چاپ کارت PVC
نوشته شده توسط : علی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کارت‌های pvc دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند به نحوی که به هیچ وجه با کاغذ و کارت‌های مقوایی قابل قیاس نیستند. این کارت‌ها قابلیت انعطاف پذیری زیادی دارند و به هیچ وجه نمی‌شکنند علاوه بر خاصیت ضد آب و ضد رطوبتی که دارند، کیفیت چاپ در این نوع کارت نیز بسیار زیاد است. کارت pvc خام در رنگ‌های مختلف و متنوعی از جمله سفید، نقره ایی، طلایی، قرمز، مشکی … و به صورت مات و متالیک موجود هستند. این کارت‌ها فارغ از نوع با ابعاد استاندارد ۵۴*۸۵ و ضخامت‌های مختلف ۷۶۰ میکرون و ۵۰۰ میکرون و ۳۰۰ میکرون تولید می‌شوند که هیچ گونه طرحی روی آنها وجود ندارد. کارت خام پی وی سی دارای استاندارد CR80 بوده که برای چاپ بسیار ایده آل است. از کارت‌های خام به منظور چاپ کارت در زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود. کارت خام pvc به شما این امکان را می‌دهد که پس از طراحی کارت، طرح یا متن خود را با هر زمینه رنگی در پشت و روی آن چاپ کنید. قابلیت فوق العاده ای که این دسته از کارت‌ها را از سایر کارت‌ها مجزا کرده قابلیت هوشمند سازی آن هاست که در لایه‌های داخلی و میانی خود یک چیپ حافظه با قابلیت ذخیره سازی اطلاعات دارند که در انواع مختلفی دسته بندی می‌گردد و می‌تواند موجب تفاوت کارت‌های پی وی سی با یکدیگر گردد.

انوع کارت pvc خام

به طور کلی کارت‌های پی وی سی خام به سه دسته ساده، مایفر و مگنت تقسیم بندی می‌گردند، که هر کدام از کارت‌های pvc کارایی مخصوص به خود را دارد.

کارت pvc خام ساده

کارت خام pvc ساده فاقد نوار مغناطیسی، چیپ یا حافظه‌ای است و به منظور چاپ کارت در زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود و صرفاً جهت شناسایی دیداری و چاپ کارت شناسایی یا کارت ویزیت از آنها استفاده می‌شود. کارت پی وی سی خام ساده به شما این امکان را می‌دهد که طرح، متن و بارکدهای مورد نظرتان را با هر زمینه رنگی چاپ کنید. با داشتن کارت خام سفید محدودیتی در طراحی نخواهید داشت. از ساده‌ترین طرح‌ها و متن‌ها تا پیچیده ترینشان می‌توانند روی آن چاپ شوند. کارت‌های خام پی وی سی در رنگ بندی‌های مختلف و ضخامت‌های ۳۰۰، ۵۰۰ و ۷۶۰ میکرون وجود دارند که بسته به نوع استفاده و برحسب نیاز می‌توان هر یک را به کار گرفت. کارت‌های خام معمولاً به صورت برش خورده و آماده در بسته بندی‌های مختلف عرضه می‌شوند و دو طرف آنها دارای لمینیت است و به راحتی توسط پرینتر چاپ کارت PVC قابل چاپ هستند.

 





:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 11 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: