مرکز میکروبلیدینگ ابرو مهریماه
نوشته شده توسط : علی

مرکز میکروبلیدینگ ابرو و آرایش دائم مهریماه یکی از بهترین و مجهزترین مراکز رفع نواقص ابرو و ترمیم ابرو و هاشور ابرو در تهران بوده که مدیریت آن سرکار خانم مهریماه نجفی دارای مدرک تخصصی از سازمان فنی و حرفه ای کشور و دارای مدرک بین المللی PMU و عضو آکادمی فیبروز است. میکروبلیدینگ ابرو به عنوان یکی از بهترین روش های شبیه سازی موی ابرو به صورت کرکی مویی و ترمیم ابروهای کم پشت و آسیب دیده شناخته شده است.

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

برای هاشور ابرو روش های مختلفی وجود دارد که از جمله به میکروبلیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن ابرو می توان اشاره نمود که البته این روش ها با یکدیگر تفاوت هایی دارند. ما در این قسمت به توضیح میکروبلیدینگ ابرو خواهیم پرداخت.

هاشور ابرو با این روش (میکروبلیدینگ) مدرن که یکی از جدیدترین و طبیعی ترین متدهای روز دنیاست که توسط رنگدانه های ریز مولوکول خاص و استاندارد و با سوزن های استاندارد یکبار مصرف و کاملا استریل به صورت خراش هایی در لایه سطحی پوست انجام می شود.

در مرکز مهریماه ما از مرغوبترین و معتبرترین برندها که کاملا اورگانیک و بدون سرب و تقویت کننده مو ابرو بوده برای میکروبلیدینگ ابرو و هاشور ابرو استفاده می نماییم.

در کنار این روش، استفاده از تاتو خط چشم نیز می تواند به زیبایی بیشتر چشم ها در هر زمان و شرایطی کمک کند.

منبع : https://mehrimahbeauty.com/%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c%d9%86%da%af-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d9%88/





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 9 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: