سرمایه گذاری در املاک بیلیک دوزو
نوشته شده توسط : علی

سرمایه گذاری در املاک بیلیک دوزو

ترکیه به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی عالی سرمایه های بسیاری را به طرف خود جذب می کند. موقعیت جغرافیایی استراتژیک، ویژگی های تاریخی، مقصد توریستی، وجود ساختار فرهنگی غنی و سرعت رشد املاک در ترکیه، آن را به یکی از باارزش ترین کشورها تبدیل کرده است. خرید ملک در ترکیه برای سرمایه گذاران موقعیتی رقابتی را فراهم کرده و به آنان اجازه می دهد تا از سود سرمایۀ خود لذت ببرند.

خرید آپارتمان در میدان تکسیم استانبول به دلیل آن که ترکیه یکی از کشورهایی است که بر صنعت املاک تأثیر زیادی دارد، توجه سرمایه گذاران محلی و خارجی را به خود جلب کرده است. خانه های استانبول یکی از متمایزترین خانه ها برای سرمایه گذاران است. سرمایه گذاران خارجی و داخلی به بازار املاک علاقه مند هستند و محبوب ترین مقصد سرمایه گذاری برای خارجی ها شهر استانبول است.

 

علت توجه زیاد به این شهر، غنای فرهنگی، محیط دوستانه و موقعیت جغرافیایی آن است که بین اروپا و آسیا واقع شده است. خرید املاک در استانبول مزیت های دیگری نیز برای سرمایه گذاران دارد. استانبول به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای ترکیه و با داشتن فرهنگ غنی، یکی از مکان هایی است که سرمایه گذاران از سرتاسر دنیا به دلیل داشتن شبکۀ ترانزیت گسترده، امکانات اجتماعی و مراکز تجاری به آن توجه می کنند.

ارزش رو به رشد در استانبول: سرمایه گذاری در بیلیک دوزو

خرید آپارتمان در شیشلی استانبول منطقۀ بیلیک دوزو در استانبول که به تازگی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، تأثیر بسزایی در بازار املاک ترکیه دارد. این منطقه دائماً در حال توسعه و اجرای پروژه های جدید است و یکی از بهترین مناطق برای جذب سرمایه به شمار می رود. کسانی که علاقه به سرمایه گذاری در پروژه های جدید را دارند، می دانند که ارزش املاک این منطقه رو به رشد است.

بیلیک دوزو با توجه به تنوع سیستم حمل و نقل، سازه های در حال توسعه و امکانات اجتماعی فراوان، یکی از مناطق توسعه یافتۀ استانبول محسوب می شود.

نواحی مسکونی بیلیک دوزو که ارزش آنها در حال افزایش است، در قسمت اروپایی استانبول قرار دارند و علاوه بر این، امکانات رفاهی بسیاری مانند مراکز خرید، مراکز نمایشگاهی، انواع سیستم حمل و نقل، امکانات آموزشی و محل فعالیت های اجتماعی دارند.

سرمایه گذاران داخلی و خارجی به این منطقه علاقه دارند، زیرا برای هر نوع بودجه ای خانه وجود دارد. خرید آپارتمان در اسکودار استانبول به دلیل آن که بیلیک دوزو محلی است که ارزش ملک در آن رو به افزایش است، خرید آپارتمان در آن باعث رشد سرمایۀ شما می شود. این منطقه در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین مناطق خرید ملک  همچون خانه برای تعطیلات، مجموعه های آپارتمانی، پنت هاوس و ویلا است. در چهار سال اخیر قیمت هر مترمربع ملک در این منطقه 84% افزایش داشته است و همین امر ارزش رو به رشد سرمایه را به سرمایه گذاران نشان می دهد.

ارزیابی منطقۀ بیلیک دوزو: فرصت سرمایه گذاری در استانبول

با اینکه استانبول عملکرد خوبی در بخش املاک ترکیه داشته است، اما برخی از مناطق در جذب خریداران مسکن عملکرد بهتری داشتند. بسیاری از سرمایه گذاران خارجی مایل به سرمایه گذاری در بیلیک دوزو هستند. اگر به دنبال خرید ملک با اجارۀ بالا در استانبول هستید، بیلیک دوزو انتخاب ایده آلی است.

با توسعۀ خط متروباس تا بیلیک دوزو، مشکل حمل و نقل در این ناحیه از بین رفته است. در همین زمان ارزش املاک در بیلیک دوزو نیز صعودی شده است. خرید آپارتمان در آتاشهیر استانبول پیش بینی می شود با افتتاح خط متروی بیلیک دوزو به اینکرلی که در حال ساخت است، قیمت املاک باز هم گران تر شوند. مبلغ اجاره در منطقه 3.4% در ماه، 79.6% در سه سال و 90.7% در پنج سال است.

افزایش تعداد بزرگراه ها، بیمارستان ها، مؤسسات آموزشی، مراکز تفریحی، کارخانه ها، پروژه های خانه سازی و بازارهای خرید در منطقه سبب شده است تا مفهوم کلان شهر شکل بگیرد. علاوه بر این وجود دبیرستان ها و دانشگاه ها در این منطقه، تقاضا برای اجارۀ آپارتمان در این محل را افزایش داده که بیشتر آنها جمعیت جوان هستند.

خرید ویلای ارزان در استانبول امتیاز وضعیت اجتماعی-اقتصادی با استفاده از عوامل زیست پذیری، رفاه و سطح فرهنگی سنجیده می شود. بیلیک دوزو یکی از بهترین مناطق برای زندگی و سرمایه گذاری است، زیرا یکی از مناطق دارای بالاترین امتیاز وضعیت اجتماعی-اقتصادی است.

 

آپارتمان های فروشی در استانبول: بلو ههبیتت در بیلیک دوزو

پروژۀ بلو هبیتت در بیلیک دوزو یکی از توسعه یافته ترین نواحی در سال های اخیر است. در کنار خانه ها، مناطق تجاری نیز برای سرمایه گذاران وجود دارد.

در کنار مجموعه های مسکونی، واحدهای تجاری نیز در پروژه وجود دارند. در اطراف این پروژه فضای سبز وجود دارد که در آن می توانید از شلوغی و سر و صدای شهر دور شوید. این پروژه فقط یک فرصت برای سرمایه گذاری نیست، بلکه در آن آپارتمان هایی با ویوی دریا وجود دارد.

ویلاهای فروشی مجزا در استانبول: ویلاهای جویفول

ویلاهای جویفول در منطقۀ بیلیک دوزو قرار دارند که در قسمت غربی استانبول واقع شده است. این پروژه تنها دو دقیقه تا تفرجگاه غربی فاصله دارد و ویویی نفس گیر دارد. این مجموعه برای خانواده ها یا هرکسی که دوست دارد از شلوغی زندگی شهری فاصله بگیرد، ایده آل است.

در محلۀ آرام آن می توانید از هوای تازه و فضای سبز بزرگ با درختان سرسبز به همراه امکانات اجتماعی فراوان لذت ببرید. این پروژه فرصتی بی نظیر برای یک سطح زندگی عالی در محلی آرام و سرمایه گذاری پرسود است. در کنار زیبایی طبیعی، این محل به خوبی به بزرگراه ها و حمل و نقل عمومی متصل می شود. اطراف پروژه بازارهایی مانند پارک مرمره، بازار پرلاویستا و بازار توریوم قرار دارند.

 

فرصت بی نظیر سرمایه گذاری در بیلیک دوزو: ویلاهای بی ویو

ویلاهای بی ویو مایۀ افتخار استانبول هستند. هیچ سر و صدایی در مجموعه وجود ندارد، با این حال به مرکز شهر نزدیک است. این پروژه امکانات رفاهی بسیاری برای ساکنینش دارد، از قبیل استخر، زمین بازی، گاراژ شخصی، سیستم امنیتی و غیره.

این مجموعه به بزرگراه های اصلی، شبکه های حمل و نقل، بازار، مدرسه، دانشگاه و مراکز بهداشتی نزدیک است. در این مجتمع یک زندگی عالی را تجربه خواهید کرد، گویی در محله ای خصوصی زندگی می کنید که برای شما ساخته شده است. طراحی مدرن و لاکچری در اینجا، در یکی از پرسودترین مناطق سرمایه گذاری استانبول منتظر شماست.

شانسی استثنایی برای سرمایه گذاری در املاک

سرمایه گذاران خارجی در حال افزایش سرمایۀ خود با سرمایه گذاری در پروژه های مختلف هستند. پروژه هایی عظیم در بخش املاک استانبول در حال انجام است. شرکت های ترکیه با نوآوری و تکنولوژی های پیشرفته تحولی بزرگ در صنعت املاک به وجود آورده اند. از آنجا که کشور با خرید ملک به ارزش 250000 دلار حق شهروندی اعطا می کند، خرید ملک در ترکیه نسبت به قبل جذابیت بیشتری پیدا کرده است.

پروژه های املاک استانبول از لحاظ سرمایه گذاری و خرید خانه تنوع بالایی دارند. اگر شما قصد سرمایه گذاری و خرید خانه در استانبول را دارید، وبسایت ما با نام ترک گشت را چک کنید تا نمونه کارهای ما را ببینید و در مورد پروژه ها بیشتر بدانید.

ما در مؤسسۀ املاک و سرمایه گذاری ترک گشت مفتخریم که به اطلاعتان برسانیم که تیم ما متشکل از مشاوران حرفه ای، در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه و اخذ پاسپورت ترکیه با استفاده از سرمایه گذاری، شما را همراهی خواهند کرد.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 10 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: