سایت Limoo.in
نوشته شده توسط : علی

 

 

طرز تهیه آیس پک

در اولین مرحله از طرز تهیه آیس پک موز، پوست یکی از موزها را بگیرید و خرد کنید. شیر و نصف بستنی (۱۰۰ گرم) را در مخلوط کن بریزید و عسل را هم به آن اضافه کنید. همه مواد را با هم بزنید تا یکدست شود.مرحله دوم: داخل لیوان را با برش های توت فرنگی و سس شکلات تزیین کنیدلیوان هایی را که می خواهید در آن آیس پک موزی بریزید، برای ۲ تا ۳ دقیقه در فریزر قرار دهید تا کاملا سرد شوند. سپس یک موز باقی مانده و توت فرنگی را به صورت باریک، برش بزنید. برش های توت فرنگی را به لایه داخلی لیوان بچسبانید. سس شکلات را به صورت نامنظم روی جداره داخلی لیوان بریزید.مرحله سوم: مواد آیس پک، بقیه موز و بستنی را در لیوان بریزید و سرو کنیدمقداری از بستنی را که از مرحله اول کنار گذاشته بودید، داخل لیوان بریزید. مقداری از موز های خرد شده را روی بستنی بریزید. روی موز ها را کمی ژله بریزید. سپس مخلوط شیر، بستنی، شکلات و عسل را که در مخلوط کن دارید، به لیوان اضافه کنید. دوباره بستنی و تکه های موز و ژله به لیوان اضافه کنید و دوباره مخلوط آیس پک را بریزید. همه لایه ها را به همین شکل ادامه دهید تا کل موادتان تمام شود. روی لیوان را با خامه فرم گرفته تزیین کنید. داخل لیوان ها را نی قرار دهید و آیس پک موز را سرو کنید.

 

تاثیر کاهو در کاهش وزن

کاهو سرشار از فیبر، ویتامین ث، فولات و منگنز است و احتمال تمایل شما به دسر یا پرس دوم بشقاب غذا را بسیار کاهش می‌دهد.کاهو تقریبا در صدر فهرست رژیم غذایی برای کاهش وزن قرار دارد.کاهو رومی، یک منبع عالی از ویتامین های B، منگنز و فولیک اسید است که به تنظیم سیستم قند خون کمک میکند و باعث عملکرد مناسب سیستم ایمنی بدن میشود.اولین انتخاب شما باید از نوع سبز یا بنفش باشد تا بتواند مواد مغذی لازم برای بدن را بدست آورید. 

تاثیر آووکادو در کاهش وزن

دارای مقادیر مناسب اسیدهای چرب غیراشباع تک زنجیره است که در چربی‌سوزی شکم نقش دارند. همچنین آووکادو حاوی ۲۰ نوع ماده مغذی ضروری مثل فیبر، پتاسیم، ویتامین‌ ای و اسید فولیک است. کسانی که از آووکادو به صورت منظم در برنامه غذایی خود استفاده می‌کنند، شکر کمتری مصرف کرده و شاخص توده بدنی و سایز دور کمر آنها نیز کمتر است. 

خواص چای جعفری

سبزی جعفری دارای مقدار زیادی ویتامین A، C، K، آهن و فولات است که برای سلامت کلیه‌ها ضرورت دارند. جعفری خاصیت ضد میکروبی، ضد آنمی (کم‌خونی)، ضد انعقاد، دیورتیک (ادرارآور)، ضد چربی خون و ضد فشار خون دارد. همچنین از سمی شدن کبد جلوگیری می‌کنید.سال‌هاست که از سبزی جعفری در طب سنتی برای درمان سنگ کلیه استفاده می‌شود. جعفری می‌تواند تولید و جریان ادرار را افزایش دهد و به این ترتیب کلیه‌های شما را تمیز می‌کند. به علاوه، این توانایی را دارد که از جذب نمک به بافت کلیه جلوگیری کرده و از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری کند.دمنوش این گیاه برای آرامش اعصاب و کاهش اضطراب بسیار موثر است. 





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 6 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: