بازاریابی عصبی چیست ؟
نوشته شده توسط : علی

بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ چیست ؟!

بازاریابی عصبی مطالعه و تحقیقات در مورد پاسخ های مغز نسبت به فعالیت های بازاریابی هست و تنظیم و تغییر فعالیت های بازاریابی برای دریافت پاسخ های بهتر از مغز ، بازاریابی عصبی اگر به درستی انجام شود در دیجیتال مارکتینگ بسیار تاثیر دارد.

همونطور که گفتیم بخش فروش در بازاریابی جاذبه ای متکی به نورو مارکتینگ و تکنیک های آن هست، یادمه 18 سالگی که وارد حوزه بازاریابی و فروش شده بودم برای یه فروشگاه شال و روسری بازاریابی میکردم اوایل فکر میکردم که مشتری ها کاملا منطقی تصمیم میگیرند.

برای همین حسابی اطلاعات محصولات رو جمع کردم و سیر تا پیاز برای مشتری ها توضیح میدادم، تمامی محصولات و تمامی مدل هارو معرفی میکردم ولی دریغ از فروش قابل توجه، هرچی بیشتر پرزنت میکردم بیشتر حس میکردم من اینکاره نیستم!

بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ چیست ؟!

تا با سرچ کردن تو اینترنت یه تیتر خیلی نظرمو جلب کرد. چگونه به ذهن بفروشیم؟! اول نفهمیدم داستان چیه، شروع کردم به تحقیق کردن که یعنی چی؟! به نکات و سرنخ های خیلی خوبی دست پیدا کردم، هرچیزی که یاد میگرفتم رو همون روز تست میکردم که نتیجه عجیبی داشت. چیزایی که یاد گرفته بودم با چیزایی که فکر میکردم خیلی فرق داشت. بازاریابی عصبی بر پایه و اساس روانشناسی و عصب شناسی هست.

منبع : https://jazbmarketing.com/neuromarketing/





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 6 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: