مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت
نوشته شده توسط : علی

مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت چیست ؟

دستگاه الکساندرایت سریعترین دستگاه لیزر بوده (در هر ثانیه 5 شات) و بهترین تاثیر و کم ترین عارضه را دارد، طبق تحقیقات و تجربیات بعمل آمده در ایران، برای پوست نژاد ایرانی استفاده از این دستگاه بسیار مناسب است. برای همین دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا یکی از پر طرفدارترین دستگاه ها در ایران می باشد.

دقت بالای لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت کندلا، این دستگاه با دقت بالا در کسری از ثانیه تعداد زیادی از ریشه موهای زائد را تشخیص داده و ریشه آنها را از بین میبرد.

ایمنی بالا، دستگاه الکساندرایت کندلا توسط FDA تایید شده و تمام موارد ایمنی دستگاه مورد آزمایشات سخت این سازمان قرار گرفته و ایمنی بالای دستگاه تضمین شده است.

این دستگاه بیش از هر دستگاه دیگری در کلینیک های معروف آمریکا به کار میرود زیرا از نظر میزان تاثیر ، سرعت ، کم بودن عوارض و کم بودن درد بی رقیب است اما به علت قیمت بالای دستگاه که چندین برابر قیمت رقیب خود است باعث شده به تعداد کافی در کشورمان وجود نداشته باشد که خوشبختانه کلینیک سیب سبز جدیدترین مدل این لیزر را در اختیار دارد.

از خصوصیات منحصر به فرد دستگاه لیزر موهای زائد الکسا قابل تنظیم بودن طول موج و میزان انرژی است. طول موج 755 نانومتر بهترین طول موج در درمان موهای زائد است پالس دیوریشن متغیر و هندپیس های با اندازه های مختلف درمان را برای موهایی کلفت و نازک درتمامی تایپ های پوستی از تیره تا روشن امکان پذیر می سازد.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 3 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: