چه زمانی به لینک سازی نیاز خواهیم داشت ؟
نوشته شده توسط : علی

چه زمانی به لینک سازی نیاز خواهیم داشت ؟

 

لینک سازی

 

در واقع نمی توان جواب ثابتی برای این سوال در نظر گرفت ، چرا که وب سایت های مختلف بیکار نمی نشینند و همواره به دنبال پیشی گرفتن از رقیبان خود هستند. بنابراین همواره در حال ایجاد لینک و یا بک لینک سازی برای وب سایت خود هستند تا بتوانند وب سایت خود را در رتبه های بالاتری از نتایج جست و جوهای کاربران مشاهده کنند .

البته همانطور که اشاره کردیم ، لینک سازی تنها عامل برای قرار گرفتن در رتبه های بهتر موتورهای جست و جو نیست و عوامل بسیار دیگری هم می توانند در سئوی یک وب سایت نقش داشته باشند. برای مثال حتی سرعت لود شدن عکس های یک وب سایت هم می تواند در قرارگیری وب سایت در رتبه های بالاتر موتورهای جست و جو آن کمک کند ، چرا که سرعت لود شدن عکس های یک وب سایت نقش مستقیمی در سرعت کلی یک وب سایت دارد و همین موضوع می تواند سئوی یک وب سایت را بهبود یافته تر کند مخصوصا اینکه لینک سازی برای سئو سایت هم انجام شده باشد.

لینک سازی بدون استراتژی و موقت ، معمولا نتایج مناسب و مطلوبی به دنبال ندارد و لینک سازی ها باید به صورت استراتژیک و مستمر باشند ، چرا که الگوریتم ها و ربات های گوگل معمولا به صورت مستمر در حال بررسی وب سایت ها و لینک های آن ها هستند و اگر یک شبه تعداد زیادی از لینک ها برای یک وب سایت را درک کنند ، می تواند عواقب بدی برای سئوی یک وب سایت به دنبال داشته باشد ، به همین دلیل معمولا پیشنهاد می شود که لینک سازی ها به صورت مستمر و استراتژیک باشد تا بتواند برای وب سایت ها مفید محسوب شود .





:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 10 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: