دانلود آهنگ جدید | هیت ملودی
نوشته شده توسط : علی

دانلود آهنگ جدید | هیت ملودی

 

موزیک قطعا یکی از محبوب ترین ژانر های هنر است که همه ما به آن علاقه داریم و دوست داریم ساعت ها وقت خود را با گوش کردن به قطعاتی که دوستشان داریم بگذرانیم، امروزه سطح دسترسی به اینترنت افزایش یافته است و در واقع تمامی مردم می توانند با یک اینترنت ساده و موبایل هوشمند خود به گنجینه بزرگی از جدید ترین موسیقی ها دست یابند.

 

اگر برای شما نیز مهم است که سایت مورد نظرتان به صورت روزانه بروز شده و تمامی آثار از سبک های مختلف را پوشش دهد، قطعا هیت ملودی جز برترین وب سا یت های پیشرو در این زمینه است.

 

دانلود آهنگ جدید را با ورود به صفحه اصلی سایت با بهترین کیفیت و به صورت مستقیم دانلود کنید ، موزیک ها در دو نسخه 128 و 320 و ویدئو ها با کیفیت 480 و 720 در دسترس شماست.

 

همچنین امکان جستجو بر اساس متن ترانه نیز در نسخه جدید اضافه شده است.

با توجه به وجود یک پلیر حرفه ای در تمام صفحات ، شما میتوانید قبل از دانلود ، موزیک را بصورت آنلاین شنونده باشید و در صورت تمایل آهنگ را دانلود کنید.

 

یکی از بزرگ ترین مزایای سایت هیت ملودی نسبت به بسیاری از سایت های مشابه ، این است که در هر ساعت از شبانه روز و بالافاصله پس از انتشار یک آلبوم یا تک آهنگ آن را با بهترین کیفیت و بدون تگ تبلیغاتی در دسترس شما قرار می دهد.

 

از آغاز فعالیت سایت تصمیم ما بر دسترسی آسان و سریع کابران با کمترین هزینه به موزیک های ارائه شده در بازار موسیقی است و با توجه به داخلی بودن سرور های سایت ، هنگام دانلود و یا پخش آنلاین موزیک ها ، بهای حجم مصرفی اینترنت شما نیم بها محاسبه میشود .

 

امیدواریم از هیت ملودی لذت ببرید .







:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 4 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: