نوشته شده توسط : علی

بهترین دوره های کسب درآمد از اینستاگرامبهترین دوره های کسب درآمد از اینستاگرام

تو این مقاله میخوام بهتون بگم چجوری تونستم با انتخاب خوب دوره بازاریابی در اینستاگرام یک پیج راه اندازی کنم که به فروش ماهانه 300 میلیون برسه درآمدی که اصلا باور نداشتم که ممکن باشه. کسب درآمد و فروش در اینستاگرام موضوع خیلی جذابی هستش در ادامه بهتون بهترین دوره های بازاریابی اینستاگرام(اینستاگرام مارکتینگ) که به زبان فارسی منتشر شده بهتون معرفی میکنم این متن یک رپورتاژ تبلیغاتی نیست تمامش تجربه شخصی خودمه

من با تمام وجود لمس کردم که اینستاگرام چقدر ابزار فوق العاده هستش تو این مقاله میخوام از تجربه خودم راجب دوره های مختلف بهتون بگم که کدومش میتونه شمارو به موفقیت برسونه.

وقتی که به کسب درآمد و فروش در اینستاگرام علاقه مند شدم رفتم سراغ دوره های مختلف با عنوان بازاریابی اینستاگرام در آکادمی های مختلف بالای 90 درصد دوره های مختلف رو دیدم این کار زمان زیادی از من گرفت ولی به جاش تجربه ارزشمندی بهم نداد.این آدرس پیجی(http://instagram.com/darmart.camp) هست که تونستم به فروش ماهی 300 میلیونی برسونمش کافیه مواردی که نوشتم با دقت بخونید شما هم میتونید به فروش بالا برسید.

منبع : https://virgool.io/@sasanmoghaddas77/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-a0uptondqhle



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
طراحی سایت در آمل

 

انواع طراحی سایت در آمل و مازندران

طراحی سایت در آمل دارای انواع و اقسام خاصی است که هر کس بنا بر نیاز خود می تواند هر یک از این انواع خاص طراحی سایت در مازندران را برای سایت مورد نظر خویش سفارش دهد. از جمله انواع طراحی سایت می توان به زبان برنامه نویسی php و asp اشاره کرد که برای استخوان بندی سایت و نیز برای یافته های بانکی و محل نگهداری فایل ها و اطلاعات کاربران با استفاده از این زبان های برنامه نویسی می توان رو به طراحی سایت آورد.

در کنار آن می توان با زبان برنامه نویسی cms نیز به گونه ای دیگر به طراحی سایت پرداخت که در این بین گروه مقتدر طراحی سایت در مازندران ، آمل ، بابل ، ساری با کوله باری از تجربه و تخصص با کادر فنی بسیار قوی می تواند هر گونه طراحی سایتی را بسته به نیاز مشتری برای آن ها پدید آورند تا بتوان از این منظر آن ها را صاحب یک سایت بسیار شکیل و هدفمندی ساخت که می توان با بهره گیری از این سایت، گامی بسیار مستحکم در راستای توسعه کسب و کارهای خویش برداشت .

با جذب مشتریان بسیار زیاد در سراسر کشور به یکه تازی خویش در سراسر کشور ادامه داد و در شغل خویش با موفقیت و کسب سودآوری های قابل توجه خود را به همگان معرفی ساخت. بنابراین گروه طراحی سایت در مازندران،آمل،بابل،ساری،قائمشهر می تواند دست شما را گرفته و شما را تا بلندای موفقیت با خود بالا ببرند.

در این بین در صورت تمایل می توانید با شماره تماس 09111273476 آماردوب تماس حاصل نموده و یا به استان مازندران، شهر آمل، به شکل حضوری مراجعه نمایید و هر نوع طراحی سایتی را که می خواهید با مسئولین آن ها در میان گذاشته تا در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی کرده و شما را با طراحی سایت از جایگاه خود به جایگاهی بسیار فراتر از آنچه تصور می کردید، به پرواز درآورد که قطعا برای شما بسیار سودده و مثمر به ثمر خواهد بود.

 

سفارس انواع سایت در طراحی سایت مازندران،آمل،بابل،ساری،قایمشهر

 

سفارش انواع سایت در مازندران،آمل،بابل،ساری،قایمشهر

هر کسب و کاری به مانند صنف بنگاه های معاملاتی (املاکی ها)، شرکت های مختلف و نیز فروشگاه های زنجیره ای یا هر نوع شغل دیگری می توانند با طراحی سایت دوباره از نو احیاء شود.

به عنوان مثال سایت شرکتی، سایت املاک، سایت فروشگاه و غیره و غیره همگی از انواع طراحی سایت بهره می گیرند تا به هر طریقی بتوانند رونقی چشمگیر به کسب و کارهای خویش ببخشند. در صورتی که شما هم در زیر مجموعه یکی از این شغل ها هستید و از نبود مشتری رنج می برید و حس می کنید که نمی توان در شغل خویش به موفقیت و سودرسانی نائل آمد؛

می توانید با طراحی سایت با مازندران در ارتباط باشید تا برای شما سایتی را طراحی نمایند که شهرت شما را در آفاق این مرز و بوم بگسترانند و شما را با انبوهی از مشتریان به صورت روزانه مواجه گردانند که می توان بلافاصله با این کار شما را به سودهایی برسانند که به هیچ عنوان حتی در خواب هم نمی توانستید چنین تصوری را ببینید که به یکباره این طور شما را از فرش به عرش می کشانند.

برای بهره مندی از این مهم می توانید با شماره تماس 09111273476 تماس بگیرید و شغل مورد خویش را به آن ها اعلام دارید تا با توجه به نیازهایی که شما از طراحی سایت در نظر دارید، تمامی موارد موجود در ذهن شما را به بهترین نحو ممکن صورت داده و سایتی را در اختیار شما قرار دهند که بتوانید با کمک آن خود را در سطح بسیار کلان و گسترده ای به دیگران معرفی نمایید تا نه تنها فقط در شهر و دیار خویش،

بلکه در سراسر کشور محصولات خویش را به منصه فروش و در دسترس همگان قرار دهید تا به لطف پیشرفت تکنولوژی بتوان از این راه کسب درآمد نمود.

 



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

بالابر چیست ؟ بالابر نفربر چیست ؟

 

بالابر به ماشینی اطلاق می‌شود که به منظور حمل بار و نفر، یا کار در ارتفاع و یا در خطوط تولید جهت انتقال بار و هم سطح سازی به کار می‌رود.

بالابرها از مکانیزم‌های مختلفی برای بالابری استفاده کرده و تفاوت‌های اساسی با بالاکشنده‌ها و جرثقیل‌ها و لیفتراک‌هادارند. نیروی بالابری توسط انواع مکانیزم‌ها در دستگاه‌های مختلف ایجاد می‌گردند که هریک با توجه به نوع کاربرد و نیاز مشتری طراحی می‌گردند. درهریک از این بالابرها عوامل تعیین کننده‌ای همچون ظرفیت، ایمنی، محیط کاری، نوع کاربرد و قیمت تمام شده دستگاه، نوع مکانیزم را مشخص می‌نماید.

 

دسته‌بندی کلی بالابرها

بالابرها به دو دسته کلی تقسیم می‌شود:

بالابرهای سیار

جهت کار در ارتفاع و یا انتقال بار و نفر و انجام امور خدماتی، رنگ آمیزی، ساخت سازه‌ها و ساختمان‌ها و… کاربرد دارد. بالابرهای سیار می‌تواند خود کششی و یا از نوع هلی یا push around باشد. با توجه به نوع دسترسی به دو دسته تقسیم می‌شود:

الف- بالابرهای سیار با دسترسی عمودی : این نوع بالابر فقط به صورت عمودی توانایی حمل بار و نفر داشته و به کار می‌رود. متداول‌ترین این نوع دستگاه‌ها، بالابرهای هیدرولیکی آکاردئونی

(قیچی - Scissor Lifts) و ریلی می‌باشد. ;که جهت دسترسی در ارتفاعات مختلف ساخته می‌شود

ب- بالابرهای سیار با دسترسی عمودی و افقی : به این بالابرها اصطلاحاً بوم لیفت گفته می‌شود که در نوع هیدرولیکی مفصلی و هیدرولیکی تلسکوپی و یا ترکیبی به بازار عرضه می‌گردد. این مدل دستگاه‌ها معمولاً به منظور کار در ارتفاع‌های زیاد، جهت جابجایی نفر و دسترسی به نقاط جانبی در ارتفاع کاربرد دارند و به دلیل استفاده از مکانیزم هیدرولیک دارای ایمنی مناسب می‌باشد. هریک از این نوع بالابرها نیز می‌تواند به صورت قابل یدک، نصب شده بر روی کامیون و یا خود محرک (Self Propelled) به بازار عرضه شوند.

بالابرهای ثابت

بالابرهای ثابت معمولاً در خطوط تولید، انبارها و… جهت جابجایی بارهای سنگین، تخلیه و بارگیری از خودرو و همسطح سازی کاربرد دارند. این نوع بالابرها با مکانیزم‌های مختلف هیدرولیکی، زنجیری، کابلی و یا به صورت ترکیبی ساخته می‌شوند که در این میان بالابرهای هیدرولیکی ثابت با مکانیزم قیچی ایمن‌ترین آنها و بالابرهای کابلی به دلیل احتمال قطع کابل، خارج شدن از قرقره وینچ و یا گیر کردن اشیا و اندام بدن میان کابل و وینج، خطر آفرین‌ترین آنها به حساب می‌آید. دراینجا انواع بالابرهای هیدرولیکی ثابت که دارای ایمنی مناسب نسبت به دیگر مدل‌های معرفی شده می‌باشند توضیح داده شده است. این بالابرهای ثابت معمولاً نیاز به یک چاهک داشته که در زمان جمع شدن، دستگاه درون آن قرار گرفته و با زمین همسطح شود.

الف- بالابرثابت هیدرولیک جک مستقیم : در این مدل جک هیدرولیک مستقیماً به میز بار متصل بوده و آن را به سمت بالا هدایت می‌کند. دراین حالت جک در زیر پلاتفرم قراردارد.

ب- بالابرهای ثابت آکاردئونی: در این حالت مکانیزم قیچی توسط جک هیدرولیک باز شده و ارتفاع مورد نیاز را تأمین می‌نماید.

پ- بالابرهای ثابت زنجیری و کابلی هیدرولیکی: دراین حالت چرخ زنجیر و یا قرقره کابل توسط جک هیدرولیک نیمی از کورس حرکت را طی کرده و نیرو توسط زنجیر یا کابل به میز کار انتقال پیدا می‌کند و کل مسیر را طی می‌نماید.

دسته‌بندی بالابرها بر اساس نوع مکانیزم بالابری و مقایسه آنها

بالابرهای هیدرولیکی

به مکانیزم‌هایی که نیروی بالابری توسط هیدرولیک و مدار هیدرولیک تأمین می‌گردند گفته می‌شود. بالابرهای هیدرولیکی درچند مدل آکاردئونی، بالابر هیدرولیک جک مستقیم، بوم لیفت‌های مفصلی و تلسکوپی، تلسکوپی-زنجیری هیدرولیکی، ترکیب هیدرولیک زنجیر ویا ترکیب هیدرولیک کابل تولید می‌گردند که از لحاظ ایمنی به ترتیب گفته شده در بالا دارای بیشترین ضریب اطمینان می‌باشند.

بالابرهای زنجیری

در این نوع مکانیزم بار توسط مکانیزم زنجیر و وینچ طراحی شده، به حرکت در می‌آید که در صورت استفاده از زنجیرهای دوبل و ترمزهای ضد سقوط می‌تواند کاربرد داشته باشد.

بالابرهای کابلی

در این نوع مکانیزم بار توسط مکانیزم کابل و وینچ طراحی شده، به حرکت در می‌آید که در صورت استفاده از کابل‌های دوبل و ترمزهای ضد سقوط می‌تواند کاربرد داشته باشد.

بالابر نفر

بالابر نفری وسیله‌ای مکانیکی است که امکان دسترسی موقتی افراد در ارتفاع را به منظور دستیابی به تجهیزات بلند مرتبه فراهم می‌کند. انواع متنوعی از بالابرهای نفری موجود است و با عنوان‌های بالابر آکاردئونی (قیچی)، بالابر کشویی (ریلی)، بالابر مفصلی، بالابر تلسکوپی، بالابر مفصلی-تلسکوپی، بالابر عمود بر(Vertical Mast) و… شناخته شده‌اند.

بالابر روشنایی

بالابر روشنایی وسیله‌ای است مکانیکی که توسط مکانیزم کابل و وینچ طراحی شده، در این نوع بالابر، بار به سمت پایین و سطح زمین حرکت می‌کند. این بالابر فقط مناسب جابجایی انواع روشنایی، لوستر و حتی دوربین مدار بسته می‌باشد.

خرید و فروش بالابر بلغار :

https://afzarcrane.com/%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%a8%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d9%85-%d8%a8%da%a9%d8%b3%d9%84%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%af%d9%85/





:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 7 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

فواید مشاوره تلفنی :جامعه ی ما متاسفانه انگونه که باید به تاثیرات مشکلات و اختلالات روانی در سطح اجتماع اگاهی کافی ندارد بابراین رسیدگی به این امر از مهم ترین موضوعاتی است که باید به ان پرداخت.

ایا افسردگی را می شناسید ایا از علایم اضطراب اگاهی دارید ایا قادر به کنترل تکانه های منفی  خود هستید تا چه حد میتوانید هیجانات و عواطف مثبت و منفی خود را مشاهده کنید ما برای مشاهده ی بهتر و درک کامل تر شرایط کنونی برای شما پیشنهادی داریم با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۴۰۹۳تماس گرفته و برای ایجاد شرایط بهتر و ساختن موقعیت هایی که شما را به موفقیت نزدیک کند با مشاوران و روانشناسان مرکز خدامات روانشانسی و مشاوره احیا صحبت کنید

ارتباط والدین با فرزندان

روانشناسان و متخصصان بسیاری در سراسر جهان روی تکنیک های فرزند پروری مطالعه و تحقیق انجام میدهند تا بهترین و کاربردی ترین و موثرترین سبک های فرزند پروری را معرفی نمایند

تا چه حد با سبک های فرزند پروری اشنایی دارید تا چه میزان میتوانید فرزند خود را بشناسید؟ و شرایط بهتری را از نظر روحی و روانی برای او خلق کنید؟  تا چه حد مایلید تا به او برای رسیدن به اینده ای بهتر کمک کنید؟  ایا شده کسی به شما بگوید کودک شما شیطان است یا بیش فعال ؟ایا میدانید واژه ی بیش فعال یک اصطلاح تخصصی روانشناسی است و همسایه ی شما بدون تحصیلات روانشناسی اجازه ندارد این برچسب را روی کودک شما بگذارد ؟

شما چه تعریفی از پدر خوب یا مادر خوب دارید؟ایا خود را پدر یا مادر خوبی میدانید؟ایا فرزند شما شمارا پدر یا مادر خوبی میداند ؟اگر متوجه شدید که کودک ۳ساله ی شما دروغ میگوید با او چه برخوردی میکنید؟ایا برخورد شما را علم روانشناسی تایید میکند؟اگر فرزند شما دچار شب ادراری شد چگونه با این مشاله مواجه میشوید؟اگر احساس کردید کودک ۶ساله ی شما راجبه مسایل جنسی کنجکاو است چگونه به سوالات او پاسخ میدهید؟از تربیت جنسی چه میدانید؟واحد مشاوره تلفنی دپارتمان کودک و فرند پروری مرگز خدمات روانشناسی و شاوره احیا تمام طول هفته از ساعن ۹ صبح تا ۹ شب اماده پاسخگویی ب سوالات مرتبت با فرزندپروری و تربیت جنسی شماست . با ما در تماس باشید

واحد مشاوره تلفنی دپارتمان زوج و حانواده مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا در زمینه های مشاوره پیش از ازدواج و همسان گزینی ، زوج درمانی و خانواده درمانی قادر به ارائه ی خدمات مشاوره میباشد موضوعاتی از قبیل مشکلات مربوط به تعامل والدین با فرزندان ، مشکلات مربوط به تعامل فرزندان با والدین و… از این دست مسایل میباشد

ارتباط والدین با فرزندان در خانواده

موضوع مهمی که این روزها دغدغه ی بیشتر خانواده هاست ارتباط موثر با فرزندان میباشد اینکه چگونه میتوانند به فرزندان خود نزدیک تر شوند و ارتباط نزدیکی به دور از خشونت با ان ها داشته باشند چگونه میتوانند گوش شنوا باشند برای فرزندان تا بتوانند ان ها را درست راهنمایی کنند.

ایا دنبال رابطه ی مثبت و موثر با فرزندانتان هستید؟ با مشاوره رایگان ما در ارتباط باشید



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 7 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 آیا مشاوره بازاریابی مکمل آموزش بازاریابی است یا بالعکس؟ بازاریابی یا مارکتینگ از جمله عوامل مهمی است که می‌تواند به فروش یک کالا و محصول یا فروش خدمات مختلف کمک کند. امروزه هر کسب و کاری چه فروشگاهی کوچک و چه یک سازمان بزرگ خود را دور از مسائل بازاریابی و فروش نمی داند و نیاز به مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی برای تمامی کسب و کارها احساس می شود. متاسفانه فعالیت های بازاریابی که با آموزش بازاریابی و مشاوره بازاریابی ضعیفی همراه باشد، قطعاً می تواند هزینه های زیادی را بر گردن سازمان ها بیندازد. انواع مشاوره بازاریابی یا آموزش بازاریابی عبارتند از مشاور مدیریتی، مشاور سرمایه گذاری (مالی)، مشاور توسعه سازمانی، مشاور فنی و ....

مشاوره بازاریابی چیست و چه کاربردی دارد؟

در گذشته بازارها، ثابت، پایدار و شاید قابل پیش بینی بودند، بنابراین سازمان ها برای کسب بهترین جایگاه در آن تلاش می‏ کردند. در حال حاضر پیش بینی بازار به دلیل رقابت تنگاتنگ میان شرکت‌ها و ارائه محصولات متنوع توسط شرکت ها بسیار سخت و دشوار شده است. امروزه سازمان ها با توجه به محدودیت در منابع و رقابتی شدن بازارها، مدیران را وادار به پیاده سازی روش ها و شیوه های نوین بازاریابی، تکنیک های وفادارسازی مشتری و آموزش بازاریابی می‌کنند تا بیشترین اثربخشی و کمترین هزینه را برایشان به ارمغان آورد.

به عبارتی بازاریابی یا مارکتینگ مجموعه ای از مفاهیم، ابزارها، تئوری ها، عملیات، روش ها و تجارب است. بازاریابی به تبلیغ محصولات یا خدمات گفته می شود که در راستای تحقق اهداف فروش، پیام هایی را برای مخاطب هدف ارسال کرده و از تاکتیک های فشاری استفاده می کند

مانند: «محصول ما را بخرید که از بقیه بهتر است» یا

«محصول ما را بخرید چرا که افراد سرشناس آن را می خرند» یا

«محصول ما را خریداری کنید زیرا با خرید آن، فلان مشکل تان حل می شود» و ... .

در نهایت می توان گفت که بازاریابی یا مارکتینگ فرآیندی است که بوسیله آن ساختار تقاضای محصولات و خدمات پیش بینی و برآورده می‏ گردد یا گسترش می‏ یابد. بازاریابی از جمله عوامل مهمی است که می‌تواند به فروش یک کالا و محصول یا فروش خدمات مختلف کمک کند. امروزه هر کسب و کاری چه فروشگاهی کوچک و چه یک سازمان بزرگ خود را دور از مسائل بازاریابی و فروش نمی داند و نیاز به مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی برای تمامی کسب و کارها احساس می شود. متاسفانه فعالیت های بازاریابی که با آموزش بازاریابی و مشاوره بازاریابی ضعیفی همراه باشد، قطعاً می تواند هزینه های زیادی را بر گردن سازمان ها بیندازد.

 اگر میخواهید بهترین سایت برای ارایه خدمات مشاوره و بازاریابی را داشته باشید به آدرس http://tehronline.com/design-sell-and-adv-video بروید.



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 6 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

حسابرسی داخلی چیست؟

حسابرسی داخلی یک فعالیت مستقل، اطمینان بخش واقع بینانه و مشاوره ای است که برای ارزش افزایی و بهبود عملیات سازمان طراحی شده است. حسابرسی داخلی با فراهم ساختن رویکردی سیستماتیک و روش مند برای ارزیابی و بهبود اثربخشی فرآیندهای راهبری، مدیریت ریسک و کنترل، سازمان را در دستیابی به هدف هایش یاری می کند. حسابرسی داخلی نوعی سیستم کنترلی بوده که مدیران سازمان برای مشخص شدن کیفیت هزینه کردها و عملیات های مالی و آگاهی از وضعیت مالی شرکت و دارایی ها انجام می دهند.

 

حسابرس داخلی به لحاظ حقوقی کیست؟

حسابرس داخلی یکی از افراد مالی و حسابداری شرکت بوده که اختیار دسترسی به همه اسناد و مدارک مالی و غیر مالی را داشته و امکان برقراری ارتباط با مدیران ارشد سازمان را هم دارد.

حسابرسی داخلی با حسابرسی خارج سازمانی چه تفاوتی با هم دارند؟

حسابرس داخلی از افراد داخل سازمان می باشد اما حسابرس خارجی از موسسه خدمات مالی و حسابرسی به شرکت اعزام می شوند.

حسابرسی خارجی توسط قانون الزام شده است و عدم انجام آن تخلف قانونی محسوب میشود اما در مورد حسابرس داخلی الزام قانونی وجود ندارد و توسط مدیریت سازمان برای بررسی انحرافات و رفع آن انجام می گردد.

حسابرس خارجی باید به مراجع قانونی و اعضا هیت مدیره پاسخگو باشد اما حسابرس داخلی به مدیران سازمان پاسخگو خواهد بود.

حسابرسی خارجی و مستقل فقط انحرافات مالی و اسناد مالی را بررسی کرده و به مسائل دیگر سازمان کاری ندارد اما حسابرس داخلی علاوه بر بررسی های مالی سایر الزامات و قوانین جاری در سازمان را هم بررسی و انحرافات انها را در صورت وجود کشف می کند.

 

منبع :https://asmofid.com/internal-audit-services/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

با گسترش دنیای مجازی و افزایش روزافزون کاربران اینترنتی، حضور در این عرصه به یک نیاز اساسی در زندگی روزمره تبدیل شده است. در واقع طراحی سایت یکی از کارآمدترین ابزارها جهت حضور و فعالیت در دنیای مجازی می باشد. اگر تاکنون به داشتن یک طراحی سایت در زمینه ی کاری خود اقدام نکرده اید وقت را غنیمت شمارید. چرا که اعتبار کاری شما در گرو داشتن یک طراحی سایت حرفه ای است. 

ضرورت استفاده از طراحی سایت

امروزه با حضور تقریبا تمامی مشاغل در دنیای مجازی، برآورده ساختن نیازها از طریق طراحی سایت به راحتی و در کوتاه ترین زمان انجام می شود. مهم نیست شما صاحب کسب و کار کوچک و یا بزرگی هستید، آن چه که اهمیت دارد داشتن یک طراحی سایت مرتبط با حوزه ی کاری است. از این رو کاربران با جست و جوی کلمات کلیدی مشابه به طراحی سایت شما هدایت می شوند و در نتیجه سوددهی و موفقیت کاری بسیاری را برایتان در طراحی سایت به ارمغان می آورند.

 

امکانات موجود در طراحی سایت 

  • امکان ثبت رزومه کاری در طراحی سایت 
  • امکان ارائه پیوندهای سایت در طراحی سایت 
  • امکان درج اخبار و اطلاعیه های مربوطه در طراحی سایت 
  • امکان درج مقالات و مطالب مرتبط در طراحی سایت 
  • امکان مدیریت کاربران در طراحی سایت 
  • امکان اسلایدشو متحرک در صفحه اصلی در طراحی سایت 
  • امکان ارائه سوالات متداول در طراحی سایت 
  • امکان ارائه فرم تماس با ما در طراحی سایت 
  • امکان نمایش آمار بازدیدکنندگان در طراحی سایت 
  • امکان پرسش و پاسخ در طراحی سایت 
  • امکان ارائه گالری از تصاویر و امکان مدیریت آن ها در طراحی سایت 
  • امکان عضویت کاربران در طراحی سایت 
  • و هزاران امکانات دیگر...
 
برای مشاهده ادامه مطلب طراحی سایت اینجا کلیک کنید.


:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

گیتار الکتریک یا گیتار برقی نوعی گیتار است که صدای آن به‌وسیله تقویت‌کننده‌ای الکتریکی تشدید یا تغییر می‌یابد. استفاده این ساز در موسیقی از دهه ۱۹۳۰ آغاز شد.[۱]

گیتار الکتریک در سبک‌های مختلفی از جمله راک، متال، بلوز، پاپ، جاز و هیپ هاپ استفاده می‌شود؛ اما در سبک راک، متال و بلوز به عنوان ساز اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. گیتار الکترونیک معمولاً در موسیقی راک و متال استفاده می‌شود

همچنین به شما پیشنهاد میکنم برای آموزش گیتار الکتریک اینجا کلیک کنید.

 

پیشینه

ایده پیدایش گیتارهای الکتریکی از آنجا آغاز شد که در همنوازی‌ها صدای گیتار آکوستیک در بین صدای سازهای دیگر مانند بیس و درامز گم بود و به وضوح شنیده نمی‌شد. در نتیجه در صدد آن برآمدند تا صدای گیتار را تقویت کنند که بهترین راه برای این کار استفاده از علم الکترونیک بود.

در حدود دهه ۳۰ میلادی گیتارهای الکتریکی وارد موسیقی شدند. این اتفاق پدید آورندهٔ انقلابی در صدا و تکنولوژی بود که تا امروز نیز ادامه دارد. با پیدایش راک اند رول در دهه ۵۰ میلادی، گیتارهای الکتریکی به سرعت در موسیقی جا باز کردند و به یکی از فراگیرترین سازهای تاریخ مبدل شدند. معمولاً در گروه‌های راک دو نوازنده گیتار الکتریک وجود دارد که یک نفر ملودی‌ها را می‌نوازد (با گیتار لید) و دیگری ریتم‌ها را (با گیتار ریتم).

طرز کار

ارتعاشات وارده بر سیم‌های گیتار توسط قطعه‌ای به نام پیکاپ به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل می‌شود. در واقع پیکاپ همانند یک میکروفون عمل می‌کند، با این تفاوت که چون یک سیستم مغناطیسی است فقط ارتعاشات سیم فلزی گیتار را دریافت کرده و آن‌ها را به صورت سیگنال صوتی درمی‌آورد و از طریق پیکاپ سلکتور می‌توان پیکاپ مورد نظر را انتخاب کرد. سپس سیگنال‌ها از طریق یک سیم به تقویت‌کننده فرستاده می‌شوند و در آخر صدای تقویت‌شده توسط یک یا چند بلندگو پخش می‌شود. در ابتدا گیتارهای الکتریکی تنها یک پیکاپ داشتند، اما امروزه با دو تا پنج پیکاپ نیز ساخته می‌شوند.

انواع

از نظر بدنه

این ساز را از نظر بدنه می‌توان به دو دسته کلی تقسیم کرد: بدنه توپر و بدنه توخالی. گیتارهای بدنه توخالی مورد استفاده نوازندگان جاز قرار می‌گیرد، در صورتی که بدنه توپر عموماً در موسیقی راک و متال کاربرد دارد.[۱]

از نظر تعداد سیم‌ها

معمولاً گیتارهای الکتریکی شش سیم دارند. بعضی نیز دارای ۱۲ سیم می‌باشند که هرجفت با یک نت کوک می‌شود، منتهی با اکتاوهای متفاوت، این گیتارها اکثراً در موسیقی فولک کاربرد دارند. گیتارهای ۷ و ۸ سیمی نیز وجود داردند که البته غیرمعمول هستند.

منبع : ویکی پدیا



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 5 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

طراحی سایت از دیروز تا به امروز

تیم برنرز لی، مخترع وب، با برپایی یک سایت وب در اوت 1991، نام خود را به عنوان نخستین سازندهٔ وب در تاریخ ثبت کرد. او در نخستین وب سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل (پست الکترونیک) استفاده کرده بود.

طراحی سایت

در آغاز، وب سایت ها با کُدهای ساده HTML نوشته می شدند، گونه ای از زبان نشانه گذاری که ساختار ساده ای به وب گاه ها می داد، شامل سرتیتر و پاراگراف، و توانایی پیوند دادن به آدرس های دیگر از طریق ابرپیوند. در مقایسه با روش های دیگر، این راه تازه و متفاوتی بود که کاربران به سادگی می توانستند با یک مرورگر، صفحه های پیوند خورده را باز کنند.

با پیشرفت وب و هنر طراحی آن، زبان کُد نویسی اش، اَبَرمتن یا اچ تی ام ال، پیچیده تر و پرانعطاف تر شد. ابزاری مانند جدول ها که بیشتر برای نمایش نمودارهای داده ای بودند، بزودی مورد استفاده نادرست، برای چیدمان های پنهان در صفحه های وب قرار گرفتند. با پیدایش الگوهای آبشاری وب یا «CSS»، روش نادرست طراحی با جدول های پنهان در صفحه از گردونه خارج، و بجای آن استفاده مناسب از زبان کمکی «CSS» جایگزین شد.

فناوری های یکپارچه سازی پایگاه داده (Database)، مانند زبان های کُدنویسی سمت سرور (Server-Side Scripting) مانند CGI، PHP، ASP. NET، ASP، JSP و ColdFusion، و استانداردهای طراحی مدرن با الگوها (CSS)، ساختار وب سایت ها را باز هم تغییر داده و آنرا پیشرفته تر کرده اند.

همچنین با آمدن نگاره های جاندار و فناوری های پویانمایی به صفحه ها، مانند فلَش (Flash)، چهره وب بیشتر از پیش تغییر کرد و توانمندی های تازه به سازندگان رسانه و طراح های وب داده شد.

تاریخچه طراحی سایت

بررسی اهمیت طراح سایت

طراحی سایت چه اهمیتی دارد؟

بسیاری از افراد ، سازمانها ، شرکتها در داخل کشور ضرورت داشتن یک وب سایت را درک کرده اند اما آیا هر وب سایتی جوابگوی نیازهای مخاطبانشان هست و استانداردهای اولیه طراحی وب در آنها رعایت شده است؟ در دنیای امروز داشتن یک وب سایت امریست لازم و ضروری . بسیاری از افراد ، سازمانها ، شرکتها در داخل کشور ضرورت داشتن یک وب سایت را درک کرده اند اما آیا هر وب سایتی جوابگوی نیازهای مخاطبانشان هست و استانداردهای اولیه طراحی وب در آنها رعایت شده است؟ طراحی اختصاصی و در واقع ساخت و ایجاد یک وب سایت استاندارد و مطابق با نیازها مراحل بسیاری را شامل می شود که هر یک از این مراحل به صورت موازی از اهمیت ویزه ای برخوردارند. به بیان ساده تر مراحل ایجاد و طراحی یک وب سایت به صورت حلقه های زنجیر به یکدیگر متصلند و ضعف و یا نبود یک حلقه می تواند بر روی کیفیت یک وب سایت تاثیر بسیاری داشته باشد . کلیه مراحل ساخت یک وب سایت باید به صورت برنامه ریزی شده ، هدفمند و گام به گام پیش رود تا در نهایت به نتیجه ای مطلوب برسد. از این رو شاید خواندن مطالب زیر با توجه به ترتیب آنها بتواند در تعیین برنامه و هدف شما در ساخت یک وب سایت تاثیر گذار باشد.

منبع

 



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

دانلود آهنگ رضا بهرام افسوس همراه با پخش آنلاین

میتوانید آهنگ غمگین رضا بهرام را با لینک مستقیم و دو کیفیت دلخواه از هیت ملودی دانلود کنید.

متن آهنگ افسوس

طبق پیام منتشر شده در اینستاگرام رضا بهرام این آهنگ در سال 94 تولید شده

با دانلود از رسانه هیت ملودی مصرف اینترنت شما نیم بها محاسبه میشود

Download & Listen New Song : Reza Bahram | Afsoos


دانلود آهنگ رضا بهرام افسوس

رضا بهرام افسوس

♫♪ این کودک گریان ز حال سنگین ♪♫
♫♪ کابوس تسکین نمی یابد به هیچ ♪♫
♫♪ آغوش و لالایی افسوس ♪♫
♫♪ در خواب های من تا چشم بیند ♪♫
♫♪ کاروان کاروان هول و هذیان است ♪♫
♫♪ آن گسترش ها وان صف ارایی ♪♫
♫♪ آن پیل ها و اسب ها و برج و باروها ♪♫
♫♪ و سقف هایی که فرو میریخت  ♪♫
♫♪ آن سقف بلند آرزو های نجیب ما ♪♫

متن آهنگ افسوس از رضا بهرام
♫♪ انگار در من گریه میکرد ابر ♪♫
♫♪ دیگر کدام از جان گذشته زیر این خونبار ♪♫
♫♪ این هر دم افزونبار این هر دم افزونبار ♪♫
♫♪ این هر دم افزونبار … ♪♫
♫♪ شطرنج خواهد باخت … ♪♫

♫♪ این کودک گریان ز حال سنگین ♪♫
♫♪ کابوس تسکین نمی یابد به هیچ ♪♫
♫♪ آغوش و لالایی افسوس ♪♫

♫♪ در خواب های من تا چشم بیند ♪♫
♫♪ کاروان کاروان هول و هذیان است ♪♫
♫♪ آن گسترش ها وان صف ارایی ♪♫
♫♪ آن پیل ها و اسب ها و برج و باروها ♪♫
♫♪ و سقف هایی که فرو میریخت  ♪♫
♫♪ افسوس … ♪♫

متن آهنگ افسوس
♫♪ آن سقف بلند آرزو های نجیب ما ♪♫
♫♪ انگار در من گریه میکرد ابر ♪♫
♫♪ انگار در من گریه میکرد ابر ♪♫
♫♪ دیگر کدام از جان گذشته زیر این خونبار ♪♫
♫♪ این هر دم افزونبار این هر دم افزونبار ♪♫
♫♪ این هر دم افزونبار … ♪♫
♫♪ شطرنج خواهد باخت … ♪♫



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 4 / 1399 | نظرات ()