نوشته شده توسط : علی

عکاسان سه سیب



عکاسی از کودکان، فرایند چندان آسانی نیست زیرا سوژه اصلی ما، کودک نازنینی است که معمولا در حین عکسبرداری به خواسته های عکاس توجه چندانی ندارد .....


با این وجود ما در آتلیه سه سیب با صبر و حوصله و مهارت، توانسته ایم ارتباط مناسبی با کودکان برقرار کرده واز حدود 99% از عزیزانی که تا کنون پیش ما آمده اند، با موفقیت عکاسی کنیم ...


ادیتورهای آتلیه سه سیب

رتوش عکس از جمله مراحلی است که ما وقت زیادی را برای آن صرف میکنیم.

در بازار، نرم افزار هایی وجود دارد که بوسیله ی آنها میتوان، با زحمت کم و سرعت
بسیار، تعداد زیادی عکس را در زمانی کوتاه رتوش کرد ... اما نتایج حاصله غالبا مطلوب نیست ... چرا که در این روش لطافت پوست کودک تا حد زیادی از بین می رود.

به همین خاطر ادیتورهای حرفه ای ما در آتلیه سه سیب، بدون استفاده از نرم افزار های نیمه اتوماتیک، هر فریم عکس را با توجه به شرایط ویژه خودش بررسی کرده و با دقت وظرافت بسیار آن را رتوش می کنند.

ادیتورهای آتلیه سه سیب برای رتوش تک تک  عکسها، حتی عکسهای با سایز کوچک، وقت و انرژی فراوانی صرف می کنند ... به همین علت است که تحویل کار ما به جز در موارد خاصی حدود 15 الی 20 روز طول میکشد.

 

کنترل کیفیت و بسته بندی

در آتلیه سه سیب ما کلیه چاپ ها شاسی ها آلبوم ها و...قبل از بسته بندی با دقت بررسی میکنیم تا اگر به اشکالی بر خوردیم آنرا پیش از تحویل کار برطرف نماییم. ما می دانیم که برای خانواده های بچه دار، تردد اضافی در خیابان های شلوغ بسیار مشکل است. بنابراین تمام تلاشمان را میکنیم تا کار نهایی بدون نقص ارائه شود.
 

شرایط محیطی استودیو

 



ما در آتلیه سه سیب تلاش کرده ایم تا برای حضور کودکان فضای مناسبی را فراهم سازیم . به همین منظور موارد متعددی را مد نظر قرار داده ایم که از آن جمله  می توان به رعایت بهداشت و توجه به نکات ایمنی در استودیو اشاره کرد.
همچنین شرایط برودت و حرارت در استودیو در تابستان و زمستان به گونه ای تنظیم می گردد که بتوان ضمن حفظ دمای مطلوب، از کودکان با بدن برهنه نیز عکاسی شود...

از آنجا که کودکان  درکف استودیو به صورت چهار دست و پا راه می روند و یا بازی میکنند لذا  ورود به بخش استودیو با کفش ممنوع هست . به همین خاطر از مشتریان محترم تقاضا میکنیم چناچه تمایل دارند با کودک خود عکس بگیرند کفشهای تمیز با خود به همراه بیاورند.



 

منبع : https://www.sesib.com/





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 7 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: