌اس‌بی، پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی و تصویری، پشتیبانی از قابلیت‌هایی نظیر Miracast، DLNA و... از جمله فاکتورهای امتیازدهی این بخش هستند.
  • تصویرعملکرد کلی تلویزیون در نمایش تصاویر، فیلم‌ها و بازی‌ها است. در این بخش عوامل متعددی نظیر دقت رنگ، حجم رنگ، رزولوشن، حداقل و حداکثر میزان روشنایی، پشتیبانی از استاندارد HDR، نرخ نوسازی تصویر و سایر مواردی که مربوط به کیفیت تصویر می‌شوند تاثیرگذار هستند.
  • طراحی: کیفیت ساخت و زیبایی ظاهری دو فاکتور اصلی این بخش هستند که با توجه به جنس بدنه و پایه تلویزیون و زیبایی کلی در طراحی آن سنجیده می‌شوند.
  •  ارزش خرید: این فاکتور تمامی فاکتورهای بالایی را نسبت به قیمت محصول می‌سنجد و نشان‌دهنده کارایی کلی محصول در برابر قیمت آن است.

ما 6 پارامتر ذکر شده را برای هر تلویزیون امتیازدهی کرده و در آخر نیز امتیاز نهایی را بر اساس میانگین آنها برای هر  تلویزیون آورده‌ایم. امتیاز میانگین به خوبی جایگاه محصول را نشان می‌دهد و می‌تواند معیار خوبی برای سنجش آن در مقابل دیگر گزینه‌ها باشد.

پیش از هر موردی در نظر داشته باشید که قیمت‌های اعلام شده در لیست زیر مربوط به زمان بروزرسانی مطلب یعنی تاریخ 1399/07/01، میانگین بازار و از منابع معتبر هستند و ممکن است زمانی که شما عزیزان این مطلب را مطالعه می‌کنید در قیمت‌های اعلامی تفاوتی با قیمت بازار وجود داشته باشد.

اکنون به سراغ معرفی بهترین تلویزیون‌ها از قیمت‌های پایین به بالا می‌رویم.

بهترین تلویزیون‌های 32 اینچی

SAM Electronic 32T4100
نلویزیون 32 اینچ سام

قیمت حدود 2.650.000 تومان با گارانتی سام‌سرویس

 

به عنوان اولین مدل پیشنهادی سراغ یکی از تلویزیون‌های مقرون به صرفه و اقتصادی بازار رفته‌ایم. تلویزیون 32 اینچی T4100 سام را می‌توان مناسب افرادی دانست که قصد دارند تلویزیونی ساده را بدون صرف هزینه زیاد تهیه کنند. از جمله ویژگی‌های این مدل می‌توان به مواردی نظیر رزولوشن HD، بلندگوهای 5 واتی، کیفیت تصویر مناسب و ارزش خرید بالا اشاره کرد.

 


Philips 32PHT4002
تلویزیون 32 اینچ فیلیپس

قیمت: حدود 3.100.000 تومان با گارانتی شکوفا الکتریک

 

تلویزیون 32PHT4002 فیلیپس یکی دیگر از مدل‌های مقرون‌به صرفه ۳۲ اینچی بوده که برای محیط‌های کوچک طراحی شده است. تلویزیون 32PHT4002 با کیفیت ساخت و عملکرد بالا ارائه شده و ویژگی مهم آن، کیفیت تصویر بسیار خوبی است که در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در بخش درگاه‌های ورودی، نیازهای کاربران کاملا برطرف شده و در بخش صدا نیز شاهد وضوح و کیفیت خوبی هستیم. این تلویزیون بسیار خوش‌ساخت بوده و اگر به دنبال یک تلویزیون ۳۲ اینچی برای محیط‌های کوچک هستید؛ می‌توانید به کیفیت تصویر این تلویزیون فیلیپس اعتماد کنید.

 


بهترین تلویزیون‌‌‌های 40 تا 43 اینچی

Philips 40PFT5063
تلویزیون 40 اینچ فیلیپس

قیمت: حدود 4.750.000 تومان با گارانتی شکوفا الکتریک

 

تلویزیون 40pft5063 یک مدل ۴۰ اینچی از فیلیپس بوده که در میان تلویزیون‌های این رده، یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. این تلویزیون برای اتاق‌های متوسط، یک انتخاب عالی بوده و کیفیت تصویر این تلویزیون رضایت‌بخش است. از ویژگی‌های جالب این تلویزیون ۴۰ اینچی فیلیپس، می‌توان به نمایشگری با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۹ اشاره کرد.

درگاه‌های متعدد HDMI، USB و کامپوننت، امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف را به این تلویزیون خواهد داد. این تلویزیون فیلیپس هوشمند نبوده اما با توجه به کیفیت تصویر و وضوح صدا، ارزش خرید بالایی در بین تلویزیون‌های ۴۰ اینچی خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

قرار است چنان تضمینی برای آینده به تان بدهند که هی زیر لب با خودتان زمزمه کنید «همه چی آرومه، من چقدر خوشبختم» به خاطر همین هم به تمام زوایای پیدا و پنهان زندگی تان فکر کرده اند و برای آن نقشه کشیده اند. ظاهر قضیه هم خیلی ساده است.
شما هر ماه مبلغ نسبتا کمی را به شرکت های بیمه می پردازید و در عوض آنها قول می دهند در روزهای سخت آینده کنارتان باشند و دستتان را بگیرند. اما اینکه دقیقا در کدام یکی از روزهای سخت کنارتان می مانند و چه جوری دستتان را می گیرند، بستگی به انتخاب خودتان، انصاف شرکت بیمه و تعداد صفرهای حساب بانکی تان دارد.

 

بیمه مسافرتی

حادثه ایران و غیرایران سرش نمی شود. خدای نکرده، چند روز برای هواخوری ترک وطن می کنید اما آنجا مریض می شوید یا مثلا یک دندان درد شدید خواب را برایتان حرام می کند. اصلا شاید کیف شما چشم یک دزد خارجی را گرفت و او هم در کمال نامردی زد دار و ندارتان را برد. ممکن است تصادف کنید و کارتان به دادگاه بیفتد. شاید هم موقع برگشت، هواپیما چند ساعتی تاخیر داشته باشد و شما مجبور شوید یک وعده غذایی دیگر را آنجا بخورید یا یک شب اضافه تر در هتل بمانید. اینها همه اتفاقاتی است که خیلی دور از ذهن نیست و می تواند سفری که با هزار خون دل پولش را جمع کرده اید زهرمارتان کند.

به خاطر جلوگیری از پدیده زهرمار شدن خوشی و زایل شدن شادی در سفر، بیمه های مسافرتی به وجود آمدند. خوبی این بیمه ها این است که علاوه بر بقیه پوشش ها، در بخش درمان هم بسیار فعال هستند و حتی فکر انتقال به کشور یا فوت او در دیار غربت را هم کرده اند. موقع خرید این بیمه نامه می توانید مشخصات اعضای خانواده تان را هم بدهید تا زمان وقوع حادثه، بیمه بیشتر به کمکتان بیاید. مثلا در صورتی که بیشتر از چند روز در بیمارستان بستری شوید، بیمه هزینه رفت و برگشت و اقامت یکی از اعضای خانواده تان را برای رسیدگی به شما تقبل می کند.

 

بیمه تکمیلی

بیمه های پایه درمانی مثل تامین اجتماعی و خدمات درمانی بیشتر به درد سرماخوردگی می خورند و پوشش هایشان با این وضعیت و هزینه های درمانی جامعه شوخی به نظر می رسد. بنابراین وجود یک بیمه تکمیل درمان در کنار بیمه های پایه کاملا ضروری است. بیمه تکمیلی پوشش هایی برای بستری، جراحی، شیمی درمانی، رایمان، سونو و ماموگرافی، دندانپزشکی، عینک، سمعک و... را دارند. این بیمه ها معمولا به صورت گروهی و از طرف محل کار انتخاب می شوند. بنابراین شرکت بیمه ای که با آن طرف قرارداد هستید و پوشش هایی که برایتان انتخاب می شود، بستگی به کارفرمایتان دارد.

خیلی از ما بیخ بر از همه جا برای خودمان خوشحالیم که بیمه تکمیلی داریم، اما بعد از اینکه درچاه ویل هزینه های بیمارستانی افتادیم، تازه می فهمیم کارفرمای محترم حداقل پوشش را انتخاب کرده. برای اینکه این شرایط برای شما پیش نیاید در اولین فرصت به اداره بیمه مراجع کنید و با پرداخت حق بیمه بیشتر در حد توانتان حداکثر پوشش ها را انتخاب کنید. اگر هم دنبال بیمه انفرادی هستید، باید هزینه بیشتری نسبت به حالت گروهی بپردازید. ضمن اینکه تعداد محدودی از شرکت ها این خدمات را ارائه می دهند.

 


نکته: جدیدا بعضی شرکت ها بیمه ای راه انداخته اند که مخصوص جبران هزینه های سرطان است. شرایطش هم به این صورت است که تمام افراد زیر ۶۰ سال که سرطان نداشته باشند، می توانند خودشان را تحت پوشش این بیمه قرار بدهند و با توجه به سنشان یک بار برای همیشه حق بیمه بپردازند.

خدماتی هم که ارائه می دهند بعد از یک سال از شروع بیمه قابل استفاده است. شبیه همین بیمه نامه برای درمان نازایی و ناباروری هم هست که تمام افراد مجرد و زوجینی که کمتر از چهار ماه از تاریخ رسمی ازدواج اولشان گذشته باشد، می توانند از آن استفاده کنند.

 

برای مشاهده همه چیز در مورد انواع بیمه به سایت http://insurances..com مراجعه کنید



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بورس یا بازار سهام چیست؟

بورس را در یک تعریف بسیار ساده، می‌توانیم یک بازار در نظر بگیریم. همانطور که در بازار، انواع کالا در قبال پول معامله می‌شوند، در بورس نیز دارایی‌های مختلفی معامله می‌شوند. با این تفاوت که می‌توانیم بورس را یک بازار رسمی و دائمی بنامیم که درواقع دوره بورس زیادی هم به بازار آمده است.

رسمی از این جهت که قانونی است و قوانین مخصوص به خودش را دارد و دائمی از این جهت که محدود به زمان خاصی نیست و به طور دائم فعال است.

به علاوه اینکه با گسترش فناوری ارتباطات و اینترنت، محدودیت خرید و فروش برداشته شده و سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق اینترنت و بدون مراجعه حضوری معامله کنند.

 

انواع دارایی های قابل معامله

به صورت کلی دارایی ها به دو دسته دارایی‌های مالی و دارایی‌های غیرمالی تقسیم می شوند.


دارایی‌های غیرمالی (واقعی)


همانطور که از نام این گروه مشخص است، این دارایی‌ها فیزیکی هستند و شامل زمین، ملک، خودرو و انواع دیگر کالاها می‌شوند. همچنین ارزش این دارایی‌ها به برخی خصوصیات مادی و فیزیکی آن‌ها بستگی دارد.


دارایی های مالی


این گروه شامل آن دسته از دارایی‌هاست که فیزیکی نیستند ولی ارزشمندند حقی قانونی برای صاحب خود به همراه دارند. از این گروه می‌توان پول نقد، سپرده‌های بانکی، سهام، اوراق مشارکت و … را نام برد.

ارزش این دارایی‌ها برخلاف دارایی‌های غیر مالی، ناشی از خصوصیات مادی و فیزیکی آن‌ها نیست و به پشتوانه دارایی دیگری تعیین می‌شود.

به عنوان مثال فرض کنید برگه سهام شرکتی را در اختیار دارید، خود برگه به تنهایی ارزشی ندارد؛ اما همین برگه نشان دهنده مالکیت شما بر قسمتی از سهام شرکت است.

به این ترتیب در سود و زیان آتی شرکت سهیم می‌شوید. همین تغییرات در میزان سود و زیان، باعث می‌شود ارزش دارایی شما تغییر کند.

دارایی‌هایی که در بورس معامله می‌شوند، از نوع دارایی‌های مالی هستند.

سرمایه گذاری در بورس یکی از مهمترین مهارت های مالی است که باید به آن مسلط باشیم. پس چرا برای یادگیری این مهارت تلاش نکنیم؟

انواع بازار بورس در ایران

بر اساس قانون بازار اوراق بهادار که در آذرماه سال 1384 به تصویب رسیده، وظایف متعددی برعهده بازار بورس اوراق بهادار است که مهمترین آن نظارت بر بورس‌های مختلف است.

وظیفه هر بورس هم فراهم کردن بستری مناسب برای معامله نوع خاصی از دارایی‌هاست. بسته به دارایی مورد معامله در هر کدام از آن‌ها، به 4 گروه دسته‌بندی می‌شوند:

 

بورس اوراق بهادار


بورس اوراق بهادار بازاری متشکل و رسمی است که در آن دارایی‌های مالی مثل سهام، اوراق مشارکت و … تحت ضوابط خاص و معین معامله می شوند. بیشتر سرمایه گذاران در این بخش از بورس فعال هستند.

بطورکلی هر گاه از بورس صحبت می‌شود منظور بورس اوراق بهادار است.

ویژگی بارز بورس اوراق بهادار شرایط پذیرش شرکت‌هاست. بطوری که پذیرش شرکت‌ها در بورس اوراق بهادار نیازمند رعایت شرایط و استاندارهای خاص سازمان بورس است.

شرکت‌های سهامی عام تا شرایط مد نظر سازمان بورس را نداشته باشند نمی‌توانند وارد بورس شوند. این استاندارها و الزامات خاص سازمان بورس باعث شده که شفافیت اطلاعاتی در این بازار نیز نسبت به سایر بازارها بیشتر باشد.

البته شرکت‌هایی که امکان ورود به بازار بورس اوراق بهادار را ندارند، می‌توانند وارد بازار فرابورس شوند.

شرایط ورود به فرابورس راحت‌تر است و از این جهت شفافیت اطلاعات در آن کمتر و بنابراین ریسک معاملات در آن بیشتر است. با این حال اگر شرکتی در فرابورس فعالیت داشته باشد، می‌تواند نظر مثبت سازمان را جلب کند و بعد وارد بازار بورس شود.



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اگر می خواهید به کیش سفر کنید و قصد دارید که در این جزیره یک خودروی لاکچری اجاره کنید حتماً از تجربه شخصی ما استفاده کنید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام رنت کنیم، قبل از شروع سفرتان باید بدانید که شرایط برای اجاره ماشین در کیش چیست. با قیمت‌ها و خودروهای موجود آشنا شوید و در آخر از یک شرکت معتبر رنت ماشین خودرو مورد نیازتان را اجاره کنید.

اجاره ماشین در کیش چگونه است ؟

جزیره کیش یکی از مناطق گردشگری زیبا و لوکس است. یکی از جذاب ترین تفریحات این جزیره امکان اجاره ماشین های  آمریکا و فوق لوکس است که نمی‌توان در هیچ ‌یک از شهرهای ایران مشاهده کرد.

برای اجاره ماشین در کیش راههای مختلفی وجود دارد شما می‌توانید مؤسسات مختلفی در این جزیره مشاهده کنید که خودرو اجاره می‌دهند. یا اینکه اگر ساکن تهران هستید با تماس با شرکت‌های معتبر رنت ماشین خودرو مورد نیازتان را رزرو کنید. برای اجاره ماشین، شرکت‌ها و مؤسسات شرایط مختلفی دارند اما در بیشتر موارد شرایط یکسانی وجود دارد.

مدارک لازم برای اجاره ماشین در کیش چیست ؟

برای رنت ماشین در کیش در مرحله اول باید به دنبال یک موسسه و شرکت معتبر باشید. چرا که در صورت اجاره ماشین به‌صورت شخصی می‌توانند  آن فرد به‌راحتی مبلغ که شما داده‌اید گرفته و خودرو را به شما تحویل ندهد یا موارد دیگر که  به می وفور می‌توانید در خبرگزاری‌ها مشاهده کنید.

یکی از این موارد آگهی‌های اجاره ماشین از دیوار است. تعداد زیادی آگهی اجاره ماشین در این سایت وجود دارد که تمامی آن‌ها به‌صورت شخصی هستند که ممکن کلاه‌برداری بوده و هیچ قراردادی برای ارائه ندارند.

خب حالا ببینیم که  برای رنت ماشین در این جزیره باید چیکار کنیم و به مدارکی نیاز است. شرکت‌های اجاره ماشین در کیش برای ضمانت مدارکی را از شما دریافت می‌کنند. این مدارک می‌تواند شامل ودیعه نقدی، چک به مبلغ خودرو باشد.

البته مکان اجاره ماشین در کیش بدون چک نیز هست. برخی از شرکت‌ها در صورت نداشتن چک از ما ودیعه نقدی دریافت می‌کنند.

البته کپی کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی نیز جزو مدارک ضروری است که تمام این مؤسسات از شما دریافت می‌کنند.

نکته: برای اجاره ماشین و اطمینان از رنت کار باید یک قرارداد رسمی بین شما و شرکت بسته شود. این قرارداد شامل موارد خسارات وارد شده، نحوه بیمه خودرو، مبلغ دریافتی از شما، ودیعه و کروکی خودرو است.

حتماً به این نکته توجه داشته باشید در صورت نداشتن قرارداد رسمی به‌هیچ‌عنوان خودرو اجاره نکنید. زیرا در صورت ایجاد هر خسارت و یا هر موردی هیچ مدرکی برای اثبات نخواهید داشت.



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مزایای استفاده از تالار­ پذیرایی

به طور کلی تالار­ پذیرایی به مکانی گفته می­شود که از آن برای تجمعات مختلف(اغلب بیشتر از 50 نفر) با اهداف متفاوتی چون مجالس ترحیم، عروسی، قرار­های کاری، برگزاری میهمانی، همایش و … استفاده می­شود. تالار­ها ساختمان­هایی بزرگ و مسقف هستند و اغلب در داخل شهر­ها یا در حاشیه آن­ها ساخته می­شوند.

البته با توجه به لوکیشن و موقعیت مکانی، هر تالار می­تواند دارای یک باغ یا فضای سبز مختص خود نیز باشد. امروزه نیز در شهر­های صنعتی که با کمبود فضای سبز مواجهیم، برخی از طراحان با استفاده از فناوری­ها و تکنولوژی­های مختلف بر روی پشت بام تالار­ها فضای سبز مصنوعی که به اصطلاح Roof Garden  گفته می­شود ایجاد می­کنند.

تفاوت­ میان تالار­ها و باغ تالار­ها:

از تفاوت­ میان تالار­ها و باغ تالار­ها می­توان به این موضوع اشاره کرد که تالار­ها ساختمان­هایی مسقف و اغلب بدون فضای سبز هستند؛ در صورتی که باغ-تالار­ها اغلب بدون ساختمانی مسقف هستند و مراسم اصلی در باغ­­های مزین شده و آماده مراسم برگزار می­شود. از دیگر امکانات تالارهای پذیرایی می­توان به تهیه غذا، میوه و شیرینی، آماده­ سازی سفره عقد برای مراسم­های عروسی، ارائه گروه­های عکاسی و فیلمبرداری، معرفی گروه­های موسیقی و … اشاره کرد.

مزایای استفاده از تالار­های پذیرایی

مزایای استفاده از تالار­های پذیرایی

گرفتن میهمانی­ های بزرگ و شرکت در مجالس قطعا لذت­بخش است. اما برنامه ریزی دقیق و اجرای کارهای مربوط به آن مانند تهیه لیست از میهمانان و دعوت آن­ها، تهیه غذا، چیدمان و دکوراسیون مناسب و … به تنهایی از پس یک نفر بر نمی­آید. جهت تسهیل در انجام این امور، رزرو یک تالار پذیرایی برای برگزاری جشن­ها، میهمانی­ها، عروسی و …  انتخاب بسیار مناسبی می­باشد. در ادامه به بررسی برخی از مزایای شگرف تالار­های پذیرایی می­پردازیم.

سرویس پذیرایی آسان:

بدیهی است که غذا از مهم­ترین بخش­های هر میهمانی و رویدادی است. در تالارهای پذیرایی با توجه به حضور آشپزهای حرفه­ای می­توانید هر غذایی را از میان­وعده­ها گرفته تا غذای اصلی، دسر و نوشیدنی­ها و … با اطمینان از منو سفارش دهید و به راحتی برای میهمانانتان سرو کنید.

سرویس پذیرایی آسان

تمیزی و نظافت:

تعداد بالایی از میهمانان را در خانه­تان تصور کنید! طبیعتا تمیز نگه داشتن خانه حین میهمانی و همزمان شست و شوی ظروف کثیف امری غیرممکن به نظر می­رسد. اما در یک تالار پذیرایی با توجه به این که تمیز نگه ­داشتن تالار و مرتب بودن آن در درجه اول اولویت دارد، تمام امور مربوطه توسط کارکنان آموزش دیده به بهترین شکل ممکن انجام می­گیرد و در تمام مدت کوچک­ترین اثری از نامرتبی و کثیفی در تالار دیده نمی­شود.­

تسهیلات کامل:

تالار­ پذیرایی قابلیت برگزاری مراسم­های مختلف با بیش از صدها نفر را دارا می­باشند و در مقایسه با خانه دارای امکانات و تسهیلات بیشتری مانند فضای باز، سرویس­های بهداشتی بزرگ و مجلل، اتاق­های رختکن، سالن غذاخوری و … می­باشند.

خدمات مشتری مناسب:

در تالار­ پذیرایی خدمات به مشتری به بهترین شکل ممکن انجام می­گیرد. برای مثال هر زمان که مشکلی برای شما پیش بیاید، کارمندان در جهت رفع آن مشکل حضور پیدا می­کنند. از آنجا که ارائه خدمات مناسب به مشتری از اهداف اصلی تالارهای پذیرایی است کارمندان تالار در تمام مدت و در یونیفرم­های مخصوص آماده خدمت رسانی هستند.

مزایای تالارهای پذیرایی

از دیگر مزایای تالارهای پذیرایی می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای زیبا و مناسب
  • بهترین گزینه برای برگزاری مراسم­ها در شب
  • قیمت مناسب
  • محیط امن

منبع : https://tinyurl.com/y68ppqht



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 8 / 1399 | نظرات ()