دستور پخت لوتوس بیسکوف
نوشته شده توسط : علی

با بهترین دستورهای پخت lotus biscoff آشنا شوید

بیسکویت، شکلات و خامه همیشه برای تزیین کیک، کاپ کیک و کلوچه استفاده می شود، اما آیا تا به حال دسر و شیرینی را با بیسکویت یا کره کوکی درست کرده اید؟ بیسکویت های نیلوفر آبی و کره کوکی ها با ظاهر و بسته بندی نمادین خود در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و می توانید انواع کیک، کلوچه و دسرهایی را که با آن ها درست شده اند، پیدا کنید. در این پست تمام دستورهایی که من با بیسکویت ترد لوتوس بیسکوف (lotus biscoff ideas) و کره شیرینی خوشمزه درست کردم را مشاهده می کنید. در اینجا ایده های دستور پخت لوتوس بیسکوف آورده شده است. به خواندن ادامه دهید تا برخی از خوش طعم ترین شیرینی هایی را که تا به حال امتحان کرده اید کشف کنید.

 

 

ترافل بیسکاف

ترافل‌ها ممکن است شیک به نظر برسند و درست کردن آن‌ها کار زیادی می‌طلبد، اما این لقمه‌های لذت‌بخش به‌خاطر خوش طعم‌ها هستند و فقط شامل سه ماده هستند. درست کردن آنها تقریباً به همان راحتی است که در یک لقمه بلعیده می شوند.

 

کیک فنجانی بیسکاف

کیک ماگ دسرهای تک نفره هستند. همانطور که کیک ها در طعم های مختلف پخته می شوند، کیک های ماگ نیز انواع مختلفی دارند. این ماگ کیک با کره بیسکوف بیسکوف درست می شود و در کمتر از 10 دقیقه آماده می شود. این نوع کیک ها برای مجالس بسیار مناسب هستند. در اینجا دستور تهیه کیک لیوان بیسکوف آورده شده است. (lotus biscoff ideas)

 

میلک شیک بیسکاف

یک نوشیدنی سرد تابستانی با طراوت و لذت بخش برای همه دوستداران لوتوس بیسکوف! این میلک شیک بیسکوف لوتوس مانند یک دسر در یک لیوان بسیار غنی و کم ارزش است. غذای تابستانی خوشمزه که همه دوستش خواهند داشت!

 

پنکیک بیسکاف

به دلیل سادگی در تهیه پنکیک، معمولاً آن را برای صبحانه ترجیح می دهند. اگرچه پنکیک ها را می توان به صورت شور یا شیرین طبخ کرد، اما مواد اصلی آن معمولا شیر، تخم مرغ و آرد است. حتما تا به حال چند نوع پنکیک درست کرده اید، امروز قصد داریم با کره بیسکوف یک پنکیک خوشمزه درست کنیم. این پنکیک بیسکوف تند و غنی است و طعم کاراملی آن برای میز صبحانه آخر هفته عالی است.

 

باشرکت بیسکاف لوتوس آشنا شوید

شرکت Lotus biscoff به یک سایت خارجی پیوند می دهد. در لمبک در سال 1932 توسط برادران جان، امیل و هنری بون تأسیس شد. وقتی شرکت تأسیس شد، برادران برای صبحانه کلوچه درست کردند و همچنین برای روز سنت نیکلاس کلوچه درست کردند. آنها بعداً در speculoos تخصص یافتند. کارل بون، پسر بنیانگذار جان بون، در سال 1966 مدیر شد و از سال 1974 به مدت 32 سال مدیر عامل شرکت لوتوس و سپس به مدت 20 سال (1966-2012) رئیس شرکت بود. در سال 2006، برادرش متیو به عنوان مدیرعامل شرکت کرد. در پایان سال 2011، نسل جدیدی با جان بون به عنوان مدیر عامل جدید شرکت، مسئولیت را بر عهده گرفت.





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 12 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: