طینوش بهرامی کیست ؟
نوشته شده توسط : علی

طینوش بهرامی، دانش آموخته ی هنرستان موسیقی، دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کالج گلداسمیت دانشگاه لندن در رشته ی موسیی و اتنوموزیکولوژی است. او نواختن تار را با استاد حبیب الله صالحی آغاز نمود و آنرا نزد استاد هوشنگ ظریف، رضا وهدانی و حسین علیزاده ادامه داد.

وی نواختن سه تار را تحت راهنمایی های اساتید جلال ذوالفنون و دکتر داریوش صفوت آموخت و مطالعات ردیفی را نزد مجید کیانی به اتمام رساند.

طینوش بهرامی در سال ۱۳۶۹ یکی از اعضای گروه سه تار نوازان حسین علیزاده بود و در همان سال به همراه این گروه در اجرای همیاری برای زلزفه زدگان گیلان و زنجان حسین علیزاده را همراهی نمود.

همچنین در سال ۱۳۷۸ با گروع عارف به سرپرستی پزویز مشکاتیان همکاری داشت. این اجرا به نام کنسرت همایون منتشر شده است.

بهرامی مدرس ردیف و ساز تار هنرستان موسیقی و دانشگاه سوره بوده و با مدرسه شرق شناسی دانشگاه لندن همکاری آموزشی داشته است. 

وی همچنین به چندین موسسه آموزشی نیز همکاری دارد.

همچنین به شما پیشنهاد میکنم " پکیج آموزش سه تار استاد طینوش بهرامی " را از دست ندهید

سال ها تدریس و تحقیق و تفحص در حوزه موسیقی ایرانی و شرکت در سمینارهای و سخنرانی ها در داخل و خارج از ایران و همچنین بازنویسی ردیف موسی و معروفی برای ساز یه تار، ترجمه چندین مقاله از زبان انگلیسی به فارسی و اجراهای متعدد در ایران و خارج از ایران از فعالیت های دیگر اوست.

از وی همچنین چندین مصاحبه در نشریات داخلی و رادیوها و تلویزیون های داخل و خارج از کشور پخش و منتشر شده است.

تمرکز وی در حال حاضر تدوین مبانی و اصول اجرای موسیقی ایرانی است که حاصل یافته ها و تجربیات سی ساله ی او در زمینه ی اجرا و تدریس و تبیین موسیقی ایرانی و ردیف موسیقی دستگاهی می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 9 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: