در و پنجره دوجداره روماپن
نوشته شده توسط : علی

در و پنجره دوجداره روماپن


روماپن با پیشینه و دانش فنی بیش از دو دهه در سال 1385 واحد صنعتی، تولید پنجره آلومینیومی دوجداره اختصاصی طبق استاندارد روز اروپا و مقاطع آلومینیوم ایتالیایی اقدام به قالب سازی و تولید انواع پنجره اختصاصی ترمال بریک نمود.

این مجموعه با توجه به نیاز بازار با بروزرسانی دستگاه های تولید در و پنجره و به منظور حفظ صیانت از حقوق مصرف کننده در سال 1399 تولید درب و پنجره دوجداره UPVC را نیز به مجموعه اضافه نموده است .

روماپن، تولید کننده

برتر محصولات دوجداره یو پی وی سی

پیشنهاد میکنیم قبل از هر اقدامی در خصوص خرید محصولات دوجداره اعم از در و پنجره دوجداره یو پی وی سی و یا آلومینیومی از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان روماپن بهره ببرید.

چراکه در مجموعه روماپن، کارشناسان متخصص در امر ساخت و نصب محصولات دوجداره با ارائه پیشنهادات و راهنمایی های درست و اصولی علاوه بر آشنایی شما با اصول خرید محصولات دوجداره، هزینه های شما را با انتخاب صحیح به صورت چشمگیری کاهش میدهند تا بتوانید با مناسب ترین هزینه به بهترین در و پنجره های دوجداره دست یابید.

روماپن تولید کننده برتر محصولات دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی ترمال بریک است که با 10 سال سابقه و دارا بودن نمایندگی اصلی پروفیل های وینتک، هافمن، آکپا، ویستابست و .... و هم چنین دارا بودن بروزترین دستگاه های ساخت و مونتاژ در و پنجره های دوجداره فعالیت میکند.





:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 5 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: